Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gewerkt en daarna moest ik bockbier proeven want ik moet toch weten wat ik verkoop. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: BRRRRRR het is koud en het is vroeg en ik wil een warme douche en dan gaan slapen maar de ketel is kapot en ik moet zo vis gaan halen op de markt en dan gaan werken. ![]()
|
Verwijderd
|
Iehw, van vis op de vroege morgen word ik altijd een beetje misselijk.
OT: Ik ging gister uitslapen en daarna winkelen met een vriendin in Utrecht waar ik een veel te duur maar wel heel mooi rokje kocht. Daarna duizend kilo spareribs gegeten bij de Stairway en een goddelijk chocolade toetje. Toen naar huis, m'n haar geverfd om kwart over twaalf 's nachts ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik heb chocolade slagroommuizen gehaald op de markt in boxtel pwnt!
|
Verwijderd
|
gisterenavond met een vriendin van me gechilled. the ring op tv gekeken en wat haat ik die film zeg, niet omdat ik hem eng vind ofzo, gewoon omdat die irritant is. nouja heb lekker geslapen vanacht en ook uitgeslapen, nu zit ik nog te stinken in mijn badjas en ga zometeen meer een snelle douche nemen. weet nog niet wat ik ga doen vandaag, maar heb vakantie yehs.
|
![]() |
|
ik heb net één van mijn studieboeken van mn vorige studie verkocht, dus nu ben ik gered tot de 24e. daarna was ik even in de stad en nu geniet ik van mijn overbuurmeisje die zichzelf voor lul zet door voor de spiegel allerlei sexy poses aan te nemen en foto's van zichzelf te maken. doe dan iig je gordijn dicht.
||
Citaat:
![]() OT: Hoi ik ben Jorge en ik heb een abonnement op vervelende klanten krijgen in de laatste vijf minuten van mijn werkdag en vandaag heb ik een half uur overgewerkt doordat een vroedvrouw aan het flippen was omdat ik haar geen puk-code mocht doorgeven. En toen ging ze schelden en klonk het even net of ze zelf aan het bevallen was, en toen keek ik vragend naar mijn pukcode en zei hij 'vooruit dan maar' en toen mocht ik de pukcode geven en toen kon mevrouw me ineens wel zoenen. ![]() Verder speel ik vandaag de antiheld want toen ik thuiskwam en mezelf eindelijk kon trakteren op een WELVERDIEND biertje, stootte ik het om en toen was ik de Briljante Nieuwe Melodie die ik in mijn hoofd had en juist over wilde zetten naar FruityLoops ineens kwijt. ![]() Maar straks komt alles goed want dan ga ik lekker sushi maken aww yea aww yea. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik wou vandaag een kortingskaart gaan kopen voor de franse spoorwegen maar er was een veel te lange rij en toen ging ik naar de zara waar ik een vestje wou terugbrengen maar dat mocht niet want ik had geen bonnetje dus toen ging ik maar naar huis oh my wat een spannende verhalen.
Morgen ga ik de wekker zetten en het is nog wel zaterdag maar wel om leuke dingen te gaan doen dus dat scheelt. En ik heb vet veel zin in de vakantie want dan ga ik eerst een weekend naar Lyon met een paar meisjes en dan daarna een weekend naar Parijs met een meisje en mn 'vader' + 'broertje' en daarnaast is het natuurlijk ook gewoon vakantie dus chill. En tussen Lyon en Parijs ben ik ergens waar ze een NORMALE douche hebben en daarop kan ik ook niet wachten want die douche hier is echt te naar voor woorden. En hier schijnt de zon ![]() |
![]() |
|
Vandaag moest ik werken en daarvoor moest ik de trein van 12:04 hebben. Ik kwam op het station, zag dat het pas 5 voor was en ging nog even pinnen.
Toen liep ik naar het perron en reed de trein voor m'n neus weg, want ALLE KLOKKEN OP HET HELE STATION STONDEN STIL!!! ![]() Dus, ik was te laat en dat vind ik niet zo leuk, want ik heb al vaker een officiele waarschuwing gehad voor te laat komen. En ik was pas een half uurtje binnen ofzo en toen sneed ik al in m'n klauw met een nieuw en superscherp broodmes, en dat deed PIJN. Ik snij wel vaker in m'n vingers, maar dan voel ik het niet zo, maar ik kan nu zelfs geen dingen tillen omdat het wondje dan scheurt. ![]() En ik zou eigenlijk terug gaan naar huis, maar m'n moeder belde en vond dat ik maar bij hun thuis moest blijven slapen, dus morgen zit ik vast aan een 'familiedagje'. Hiep hoi. Gelukkig waren er net 2 nieuwe afleveringen van QI op tv, dus dat maakte een hoop goed.
|
|