Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2007, 11:44
Verwijderd
ja niets dus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2007, 11:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ook niets maar ondertussen heel veel.
Oud 18-10-2007, 12:48
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik wilde vandaag nieuwe all stars kopen, maar ik ga over 2 weken naar praag en ik vraag me af of ze daar goedkoper zullen zijn
Oud 18-10-2007, 13:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb uitgeslapen en wat huishoudelijke taken verricht. En boodschappen gedaan op de fiets met m'n nieuwe oerhollandse fietstas. Nu eet ik m'n ontbijt en straks ga ik opnieuw beginnen met leren voor m'n aankomende examen. Dit keer gaat het me potverdulleme wel lukken!
Oud 18-10-2007, 14:00
Drez
Drez is offline
ik heb een beetje uitgeslapen, mensen dingen laten invullen, gestudeerd, koffie gedronken en nu ben ik thuis aan het lunchen en straks koffie drinken met een vriendinnetje en dan college. en ik weet nog niet wat ik vanavond moet doen, iets met mensen van mijn nieuwe studie of iets met een vriendinnetje wat al min of meer was afgesproken maar ik dacht dat dat voor gisteren was. zzzzz.
Oud 18-10-2007, 14:23
Verwijderd
Citaat:
ik wilde vandaag nieuwe all stars kopen, maar ik ga over 2 weken naar praag en ik vraag me af of ze daar goedkoper zullen zijn
Nee, all stars zijn overal tussen de 50 en de 60 euro, iig ik heb er geen verschil gezien deze zomer
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 14:30
Verwijderd
ik moet tentamens leren.. dus ik ben nu vanalles aan het doen wat niks te maken heeft met tentamens
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 15:01
ragdoll
ragdoll is offline
ik zit op mijn kamer en ik drink koffie. tot zover mijn dag.
Oud 18-10-2007, 15:43
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
ik moet tentamens leren.. dus ik ben nu vanalles aan het doen wat niks te maken heeft met tentamens
Oud 18-10-2007, 16:32
kuik
kuik is offline
ik had vanmiddag keuze-onderwijs en we hadden de beroemde professor peters van cardiologie en mensen uit mn groepje hadden me bang gemaakt dat hij heel veel van je verwacht en hele gedetailleerde vragen stelt en dat deed hij, maar ik kon ze nog redelijk beantwoorden gelukkig en nu kan ik me eindelijk totaal storten op mn tentamen, dus dat ga ik nu doen.
Oud 18-10-2007, 16:48
vixen
vixen is offline
Ik had afgesproken met een vriendin, en toen gingen we koffie drinken en hebben we extreem bijgepraat dus nu weet ik alles over haar vriendin en haar nieuwe kat en de drama's in de gayscene. Daarna spullen gekocht voor morgen, dat wordt leuk. En straks komt mn zus en gaan we sla eten (hmmm) en daarna heb ik een date en misschien gaan we dan nog even naar tivoli.
Oud 18-10-2007, 17:22
ZerO
ZerO is offline
Vanochtend heb ik een gat in mijn linker gymp ontdekt dus moest ik alle plassen ontwijken, wat me uiteindelijk niet is gelukt! Op school geweest blabla saai, toen in de stad voor kado's en straks ga ik met mijn vriendje naar de sushibar alweer
Oud 18-10-2007, 17:48
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
en straks ga ik met mijn vriendje naar de sushibar alweer
less fat, less worries.
Oud 18-10-2007, 18:20
botulismf
botulismf is offline
Uitslapen werken roken.
Oud 18-10-2007, 18:32
Verwijderd
Zo naar Nouvelle Vague denk ik.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 18:50
capibara
capibara is offline
Halve dag in de weer geweest om alle onnodige shit van dat crackVista weg te halen en blablabla. Tijd voor de kroeg.
Oud 18-10-2007, 19:18
vixen
vixen is offline
Citaat:
Zo naar Nouvelle Vague denk ik.
Ohja, dat is vanavond. kut.
Oud 18-10-2007, 19:20
tuttebel
tuttebel is offline
gisteren studieverenigingenfeestje gehad en mede georganiseerd - dus ook helpen opruimen - dus om half 6 in bed. om 12 uur stond k op en verder heb ik de hele dag brak gedaan behalve even kort vergaderd nog. en nu moet ik eigenlijkmn tas inpakken en een taalkunde opdracht maken.
Oud 18-10-2007, 19:42
Verwijderd
ik ben ook nog gaan bowlen met een vriend die me vakkundig afmaakte
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 20:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb zojuist op tv gezien hoe honderd vrouwen onder leiding van caroline tensen een zwangerschapstest in een potje pis staken en ineens hoef ik geen kinderen meer.
Oud 18-10-2007, 20:36
malle pietje
malle pietje is offline
Vandaag weer vroeg op, want studeren in Amsterdam vs. niet wonen in Amsterdam. Toen hersendodend college gehadzzz en koffie gedronken met vergaande discussies over een tentamen wat ik niet hoef te maken. Verder weer college waarop ik besloot eerder weg te gaan omdat de rebel in me aangewakkerd werd, en bier drinken 4 life, todat ik moest werken natuurlijk dan. Nu thuis en ik moet nog kkveel doen voor studie verdomme.
Oud 18-10-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
ik heb zojuist op tv gezien hoe honderd vrouwen onder leiding van caroline tensen een zwangerschapstest in een potje pis staken en ineens hoef ik geen kinderen meer.
Iehk ja ik ook. Getverrr, waarom moet dat op tv echt

