![]() |
||
![]() |
Citaat:
groetjes viekemieke |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nou 2x met me vriend naar bed geweest en de eerste x deed het niet egt zeer toen we bezig waren, maar die 4 dagen die daarna kwamen deed het wel ontzettend zeer, na de sex bedoel k dan he!!k snap er nix van hoe dat kan en heb t ook nog nooit gehoord dat meiden na de sex nog 4 dagen last hebben van hun onderste
![]() nu na de 2e x deed het ook zeer toen hy er in ging...en hebben we moeten stoppen omdat t veelste zeer deed ![]() ![]() Mijn vriend snapt niet egt waarom het by my zo'n pijn doet!En ik zelf ook niet moet k je zeggen... Heeft iemand misschien een verklaring voor de jeuk?en waarom het 4 dagen zeer heeft gedaan na die 1ste x? ashley k kan je dus jammer genoeg niet helpen met je probleem, want k heb er zelf ook last van!!iig sterkte... kussies
||
![]() |
Citaat:
die zal je daarmee kunnen helpen groetjes viekemieke |
![]() |
|
okay ik las het dus verkeerd haha..
4x is nog niet zoveel.. Probeer te ontspannen.. Ik heb ook minstens 4/5 x pijn gehad.. en soms nog wel eens aan het begin.. PRobeer zo veel mogelijk te ontspannen en niet denken owjee dit gaat pijn doen.. want dan hou je het onbewust dicht
|
same problem here, al veel meer dan 4x trouwens, het doet nog steeds heel veel pijn!
![]() maar je bent echt niet de enige meid, het is doodnormaal. ik probeer me steeds te ontspannen,maar dat lukt niet altijd,omdat ik weet dat het weer pijn gaat doen. enfin,op de duur zal die pijn wel overgaan hoop ik, maar je bent geen speciaal geval,het is bij veel meisjes ![]() |
![]() |
|
Ik herken je probleem wel een beetje. Toen ik t voor de eerste keer deed, deed t heel veel pijn die keren daarna bleef t pijn doen maar hoe vaker ik t deed hoe minder pijn ik had. jij zei dat je al voordat t gebeurd bang bent dat t pijn gaat doen dat snap ik wel maar probeer daar niet aan te denken want juist dan doet het nog meer pijn omdat je gespannen bent bovendien spannen de spieren rondom je vagina zich dan ook zodat t alleen maar wordt vermoeilijkt als het ware. dus probeer je te ontspannen en niet aan de pijn te denken. zorg ervoor dat hij heel voorzichtig in je komt steeds een stukje verder tot je bijvoorbeeld helemaal op hem zit en dan rustig n stukje omhoog gaan en weer naar beneden en zoals ik al zei ontspan je! Probeer het maar , ik hoop dat t werkt en dat je minder pijn krijgt , zo niet dan zou ik toch maar even met een gynacoloog gaan praten.
succes ermee Liefs miss x |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijn na seks Sneeuwwitje | 6 | 19-06-2011 17:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
schouder(blad)pijn lies** | 18 | 16-06-2010 10:24 | |
Lichaam & Gezondheid |