Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2007, 19:19
eef88
eef88 is offline
Hey

Ik heb op het moment beetje drama met mn profielwerkstuk en vroeg me even af wat jullie zouden doen..
Komt 'ie

Ik heb vorig jaar (schoolexamentellend) werkstuk gemaakt over hoe blanken tegen Afrikanen aankeken in de koloniale tijd, hardstikke leuk vond ik en geweldig cijfer voor gehad.
nu dacht ik voor de zomervakantie vast na over profielwerkstuk, wnat dat moet ik dit jaar maken. Ik ging deze zomer ontwikkelingshulp in Afrika doen en zo kwam het idee bij me op om nu het andersom te onderzoeken. Wat vinden Afrikanen van het Westen? Enige probleem was het vak waar 't onder zou moeten vallen. Ik doe N&G dus naja niet echt praktisch. Maar het leek me toch echt wel leuk. ik ben toen met 3 docenten/afdelingsleiding gaan praten en die zeiden dat het eigenlijk wel onder een profielvak moest, ik vroeg of het niet onder wiskunde kon, wat statistiek he? Zij vonden dat dat vast wel moest lukken, er moest wle iets met getalletjes uit kunnen komen.

Ik moest snel beginnen want ging natuurlijk deze zomervakantie al. Overlegd met geschiedneis docent en wiskunde, die van geschiedenis enthousiast, die van wiskunde zag het nog niet echt voor zich maar hey, de leiding vond t goed idee dus kwam goed. Ik heb toen een opzet gemaakt in zomervakantie en die gemaild naar begeleiding.

Ik naar Oeganda, uberveel info verzameld, veel tijd ingestopt.

Toen kwam ik weer op school, moest ik beginstappen inleveren. Nu zitten die zelfde mensen die t eerst zo goedgekeurd hadden (komt goed joh!) te zeuren. nee, het is geen wiskunde, het mag niet..het is geen wiskunde B1 VWO niveau

Ik heb er nu alleen al zoveel tijd ingestopt, ben bijna klaar en nu dit.. weet echt niet wat ik moet.. Advise?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2007, 22:47
Verwijderd
Heb je dan geen tussentijdse evalutie gehad?! Want ze kunnen aan het eind toch niet plotseling zeggen dat het niet voldoende is?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 10:38
Tripp
Tripp is offline
Ga met je verhaal naar je decaan. Die van mij was vorig jaar heel erg aardig, en ik kon met van alles bij hem terecht. Ook was het zo dat hij meer keek naar het groter geheel. (Compete plaatje) Waar sommige leraren alleen maar naar hun 'eigen' gebied/vak kijken.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten