Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee het is mn eerste stage (orientatiestage). Volgend jaar volgt een laatste stage (afstudeerstage). In havo3 heb ik al een week computerles gegeven op een basisschool, maar dat was een 'basisschool'
![]() Verder zijn we een dagje naar een bedrijf geweest om te zien hoe het daar aan toe gaat. |
![]() |
|
![]() |
Nee dat aanbod geldt niet voor mijn afstudeerstage. (gelukkig maar).
Intussen heb ik besloten om toch maar het aanbod aan te nemen. Ik voorkom hiermee dat ik een halfjaar extra die over mijn studie. Daar komt nog eens bij dat ik meer inhoudelijke stof ga leren (dus zeg maar voorop ga lopen op wat anderen leren). Voor mijn afstudeerstage ga ik liever bij een bedrijf. Dit alles is tot stand gekomen dat in teamverband wij 1 projectonderdeel niet gehaald hebben. Voor de rest voldoe ik aan de eisen om op stage te gaan, alleen omdat dat ene onderdeel niet gehaald is, mag ik niet op stage (omdat je dan het project automatisch niet haalt (je krijgt niet de volle punten ervoor)). Dat project is 1 van de voorwaarde om op stage te gaan. Een extra vak dat ik volgde heb ik niet gehaald, maar dit valt buiten de voorwaarden om op stage te gaan. In die tussentijd volgde ik vakken uit het 3e jaar (de afstudeerfase). 2 a 3 weken geleden kwam de examencommissie met dat idee. als ik bij hun stage zou lopen, dan zou ik een rol in het project als consultant of dergelijke krijgen. dan zou het project worden afgetekend bij mij. Daarnaast zou ik ook dat vak mogen volgen dat ik niet gehaald had. Na 1 week stage te hebben gehad moet ik zeggen dat ik er nog steeds tegenop kijk. Het is wel leuk, maar toch blijft de gedachte spelen dat je beter bij een bedrijf kon stage lopen. Daarentegen doe ik tijdens deze stage meer inhoudelijke stof op en heb aan het einde van deze stage toch meer kennis in huis, die ik dan weer kan toepassen in de afstudeerstage. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool van Amsterdam MWD mijn ervaringen Easygoing83 | 1 | 13-12-2009 12:56 |