Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2005, 21:46
lso
lso is offline
Nieuwsgierig vraagje...

Hoe oud was je? Had je een vaste vriend of vriendin? Waren jullie allang samen? Was het gepland? Was het een flirt..?

Ik ben door mijn huidige vriend ontmaagd toen hij bij mij bleef slapen op kot.. (kamers). Ik was net geen 21. Dat is laat maar daar geef ik niet om... We waren een maandje samen..
Oud 10-12-2005, 22:27
twain4me
twain4me is offline
bij mij thuis , kerst ,niet gepland, maandje samen
Oud 11-12-2005, 10:45
grizzy
grizzy is offline
Ik was 16 denk ik (wat veel te vroeg was vond ik achteraf), met iemand waar ik al een tijdje mee samen was, was helemaal niet gepland, en was in een zatte bui! Ontzettend veel spijt van gehad achteraf!
Oud 11-12-2005, 11:01
Dexter_M
Dexter_M is offline
toen ik 15 was, met me vaste vriendje op me vaders verjaardag.
Oud 11-12-2005, 11:15
colour_of_fire
colour_of_fire is offline
Ik was 15, had iets meer dan 2 maanden wat met em, was op zijn kamer smiddags en de zon scheen. En het was niet gepland ofzo..
Oud 11-12-2005, 11:18
Verwijderd
6 dec. 3 jaar geleden.
Het was niet gepland, maar zet er wel aan te komen. Ik had toen 3 maanden verkering met mijn vriendje (nu nog steeds mijn vriend!). Ik was toen 18, bijna 19 (2 weken voordat ik 19 werd).
Ik woonde toen nog thuis, en het gebeurde dan ook gewoon op mijn eigen kamer, in mijn eigen (hemel)bed.
Oud 11-12-2005, 11:19
Verwijderd
16, bij hem thuis, niet gepland, zat er wel aan te komen, vaste relatie, rond half 2 's nachts.

Oh, en 11 maanden samen.

Laatst gewijzigd op 11-12-2005 om 22:23.
Oud 11-12-2005, 11:45
Qimm
Qimm is offline
uhm ergens in aprik 2003 geloof ik, 'vaste' relatie/vriend/verkering whatever, na anderhalve maand, niet gepland maar onvermijdelijk. Wel leuk trouwens.
Oud 11-12-2005, 12:07
ExVaal
ExVaal is offline
Eerste avond dat ik bij m'n eerste vriendin bleef slapen, we hadden toen nog geen verkering. Back in 2004 alweer.
Oud 11-12-2005, 12:20
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
lso schreef op 10-12-2005 @ 22:46 :
Nieuwsgierig vraagje...