Ik ging werken en dat was leuk want er kwam een gitarist en toen ging iedereen dansen en ja dat was wel tof. Bovendien was er allemaal lekker eten en hoefde ik niets te doen.
Nu negeer ik de smsjes of ik mee ga naar de stad want ik moet maar eens beginnen met leren voor herkansing waar ik nu al hard voor stress
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 20:51
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
naar mn werk geweest maar wat uren geschoven en na 2 uurtjes weer naar huis gegaan. beetje gegamed en gechilled daarna mn Heroes box opgehaald bijt ouderlijk huis en Heroes en Chuck gekeken.
Oud 18-10-2007, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Iehk ja ik ook. Getverrr, waarom moet dat op tv echt

Ik ging werken en dat was leuk want er kwam een gitarist en toen ging iedereen dansen en ja dat was wel tof. Bovendien was er allemaal lekker eten en hoefde ik niets te doen.
Nu negeer ik de smsjes of ik mee ga naar de stad want ik moet maar eens beginnen met leren voor herkansing waar ik nu al hard voor stress
Oh boehoe lekker negeren!
Ik heb gewerkt en daarna moest ik bockbier proeven want ik moet toch weten wat ik verkoop.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 21:12
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Haha, phew!
Oud 18-10-2007, 21:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hey jij wilde ook kleine uitscheurmonstertjes toch!
Oud 18-10-2007, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ohja, dat is vanavond. kut.
Zonde want het was te gek. Echt heel gaaf en wat is die zangeres een heerlijke meid.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 00:01
Verwijderd
gewerkt en een monsterspin doodgemept
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 06:47
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
hey jij wilde ook kleine uitscheurmonstertjes toch!
Nou, ik heb mijn ernstige twijfels.

OT: BRRRRRR het is koud en het is vroeg en ik wil een warme douche en dan gaan slapen maar de ketel is kapot en ik moet zo vis gaan halen op de markt en dan gaan werken.
Oud 19-10-2007, 07:48
Verwijderd
Iehw, van vis op de vroege morgen word ik altijd een beetje misselijk.

OT:
Ik ging gister uitslapen en daarna winkelen met een vriendin in Utrecht waar ik een veel te duur maar wel heel mooi rokje kocht. Daarna duizend kilo spareribs gegeten bij de Stairway en een goddelijk chocolade toetje. Toen naar huis, m'n haar geverfd om kwart over twaalf 's nachts , en slapen. En nu ben ik moe, drink ik koffie met mn nieuwe kleren aan en pak ik mn tas in om naar school en daarna een weekend naar mn vriendje te gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 10:31
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Nou, ik heb mijn ernstige twijfels.

OT: BRRRRRR het is koud en het is vroeg en ik wil een warme douche en dan gaan slapen maar de ketel is kapot en ik moet zo vis gaan halen op de markt en dan gaan werken.
zegt mister pabo

ontopic: ik heb chocolade slagroommuizen gehaald op de markt in boxtel pwnt!
Oud 19-10-2007, 11:42
Verwijderd
ik ben gisteren met m'n moeder naar amsterdam geweest en dat was leuk. nu ben ik nog bij m'n ouders, en tegen half 5 ga ik terug naar groningen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 11:53
Verwijderd
gisterenavond met een vriendin van me gechilled. the ring op tv gekeken en wat haat ik die film zeg, niet omdat ik hem eng vind ofzo, gewoon omdat die irritant is. nouja heb lekker geslapen vanacht en ook uitgeslapen, nu zit ik nog te stinken in mijn badjas en ga zometeen meer een snelle douche nemen. weet nog niet wat ik ga doen vandaag, maar heb vakantie yehs.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 12:27
ragdoll
ragdoll is offline
ik zit nu op mijn werk en ik heb de ochtend doorgebracht in winkelcentrum amstelveen waar ik een milde depressie aan heb overgehouden en vanavond naar de film.
Oud 19-10-2007, 15:27
kuik
kuik is offline
ik heb net één van mijn studieboeken van mn vorige studie verkocht, dus nu ben ik gered tot de 24e. daarna was ik even in de stad en nu geniet ik van mijn overbuurmeisje die zichzelf voor lul zet door voor de spiegel allerlei sexy poses aan te nemen en foto's van zichzelf te maken. doe dan iig je gordijn dicht.
Oud 19-10-2007, 15:57
Verwijderd
schoongemaakt en boodschapjes gedaan. straks komt een vriendinnetje, en vanaaf naar waterfront. ik geloof dat ik alleen ga, dus het zal mij benieuwen of ik er ook daadwerkelijk ooit aankom
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 16:39
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
zegt mister pabo
Andermans kinderen opvoeden is heel wat anders dan ze zelf hebben.

