In feite was het maar raar.. We hadden het wel een beetje gepland, mijn vaders huis was leeg. Het was laat en we waren moe, wilden niet helemaal op en neer fietsen. We gingen even naar zijn vader, die gewoon thuis was..net als zijn broer, met wie mijn vriend op één kamer slaapt.
Het voelde een beetje ongemakkelijk, had romantische ideeën over "de eerste keer" en nu lag ik daar in een kamer met zn broer in de kamer ernaast, terwijl het al laat was en die misschien ieder moment naar bed wilde.. Ik wilde in principe wel wachten, maar hij verzekerde me dat er echt niemand binnen zou komen en dat hij wel met zn broer zou regelen dat we tijd genoeg hadden.
Hoe het verder was... Pijnlijk wel. Hij was wel heel lief, maar ik vond het totaal niet romantisch of wat dan ook. De keren er na moest ik trouwens weer opnieuw "opgerekt" worden, dat heeft nog best lang geduurd voordat het echt geen zeer meer deed.
Tussendoor moest hij trouwens nog een keer naar zijn broer, omdat de afgesproken tijd verlopen was en we nog niet klaar waren
Dit is overigens 4 maanden geleden, had het toen bijna 2 maanden met mijn vriend.