Hoe oud was je? Had je een vaste vriend of vriendin? Waren jullie allang samen? Was het gepland? Was het een flirt..?
Door mijn huidige vriend, nu bijna 1 jaar geleden. Ik was 14, hij was 16. We waren toen precies 10 maanden samen. Het was niet echt gepland, het gebeurde gewoon... Nu zijn we in februari 2 jaar samen.
Oud 11-12-2005, 12:40
Soullar
Soullar is offline
Vroeg het voor mijn 17e verjaardag. Was mooi cadeau.
Oud 11-12-2005, 13:47
Optima
Optima is offline
wanneer: februari 2001
situatie: thuis op bed op de dekens
Oud 11-12-2005, 15:19
Verwijderd
16 jaar, 11 maanden relatie, 29 april kwart over 9 in den vroegte. Zat er al een tijdje aan te komen. Gewoon op een matras op zijn slaapkamer.
Oud 11-12-2005, 15:26
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik was 16, had 4 maanden een vriendje, het was niet gepland, gewoon smiddags bij hem thuis. We hadden al zo lang gewacht op het goede moment zodat het helemaal perfect&romantisch zou zijn, maar we konden gewoon allebei geen seconde meer wachten
Oud 11-12-2005, 15:38
Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Op mijn 15e, was toen 2 maanden met mijn huidige vriend dus zeker geen spijt van, gebeurde bij hem thuis en het was niet gepland.
Oud 11-12-2005, 15:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik was uhm... 14,5. We hadden ruim een maand wat met elkaar. Maar eigenlijk was het achteraf, vooral voor hem, meer een grote flirt. Ik was best wel naief en na 2 weken was ik alweer gedumpt. Hij bleek gewoon een mega player te zijn En dat wist ik dus niet omdat hij niet hier uit de buurt komt en ik niemand kende die hem ook kent.
Oud 11-12-2005, 17:12
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik was 13, sinterklaas avond.. Had toen ongeveer 3 maanden met hem.. Uhm ja, ik zat bovenop 'm, en hij schuift zo alles aan de kant en steekt hem derin.. Was ik zeker niet blij mee..
Oud 11-12-2005, 17:30
ssjpan
ssjpan is offline
Ik was 16, met mijn (nu nog) vriend. We hadden toen bijna 3 maanden. Het was niet echt gepland, maar het zat er wel aan te komen..
Oud 11-12-2005, 17:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 11-12-2005 @ 18:12 :
Ik was 13, sinterklaas avond.. Had toen ongeveer 3 maanden met hem.. Uhm ja, ik zat bovenop 'm, en hij schuift zo alles aan de kant en steekt hem derin.. Was ik zeker niet blij mee..
Oud 11-12-2005, 17:54
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-12-2005 @ 18:45 :
nou 14,5 vind ik anders ook niet echt oud hoor
Oud 11-12-2005, 17:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn verjaardag dit jaar, In een hotelkamer in Leeds.
We hadden elkaar net 2 dagen ervoor onmoet, we waren stapelverliefd en het gebeurde gewoon. Eigenlijk hadden we 't wel een beetje gepland maar meer in de zin van 'laten we maar condooms kopen voor het geval dat er iets mocht gebeuren.'
En dat gebeurde en het was .
Oud 11-12-2005, 18:00
justhanna
justhanna is offline
Ik was 17, hij 18, we hadden twee maanden al iets, het was niet echt gepland, maar we waren er al wel langere tijd mee bezig zeg maar.
Oud 11-12-2005, 18:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 11-12-2005 @ 18:54 :
nou 14,5 vind ik anders ook niet echt oud hoor
Haha Ik had het erover dat die gozer gewoon zn lul in dr kut heeft geduwd en zij daar niet zo content mee was.
Oud 11-12-2005, 18:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mijn eigenlijke 1e keer was in mei 2004. Ik was 15 jaar en op dat moment 4 maanden met die jongen samen. Gepland was het voor mij nog totaal niet, vond mezelf te jong maar het voelde redelijk onvermijdelijk. Ik heb altijd een beetje gemengde gevoelens over mijn 1e keer gehad mede omdat ik aan die jongen niet graag meer herinnert word om verschillende redenen.

Als mensen naar mijn 1e keer vragen zeg ik eigenlijk altijd: 5 januari 2005 met mijn huidige vriend, toen we net een maandje hadden. We waren van plan 'rustig aan te doen', maar daar voelde het voor mij/ons gewoon net iets te goed voor, haha.

Ik heb over mijn eigenlijke 1e keer nooit een goed gevoel gehad, het voelde dan ook niet als 'mijn ontmaagding' en zo zie ik het dan ook niet. De 1e keer met mijn huidige vriend voelde gewoon heel fijn en vertrouwd, ik heb er dan ook een fijne herinnering aan in tegenstelling tot mijn eerdere ervaringen. Voor mij was mijn 1e keer op 5 januari 2005, de rest ben ik maar een soort van 'vergeten'.

Laatst gewijzigd op 11-12-2005 om 18:26.
Oud 11-12-2005, 18:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
HvJ schreef op 11-12-2005 @ 19:23 :

Als mensen naar mijn 1e keer vragen zeg ik eigenlijk altijd: 5 januari 2005 met mijn huidige vriend, toen we net een maandje hadden. We waren van plan 'rustig aan te doen', maar daar voelde het voor mij/ons gewoon net iets te goed voor, haha.
Ik zeg ook altijd dat dat met mn huidige vriend is geweest, nu iets meer dan 2 jaar geleden.
Oud 11-12-2005, 18:58
tuttebel
tuttebel is offline
16 jaar, ong. 4-5 maanden samen. ik had hem al tussen neus en lippen door verteld dat ik aan de pil ging.
en toen ik bij hem thuis kwam een keer, waren we aan het zoenen op zijn bed, en ik haalde een condoom tevoorschijn.
de 'weet je het zeker?'
'jaha'
enzo.

