Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 17:26
ashley17
ashley17 is offline
ik heb al 4x seks gehad met mijn vriend en het doet ongeloofelijk veel pijn zo hard dat ik begin te wenen het lijkt wel alsof het altijd meer en meer pijn begint te doen! Nu gaan we een week of zo wachten en zien of het beter gaat want die pijn is echt ondraagelijk! Heeft er iemand tips voor mij of zijn er mensen die het zelfde voorhebben of hebben voorgehad, ik wil ook er keigraag van genieten en mijn vriend voelt zich erna altij kei rot omda hij vind dat het zijn schuld is dat ik begin te wenen!

greetz en hugs
ashley xXxXxX
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:36
youriw
youriw is offline
paar standaardvraagjes ... heb je wel zin of probeer je gewoon? ben je als je begint bang dat het pijn gaat doen? ben je vochtig genoeg? kan hij wel met zijn vingers naar binnen? ook met meerdere? heb je wel eens iets anders geprobeerd, zoals een dildo ofzo?

serieuse vragen hoor, begrijp me niet verkeerd ... maar je kan bijvoorbeeld te bang of gespannen zijn en alles dichtknijpen, niet willen of niet geil zijn en dus droog zijn ... allemaal dingetjes, het kan dus geestelijk zijn of lichamelijk of natuurlijk allebei
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:55
ashley17
ashley17 is offline
ik wil het echt en ik ben echt nat genoeg en hij kan ook met meerdere vingers naar binnen maar ik moet el bekennen dat ik voor hij in me komt al bang ben dat het pijn gaat doen!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:01
Verwijderd
Het kan zijn dat je heel gespannen bent. Dat is een logisch gevolg van angst. En als je dus van tevoren al bang bent, is het een logische lichamelijke reactie om je spieren rond je vagina te spannen. Dat is hetzelfde wat vrouwen doen als ze bijvoorbeeld verkracht worden (fout voorbeeld, spijt me), zodat er zegmaar niets inkan...

Misschien moet hij je geruststellen, lang voorspel doen, je lief aanraken, lieve dingen zeggen.. Hij moet er voor zorgen dat je je kan ontspannen, en hij moet ZEKER NIET toch naar binnengaan bij je als het pijn doet.. Want op die manier krijg je op den duur echt minder zin in seks omdat je van tevoren al weet dat het weer pijn gaat doen..

Klinkt misschien dom maar heeft zijn penis een rare vorm ofzow, of issie te groot/lang/breed.. Ik weet het ook niet hoor.. Want vingers zijn natuurlijk niet hetzelfde als een penis. Vingers kun je buigen enzow..
Misschien dat er van binnen iets opgezwollen is, waar ie dan tegenaan stoot. Dat heb ik namelijk ook een tijdje gehad. Dan kon hij met zijn vingers wel naar binnen, want die kon hij buigen, maar met zijn penis stootte hij dan toch precies tegen dat opgezwollen stuk aan..

Ik zou het echt niet weten eigenlijk. Als je er echt niets aan kunt doen, en als niets helpt en er geen verandering komt, misschien moet je dan eens naar een gynaecoloog ofzow?

Iig succes!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:09
youriw
youriw is offline
en misschien dat als je echt heel erg geil zit, dus vlak tegen orgasme aan, dat je dan je angst even aan de kant zit?

maar eventueel naar de dokter als het blijft, hier wil je niet mee blijven zitten want je gaat je er heel onzeker door voelen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:35
Obli
Obli is offline
tijd geneesd alle wonden....
Oud 19-07-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Obli schreef:
tijd geneesd alle wonden....
Denk niet dat dat hier opgaat hoor (denk sowieso niet dat het ook maar ergens opgaat, maar dat boeit niet )

Want ook al neemt ze tijd en ze doet er niets aan, dan doet het toch wel weer pijn als ze het weer doet..

Ze moet gewoon weten wat het probleem is en er dan iets aan doen..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 20:13
youriw
youriw is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ze moet gewoon weten wat het probleem is en er dan iets aan doen..
even goed nadenken wanneer ze het voelt, wat er dan gebeurt en waar precies ze iets voelt, of ze bang of geil is op dat moment
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:33
viekemieke
viekemieke is offline
Citaat:
ashley17 schreef:
ik heb al 4x seks gehad met mijn vriend en het doet ongeloofelijk veel pijn zo hard dat ik begin te wenen het lijkt wel alsof het altijd meer en meer pijn begint te doen! Nu gaan we een week of zo wachten en zien of het beter gaat want die pijn is echt ondraagelijk! Heeft er iemand tips voor mij of zijn er mensen die het zelfde voorhebben of hebben voorgehad, ik wil ook er keigraag van genieten en mijn vriend voelt zich erna altij kei rot omda hij vind dat het zijn schuld is dat ik begin te wenen!

