![]() |
|
Verwijderd
|
Hier staat dat het ook onder een nagel kan zijn en dat je er niet langer dan twee dagen mee moet rondlopen, "om ernstige schade aan de vinger te voorkomen." Kun je niet een willekeurige huisarts in je buurt opbellen en uitleggen dat je nog geen arts in de buurt hebt, maar iets hebt waarvoor je (volgens het internet, wat een uiterst betrouwbare bron is
![]() Tot die tijd kun je er jodium op (proberen te) doen, gewoon onder je nagel gieten en hopen dat het de ontsteking kan bereiken oid? En geen desinfecterende dingen gebaseerd op alcohol gebruiken. Volgens die site van hierboven dan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heel herkenbaar, ik heb sinds vorige week maandag een splinter onder mijn nagel die dus ook is gaan ontsteken.
Idd weken met soda (dat zei de dokter tegen mij) en dan zweert de splinter eruit, maar jij heb natuurlijk geen splinter. Maar probeer anders idd ff een HA in de buurt, beter een keer te vaak dan dat ze straks je nagel moeten trekken ofzo.
|
Ik ga nog maar even weken in soda inderdaad, en dan maandag anders naar de huisarts. Moet zeggen dat ik er minder pijn aan heb, zolang er niets tegenaan komt en ik mijn vinger niet rechtbuig. Gisteren en daarvoor had ik ook pijn als ik niets deed, dus dat is eenv erbetering.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ontstoken vinger magnusdebaas | 7 | 16-10-2015 00:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ontstoken vinger dianaotten | 21 | 16-12-2009 06:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ontstoken nagelriem. suusch | 12 | 01-12-2005 13:14 | |
Lichaam & Gezondheid |