![]() |
|
Ik heb een aantal shirtjes die ik nooit aandoe of nooit aan heb gehad en eigenlijk alleen maar veel ruimte vullen in m'n kledingkast. Bieden is exclusief verzendkosten maar je mag het ook ophalen in nijmegen, utrecht of amsterdam.
Blood Brothers shirt Maat: Youth Medium Staat: Nooit gedragen ![]() Nothing Done shirt Maat: Youth Medium Staat: 1x aangehad Bij interesse wil ik wel een foto maken van die van mij, maar het is een wit shirtje met dit plaatje. ![]() Frenzal Rhomb girlie Maat: s/m Staat: Erg goed Achterop de tekst: 'Frenzal Rhomb told me their boys couln't swim.' ![]() Mars Volta girlie Maat: M Staat: Erg goed ![]() Joe Coffee girlie Maat: S Staat: Nog nooit aangehad ![]() Placebo girlie Maat: S Staat: Gedragen. Print is een beetje ribbelig, maar heeft geen scheurtjes en de stof is nog mooi. ![]() Het shirtje wat ik heb heeft een wit bisje bij de schouders en aan de zijkanten en is mooi getailleerd, de foto hierboven is het herenmodel zeg maar. En ook nog: Burst shirtje Maat: S Staat: Nooit gedragen link: marktplaats Taking back Sunday shirtje Maat: youth medium Staat: Zeer goede link marktplaats
|
|
|