Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Juist, gewoon vragen. Het ergste wat je kan gebeuren is dattie nee zegt. En dan is dat kut, maar daar kom je ook wel weer over heen. Het leukste wat je kan gebeuren, is dattie ja zegt. Dan worden jullie heel erg verliefd, trouwen, krijgen duizend kindjes en worden samen oud. Hoera! Maar dat is nog niet aan de orde. Wat ik maar wil zeggen is dat t alle kanten op kan. Gewoon vragen dus.
|
![]() |
|
Als hij jou ook leuk vindt, zal hij dat helemaal niet raar vinden maar juist blij zijn. Stel het je maar eens van de andere kant voor, dus dat hij jou vraagt.
Als hij je niet leuk vindt, zegt hij misschien nee maar echt raar zal hij het niet kunnen vinden, omdat zwemmen gewoon iets is wat jullie allebei leuk vinden.
|
![]() |
Waaaah ik heb het hem op msn gevraagd en hij wil het!!!!
Ik ben nu wel heel zenuwachtig want ik weet niet of hij het wel leuk gaat vinden. Ik hoop dat hij me wel mooi vind in bikini want ik vind mezelf dan vaak niet zo mooi. maar ik ben super blij dat hij het wil!! Bedankt allemaal. |
![]() |
|
![]() |
Yes, Yes het was heel leuk! Hij was heel aardig voor me en ik vond het helemaal niet eng toen we eenmaal aan het zwemmen waren. Ik schaamde me wel een beetje dat ik om 5 uur thuis moest zijn want dan eten we altijd want nu denkt hij vast dat ik een moederskindje ben maar het was heel leuk!
En hij zei dat hij nog wel een keer wat leuks wou doen! Bedankt allemaal |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Heel erg bedankt dat jullie me zo helpen! Ik heb nog niet aan hem gevraagt om iets anders te gaan doen. Ik weet niet of hij dat overdreven vind en of hij dat wel wil. Ik denk dat hij het zwemmen echt wel leuk vind maar ik weet het niet zeker. Vandaag heeft hij me helemaal niet gesproken dus ik ben bang dat hij het toch niet wil. En weten jullie wat ik anders moet afspreken? Sorry dat ik het hier allemaal vraag maar ik weet het zelf niet zo goed en mijn beste vriendin heeft ruzie met haar ouders dus geen leuke dingen aan haar hoofd.
|
![]() |
|
Hmm, vraag of hij samen es iets wil gaan drinken ofzo en duik 'n leuke tent in op 'n regenachtige middag... Kan hartstikke gezellig zijn, vraag de barman of hij zijn favo nummer draait en zulk soort grapjasserijtjes doen het vaak goed
![]() Bovendien zit je dan wat closer op elkaar, kan héél goed uitpakken ![]()
|
Dat je hem niet gesproken hebt vandaag hoeft niets te betekenen natuurlijk
![]() Het valt me trouwens op dat veel first dates tegenwoordig in het zwembad plaatsvinden ![]()
|
Verwijderd
|
Gewoon vragen of hij nog eens zin heeft om iets te gaan doen. Iets drinken is een goed idee. Gewoon vragen, het ergste wat je kan gebeuren is dat hij nee zegt. En hij vond het zwemmen toch ook leuk, of niet? Nou, dan zal hij het vast niet erg vinden als je hem mee vraagt. Gewoon doen!
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Kunnen jullie me helpen? AVblog | 2 | 12-01-2014 21:17 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Kan iemand me helpen met scheikunde vragen? Ritual | 2 | 05-03-2012 11:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kunnen jullie me helpen? Levensgenieter. | 12 | 08-12-2011 19:25 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kunnen jullie me ergens mee helpen volture | 2 | 17-01-2011 12:24 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] Twee vragen verzinnen bij artikel wh00 | 1 | 13-04-2006 09:15 | |
Muziek |
Help!!!!!!!!!! Angeleyes16 | 4 | 25-03-2003 17:09 |