allebei vet zenuwachtig, deed ook heel heel pijn, maar was erna super. nooit spijt van gehad.
Oud 11-12-2005, 20:51
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik was nog nét geen 15 en ik ging 8 maanden met mijn toenmalige vriend en het was niet gepland maar het zat er wel aan te komen. Nooit spijt van gehad ofzo.
Oud 11-12-2005, 21:37
Thee Muts
Thee Muts is offline
Op mijn 16de met mijn ex-vriend waarmee ik toen mijn eerste serieuze relatie had. Het gebeurde de eerste keer dat we bij elkaar bleven slapen, we waren toen bijna een maand samen
Oud 11-12-2005, 22:31
ready 2 comfort
ready 2 comfort is offline
het was een weekje of 3 voor dat ik 15 werd. Ik was bij me toenmalige vriendin, we hadden net geen week. Zij was alleen thuis, dus ik zou langs komen, vervolgens resulteerde dat erin dat ik zou blijven slapen. [waren me ouders niet blij mee, maar dat terzijde] Wij hadden de drankkast van pappa geplunderd. Vervolgens lagen we in bed en toen zei zij: "neuk me nou maar gewoon, zijn we van het gezeik af".

Achteraf gezien best jammer, ik heb er namelijk niet echt veel van meegemaakt. Ik voelde me daarintegen echt de man toen ik die maandag op school kwam. Ik was namelijk de eerste van mijn vrienden
Oud 12-12-2005, 07:19
Verwijderd
Citaat:
lso schreef op 10-12-2005 @ 22:46 :
Nieuwsgierig vraagje...

16, vaste vriend (als je daar al van kunt spreken na een paar weken ), nee dus, paar weken nog maar (2 of 3), het was zeker niet gepland. Het ging ook snel uit
Oud 12-12-2005, 09:08
swaggyman
swaggyman is offline
Mijn eerste keer was niet echt super bijzonder, ik was net 17 het gebeurde tijdens een vakantie waar er met een grote groep in een slaaptent werd geslapen. was niet een geheel ontspannen locatie en dus zeker geen succes. Ik kende haar pas een paar dagen waarna ze naast me kwam slapen en de eerste nacht bij me in bed kroop. Niet echt een ervaring om met plezier aan terug te denken.

Zeker niet toen de volgende dagen het commentaar van de anderen in de tent kwam.
Oud 12-12-2005, 09:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-12-2005 @ 16:54 :
Ik was uhm... 14,5. We hadden ruim een maand wat met elkaar. Maar eigenlijk was het achteraf, vooral voor hem, meer een grote flirt. Ik was best wel naief en na 2 weken was ik alweer gedumpt. Hij bleek gewoon een mega player te zijn En dat wist ik dus niet omdat hij niet hier uit de buurt komt en ik niemand kende die hem ook kent.
Bij nader inzien was ik toch 15,5...
Oud 12-12-2005, 10:01
Muchacha
Muchacha is offline
Ik was 17, we waren 3 maanden onofficieel samen (lees: ik was verliefd, we kusten en speelden wat maar voor de buitenwereld waren we goede vrienden, ook al hadden ze hun gedacht er wel over ) en 2 dagen officieel. Het was niet echt gepland, we hadden al een paar keer 'geprobeerd'. Zijn ouders waren op vakantie, ik sliep bij hem die avond, het was middag en het gebeurde in het bed van zijn ouders (waar geen lakens oplagen!) omdat we daar meer plaats hadden. Het was leuk
Oud 12-12-2005, 10:50
Mephisto
Mephisto is offline
16, kende haar naam niet tot na de sex, had haar 10 minuten eerder ontmoet en een handjevol woorden gewisseld.
Oud 12-12-2005, 13:26
Yana
Yana is offline
In feite was het maar raar.. We hadden het wel een beetje gepland, mijn vaders huis was leeg. Het was laat en we waren moe, wilden niet helemaal op en neer fietsen. We gingen even naar zijn vader, die gewoon thuis was..net als zijn broer, met wie mijn vriend op één kamer slaapt.

Het voelde een beetje ongemakkelijk, had romantische ideeën over "de eerste keer" en nu lag ik daar in een kamer met zn broer in de kamer ernaast, terwijl het al laat was en die misschien ieder moment naar bed wilde.. Ik wilde in principe wel wachten, maar hij verzekerde me dat er echt niemand binnen zou komen en dat hij wel met zn broer zou regelen dat we tijd genoeg hadden.

Hoe het verder was... Pijnlijk wel. Hij was wel heel lief, maar ik vond het totaal niet romantisch of wat dan ook. De keren er na moest ik trouwens weer opnieuw "opgerekt" worden, dat heeft nog best lang geduurd voordat het echt geen zeer meer deed.