OT: Hoi ik ben Jorge en ik heb een abonnement op vervelende klanten krijgen in de laatste vijf minuten van mijn werkdag en vandaag heb ik een half uur overgewerkt doordat een vroedvrouw aan het flippen was omdat ik haar geen puk-code mocht doorgeven. En toen ging ze schelden en klonk het even net of ze zelf aan het bevallen was, en toen keek ik vragend naar mijn pukcode en zei hij 'vooruit dan maar' en toen mocht ik de pukcode geven en toen kon mevrouw me ineens wel zoenen.

Verder speel ik vandaag de antiheld want toen ik thuiskwam en mezelf eindelijk kon trakteren op een WELVERDIEND biertje, stootte ik het om en toen was ik de Briljante Nieuwe Melodie die ik in mijn hoofd had en juist over wilde zetten naar FruityLoops ineens kwijt.

Maar straks komt alles goed want dan ga ik lekker sushi maken aww yea aww yea.
Oud 19-10-2007, 17:57
Verwijderd
Vandaag zaten we met drie mensen in de les en we mochten na een half uur weer weg. Vanmorgen heb ik geleerd en ik zoek nu naar ho(s)tels in Londen en Barcelona en twijfel over een macbook of een gewone laptop. Ohjee, ik moet nu eigenlijk gaan leren.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 17:59
Moustache
Moustache is offline
Tentamen gemaakt en dat ging GOED en daarna bij een vriendin gegeten en weer naar het immer gezellige Zwolle gegaan om weer vrolijk verder te studeren.
Oud 19-10-2007, 20:15
Verwijderd
Ik wou vandaag een kortingskaart gaan kopen voor de franse spoorwegen maar er was een veel te lange rij en toen ging ik naar de zara waar ik een vestje wou terugbrengen maar dat mocht niet want ik had geen bonnetje dus toen ging ik maar naar huis oh my wat een spannende verhalen.
Morgen ga ik de wekker zetten en het is nog wel zaterdag maar wel om leuke dingen te gaan doen dus dat scheelt.
En ik heb vet veel zin in de vakantie want dan ga ik eerst een weekend naar Lyon met een paar meisjes en dan daarna een weekend naar Parijs met een meisje en mn 'vader' + 'broertje' en daarnaast is het natuurlijk ook gewoon vakantie dus chill. En tussen Lyon en Parijs ben ik ergens waar ze een NORMALE douche hebben en daarop kan ik ook niet wachten want die douche hier is echt te naar voor woorden.

En hier schijnt de zon
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 21:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb samen met vati geslijptold en gedecoupeerzaagd. en nu is mijn horloge weer een heel stuk mooier
Oud 20-10-2007, 00:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag moest ik werken en daarvoor moest ik de trein van 12:04 hebben. Ik kwam op het station, zag dat het pas 5 voor was en ging nog even pinnen.
Toen liep ik naar het perron en reed de trein voor m'n neus weg, want ALLE KLOKKEN OP HET HELE STATION STONDEN STIL!!!
Dus, ik was te laat en dat vind ik niet zo leuk, want ik heb al vaker een officiele waarschuwing gehad voor te laat komen.
En ik was pas een half uurtje binnen ofzo en toen sneed ik al in m'n klauw met een nieuw en superscherp broodmes, en dat deed PIJN. Ik snij wel vaker in m'n vingers, maar dan voel ik het niet zo, maar ik kan nu zelfs geen dingen tillen omdat het wondje dan scheurt.
En ik zou eigenlijk terug gaan naar huis, maar m'n moeder belde en vond dat ik maar bij hun thuis moest blijven slapen, dus morgen zit ik vast aan een 'familiedagje'. Hiep hoi. Gelukkig waren er net 2 nieuwe afleveringen van QI op tv, dus dat maakte een hoop goed.
Oud 20-10-2007, 03:15
Verwijderd
nou ik ben eens vroeg vrij van werken dat bevalt me wel. maar het is wel teringkoud buiten dus ik had maar even een sjaal van de gevonden voorwerpen gepakt iehbah maar het was dat of bevriezen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 04:31
Metal
Metal is offline
Massive drama hier in huis. En ik heb geen peuken en alcohol meer, en ik moet nog 1,5 uur opblijven.

Teh hoororr
Oud 20-10-2007, 06:47
ragdoll
ragdoll is offline
nou de film was uitverkocht en toen gingen we maar wijn drinken en daarna ging ik vroeg naar bed dus ik ben nu al wakker en ik lees net dat jan wolkers dood is.
Oud 20-10-2007, 08:24
Verwijderd
ja wtf ben ik wakker dan
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 09:32
Moustache
Moustache is offline
Ja wtf zeur je, ik was al om 8u wakker
Oud 20-10-2007, 11:49
Verwijderd
ik heb bier gekocht voor mijn party van vanavond
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 11:49
Verwijderd
en ik werd misselijk van alle verhalen op L&R
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 12:06
capibara
capibara is offline
Ik ging naar de kroeg en dat werd een dronken boel. Toen heb ik om 4 uur in de nacht op het stadsplein een pompoen weten te verkopen voor 3 euro en 15 cent. Wow.
Reageren

Regels voor berichten