Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
![]() Hoopte dat mensen hier misschien een wat makkelijkere, minder uitgebreid programma kenden. |
![]() |
||
Citaat:
|
Je opent gewoon de videobestanden die je wil hebben met WMM(linksboven, Importeren-video) die sleep je dan naar de timeline (verander van storyboard naar timeline) klik op de tijd in de tijdbalk waar je de video wil splitsen, klik op splitsen (onder preview beeld) doe dit bij het begin- en eindpunt van de te maken video, selecteer en verwijder de delen die weg moeten, sla het bestand als filmbestand op (bestand-filmbestand publiceren) en klaar
![]() |
![]() |
|
Windows Movie maker is idd een van de makkelijkste programma's om iets in elkaar te zetten. Als je iets meer wilt kun je Pinnacle proberen. het is iets lastiger, maar als je WMM onder knie hebt gaat het allemaal vanzelf.
Zelf gebruikt ik Adobe Premiere. Dit is een professioneel bewerkingsprogramma en als je wat ervaring hebt met Photoshop en Illustrator moet dit ook wel lukken. Check anders www.bullshitonline.nl voor wat voorbeelden van bewerkingen. Als je vragen hebt kun je altijd een mail sturen via contact (staat vermeld op de site).
|
![]() |
|
|