Tussendoor moest hij trouwens nog een keer naar zijn broer, omdat de afgesproken tijd verlopen was en we nog niet klaar waren

Dit is overigens 4 maanden geleden, had het toen bijna 2 maanden met mijn vriend.
Oud 12-12-2005, 13:37
neilvt
neilvt is offline
Dat was in juni dit jaar, ik was 20 met mijn toenmalige vriendinnetje en we waren al 4 maanden samen . Het was niet gepland, dat gebeurde gewoon... was trouwens in mijn kamer.

Ik ben ook niet de vroegste maar ik wilde gewoon dat het goed voelde en dat het met iemand was voor wie ik heel veel voelde. Ik hoor zoveel mensen zeggen dat hun eerste keer zo tegenviel en bij mij was dat gelukkig niet zo

Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 13:39.
Oud 12-12-2005, 15:17
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-12-2005 @ 19:04 :
Haha Ik had het erover dat die gozer gewoon zn lul in dr kut heeft geduwd en zij daar niet zo content mee was.
Waarom ging ze dan met dr kut bloot op hem liggen ?
Oud 12-12-2005, 15:17
Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Augustus dit jaar op Lowlands, niet gepland, ik was 17, geen vaste vriend en niet goed over nagedacht. Maar geen spijt hoor
Oud 12-12-2005, 16:40
Mr. Vigilante
Mr. Vigilante is offline
16 bij haar thuis, 2 maanden ofzo samen, geen spijt.
Oud 12-12-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 12-12-2005 @ 16:17 :
Citaat:
hij schuift zo alles aan de kant
Oud 12-12-2005, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 12-12-2005 @ 16:17 :
ik neem aan dat ze dat niet deed, want zou zou hij niets meer aan de kant kunnen schuiven, wel? En ze zat.

Ohja ontopicheid.
Ik was 16 en 9 maanden, het was met mijn ex-vriend die toen mijn vriendje nog was, we waren zo'n 9 maanden samen en ik wou het al een maand of vier. Maar nu was hij er ook aan toe, gebruikte ik de pil en kwam hij bij me slapen terwijl m'n ouders er niet waren... dus hoewel het niet gepland is, was het wel overduidelijk dat het die avond/nacht zou gebeuren. Dus ja, dat gebeurde, allemaal heel rustig en lief enzo, met een hoop geknuffel van te voren. De seks zelf deed me geen pijn (ja een seconde maar dat telt niet) en ik vond het best lekker, alleen een beetje kort.

Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 16:55.
Oud 12-12-2005, 17:13
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
niet gepland zat er we aan te komen we hadden 4 maanden 16 op 17 april dit jaar was net 16 k had gezegd dan kon ik zeggen dat ik 16 jaar maagd gebleven was (A)
Oud 12-12-2005, 18:05
Verwijderd
Februari 2004, ik was 16. Met mijn toenmalige vriend, we hadden net 4 maanden ofzo. Was mn eerste serieuze relatie, ruim 2 jaar samen geweest.
Oud 12-12-2005, 21:06
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik werd half verkracht op een eerste date met een zekere forummer.

Toen was ik 19, het was een woensdagmiddag in december.
Oud 13-12-2005, 07:31
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
29 september vorig jaar of het jaar daarvoor (geloof ik, iig ergens in september) ik was 15 of 16 (jemig ik weet het niet meer) en het was in mijn bed
Oud 13-12-2005, 07:33
Verwijderd
18, 8 maanden samen, zat er al wel een tijdje aan te komen, in mijn eigen bed.
Oud 13-12-2005, 08:37
Verwijderd
Uhh ik was 16, op een donderdagmiddag in de kerstvakantie vorig jaar.. (23 december of zo)
en het was met mijn vriendje, toen 3 of 4 maanden, in zijn bed
Oud 13-12-2005, 09:34
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ontmaagd worden in een iglo lijkt me echt cool
Oud 13-12-2005, 09:37
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Monchoutaart schreef op 12-12-2005 @ 16:17 :
Augustus dit jaar op Lowlands, niet gepland, ik was 17, geen vaste vriend en niet goed over nagedacht. Maar geen spijt hoor
sex in een tent is zo naar
Oud 13-12-2005, 09:38
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
bijna 17. ik kende die gast niet echt, was heel erg dronken. op een hotelkamer. tsja kvond het echt niet leuk, was ook niet mijn id, deed pijn

Regels voor berichten