greetz en hugs
ashley xXxXxX
ik heb ook altijd hetzelfde voor, het is altijd heel vervelend voor mijn vriend.ik begrijp best dat je wilt genieten ma ga daarvoor eens naar de dokter oké, zorg dat je vriend dan mee is.dan hoor je het tesamen meer over.
groetjes viekemieke
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 11:17
.:::TaMsIe:::.
.:::TaMsIe:::. is offline
Ik ben nou 2x met me vriend naar bed geweest en de eerste x deed het niet egt zeer toen we bezig waren, maar die 4 dagen die daarna kwamen deed het wel ontzettend zeer, na de sex bedoel k dan he!!k snap er nix van hoe dat kan en heb t ook nog nooit gehoord dat meiden na de sex nog 4 dagen last hebben van hun onderste ...
nu na de 2e x deed het ook zeer toen hy er in ging...en hebben we moeten stoppen omdat t veelste zeer deed en nu heb k er ontzettende jeuk!! Ik ben wel soms wat gespannen, maar dat komt doordat k weet dat t weer zeer gaat doen.
Mijn vriend snapt niet egt waarom het by my zo'n pijn doet!En ik zelf ook niet moet k je zeggen...
Heeft iemand misschien een verklaring voor de jeuk?en waarom het 4 dagen zeer heeft gedaan na die 1ste x?

ashley k kan je dus jammer genoeg niet helpen met je probleem, want k heb er zelf ook last van!!iig sterkte...

kussies
Oud 22-07-2002, 11:35
viekemieke
viekemieke is offline
Citaat:
.:::TaMsIe:::. schreef:
Ik ben nou 2x met me vriend naar bed geweest en de eerste x deed het niet egt zeer toen we bezig waren, maar die 4 dagen die daarna kwamen deed het wel ontzettend zeer, na de sex bedoel k dan he!!k snap er nix van hoe dat kan en heb t ook nog nooit gehoord dat meiden na de sex nog 4 dagen last hebben van hun onderste ...
nu na de 2e x deed het ook zeer toen hy er in ging...en hebben we moeten stoppen omdat t veelste zeer deed en nu heb k er ontzettende jeuk!! Ik ben wel soms wat gespannen, maar dat komt doordat k weet dat t weer zeer gaat doen.
Mijn vriend snapt niet egt waarom het by my zo'n pijn doet!En ik zelf ook niet moet k je zeggen...
Heeft iemand misschien een verklaring voor de jeuk?en waarom het 4 dagen zeer heeft gedaan na die 1ste x?

ashley k kan je dus jammer genoeg niet helpen met je probleem, want k heb er zelf ook last van!!iig sterkte...

kussies
ik kan je zeggen dat het ook na de sex veel zeer kan doen ma daarvoor ga je dus beter na de dokter, of na de gyneacoloog.
die zal je daarmee kunnen helpen
groetjes viekemieke
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:03
ZHAzha
ZHAzha is offline
okay ik las het dus verkeerd haha..

4x is nog niet zoveel..
Probeer te ontspannen..
Ik heb ook minstens 4/5 x pijn gehad.. en soms nog wel eens aan het begin..
PRobeer zo veel mogelijk te ontspannen en niet denken owjee dit gaat pijn doen.. want dan hou je het onbewust dicht
Oud 22-07-2002, 12:53
sofie3
sofie3 is offline
Klopt, de eerste keren waren ook bij mij pijnlijk. Kijk het even aan of het beter wordt. En vooral: **goed** opgewonden (=vochtig) zijn is vaak de sleutel tot de oplossing!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 13:43
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
same problem here, al veel meer dan 4x trouwens, het doet nog steeds heel veel pijn!
maar je bent echt niet de enige meid, het is doodnormaal.
ik probeer me steeds te ontspannen,maar dat lukt niet altijd,omdat ik weet dat het weer pijn gaat doen.
enfin,op de duur zal die pijn wel overgaan hoop ik, maar je bent geen speciaal geval,het is bij veel meisjes
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 15:05
miss x
miss x is offline
Ik herken je probleem wel een beetje. Toen ik t voor de eerste keer deed, deed t heel veel pijn die keren daarna bleef t pijn doen maar hoe vaker ik t deed hoe minder pijn ik had. jij zei dat je al voordat t gebeurd bang bent dat t pijn gaat doen dat snap ik wel maar probeer daar niet aan te denken want juist dan doet het nog meer pijn omdat je gespannen bent bovendien spannen de spieren rondom je vagina zich dan ook zodat t alleen maar wordt vermoeilijkt als het ware. dus probeer je te ontspannen en niet aan de pijn te denken. zorg ervoor dat hij heel voorzichtig in je komt steeds een stukje verder tot je bijvoorbeeld helemaal op hem zit en dan rustig n stukje omhoog gaan en weer naar beneden en zoals ik al zei ontspan je! Probeer het maar , ik hoop dat t werkt en dat je minder pijn krijgt , zo niet dan zou ik toch maar even met een gynacoloog gaan praten.
succes ermee
Liefs miss x
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten