Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2002, 22:03
Verwijderd
Het lijkt me onzin dat je bewust vrijgezel bent. Ik denk dat iemand alsnog toe zal happen als hij/zij een heel leuk persoon tegen zal komen. Ik heb weleens gehoord dat mensen bewust vrijgezel blijven. Het kan alleen zo zijn dat je er een tijdje niet voor open staat (door bijv. het verwerken van het verlies van je vorige geliefde), maar als dit niet het geval is, kan je onmogelijk bewust vrijgezel zijn. Als je dat wel claimt lieg je gewoon: als iemand die leuk is op je pad komt hap je echt wel toe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2002, 22:07
Verwijderd
Zolang iemand niet verliefd is, vinden zij het vrijgezel zijn heerlijk. Zodra ze strontverliefd op iemand zijn willen ze niets liever dan bij die persoon zijn en horen dat het wederzijds is.

Er is maar een zeer klein deel dat zelfs als hij/zij verliefd is ervoor kiest om vrijgezel te blijven (als het wederzijds is bedoel ik natuurlijk want als het dit niet is, heeft diegene weinig te kiezen lijkt me.).

En dat is best logisch want op het moment dat je niet verliefd bent vraag je je af waarom je nooit eerder hebt gemerkt dat vrijgezel zijn zo leuk is, en op het moment dat je een harstikke leuke relatie hebt vraag je je af waarom je eigenlijk zo blij was toen je vrijgezel was..

Nja lekker lang verhaal, maar tis niet jezelf voor de gek houden. Het gaat er gewoon om hoe de situatie op dat moment in elkaar steekt.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 22:11
Dminor
Dminor is offline
En wat nou als je gewoon te schijterig bent om een relatie te nemen?!
Oud 01-08-2002, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
En wat nou als je gewoon te schijterig bent om een relatie te nemen?!
Dan doe je jezelf tekort.

Emoties zijn er voor de mens, de mens is er niet voor zijn emoties. Laat angst alleen je dus niet tegenhouden iets te doen wat je graag wilt.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 22:34
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
******** schreef:
Emoties zijn er voor de mens, de mens is er niet voor zijn emoties. Laat angst alleen je dus niet tegenhouden iets te doen wat je graag wilt.
Waar heb ik die uitspraak eerder gehoord
Oud 02-08-2002, 19:27
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Ik vind het bullshit over die stelling dat mensen zich zelf voor de gek houden. Dat zijn hun zaken. Daar moet je je niet mee bemoeien. Moet je er mee zitten dan? Dacht het niet. En het is echt nix vreemds aan en men moet er helemaal niet over zeuren. Hun keuze. Klaar!
Oud 02-08-2002, 20:17
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
******** schreef:
Dan doe je jezelf tekort.

Tja, da's wel makkelijker gezegd dan gedaan, lijkt je ook niet?
Oud 02-08-2002, 21:00
DEChengst
DEChengst is offline
Tuurlijk houd ik mezelf voor de gek door te doen of vrijgezel zijn fantastisch is. Maar het is nog altijd beter dan zielig in een hoekje te zitten wegkwijnen omdat je eenzaam bent.

-Desecrator
Oud 02-08-2002, 21:42
moenbase
moenbase is offline
Hm, ja absoluut, mensen zijn gemaakt zich voort te kunnen planten. Maar, dan is het wel de bedoeling dat het van 2 kanten komt om het 'leuk' te maken.
Komt het niet van 2 kanten dan blijf je 'alleen'. En dat kan nooit echt leuk zijn...
Ik hou mezelf ook voordurend voor de gek inderdaad...
Oud 02-08-2002, 21:45
Verwijderd
Nah vink onzin
Er zijn mensen die gewoon liever alleen zijn
Dat kan. Als ze bijvoorbeeld heel veel hebben meegemaakt. Als ze bijvoorbeeld al heeel lang een relatie hadden. Weet ik veel..

Dan sta je daar gewoon niet voor open
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 21:46
Verwijderd
Er zijn twee soorten vrijgezellen

1. Die niet op stap gaan, die nergens heen gaan, die thuis blijven zitten en gaan zitten kniezen.
2. Vrijgezellen die van het leven genieten, er op los flirten en flink erop uit trekken zonder een relatie.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 21:47
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:
Nah vink onzin
Er zijn mensen die gewoon liever alleen zijn
Dat kan. Als ze bijvoorbeeld heel veel hebben meegemaakt. Als ze bijvoorbeeld al heeel lang een relatie hadden. Weet ik veel..

Dan sta je daar gewoon niet voor open
Denk inderdaad dat mensen die tig jaar een relatie hadden, wel een poosje even zin hebben om alleen te zijn .. en die er gewoon ook niet voor open staan voor een nieuwe relatie.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 21:51
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

1. Die niet op stap gaan, die nergens heen gaan, die thuis blijven zitten en gaan zitten kniezen.
2. Vrijgezellen die van het leven genieten, er op los flirten en flink erop uit trekken zonder een relatie.
Idd juist gezegd. Ikzelf ben voor het tweede.
Oud 02-08-2002, 22:02
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:

Idd juist gezegd. Ikzelf ben voor het tweede.

Ja
Me too!
Maar ook al durft niemand het (Denk ik) toe te geven
Er zullen ook vast een aantal nr 1tjes tussen lopen terwijl je het zelf niet echt in de gaten hebt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Waar heb ik die uitspraak eerder gehoord
*buigt tot de meester*
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:19
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Maar ook al durft niemand het (Denk ik) toe te geven
Er zullen ook vast een aantal nr 1tjes tussen lopen terwijl je het zelf niet echt in de gaten hebt
Pfff,

Ik durf dat best toe te geven, alleen laat ik het IRL meestal niet merken, omdat mensen je dan toch maar raar gaan vinden.

-Desecrator
Oud 03-08-2002, 15:31
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
tsja, dat ligt eraan in wat voor situatie je bevind, maar volgens mij heb je wel gelijk!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:

Pfff,

Ik durf dat best toe te geven, alleen laat ik het IRL meestal niet merken, omdat mensen je dan toch maar raar gaan vinden.

-Desecrator
Nee aan zichzelf bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:30
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Nee aan zichzelf bedoel ik
Ik heb zelf perfect door dat ik een type 1 ben. Ik probeer daar alleen zo weinig mogelijk aan te denken, omdat je je daar toch maar ellendig van gaat voelen. Volledige controle over emoties is bij mij al jaren overlevings strategie nummer 1.

-Desecrator
Oud 03-08-2002, 19:35
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Ik ben een flink voorstander van de tweede en dan houd je jezelf niet voor de gek! Toch komt er dan weer een moment dat je verliefd wordt en dan begint de ellende
Oud 03-08-2002, 23:46
freakje
freakje is offline
Bleu, helemaal niet waar hoor! Ik ben ook bewust vrijgezel, als je het met zoveel woorden wil zeggen! Ik wil gewoon even geen lief, ik ben graag alleen, ik kan doen wat ik wil met wie ik wil. Ik hoef me geen zorgen te maken als ik eens gezoend heb met iemand en enkele weken later met iemand anders. IK HEB ECHT EEN HEEEEEELLLEEEEEE HOOP FUN IN MEN LEVENTJE!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 13:04
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
******** schreef:
*buigt tot de meester*
Wil je mijn vriendje worden, Marc?
Want ik ben het vrijgezelle leven zat
Ik wil mezelf niet meer voor de gek houden, en ik weet dat jij dat ook niet meer wilt. Dus zullen we maar toegeven aan onszelf?
Oud 05-08-2002, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Roozie schreef:

Ik ben een flink voorstander van de tweede en dan houd je jezelf niet voor de gek! Toch komt er dan weer een moment dat je verliefd wordt en dan begint de ellende
Dat bedoel ik. Je kunt het niet ontlopen, wat je ook probeert.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:
Dat bedoel ik. Je kunt het niet ontlopen, wat je ook probeert.
Het is echter maar de vraag wat jij 'voor de gek houden' vindt. Je kunt ook zeggen: verliefde mensen houden zichzelf voor de gek (door zichzelf een ideaalbeeld van die persoon voor te houden) i.p.v. vrijgezellen. Het is maar net welke toestand je kiest. Ik zou in dezen kiezen de 'normale' toestand als uitgangssituatie te nemen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 07:55
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Wil je mijn vriendje worden, Marc?
Want ik ben het vrijgezelle leven zat
Ik wil mezelf niet meer voor de gek houden, en ik weet dat jij dat ook niet meer wilt. Dus zullen we maar toegeven aan onszelf?
ROFLMAO
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 09:55
Verwijderd
voor een deel klopt je stelling wel, maar soms heb je der gewoon geen zin an, en als je niet fanatiek een meisje zoekt wordt de kans er één te vinden een stuk kleiner. *kijkt naar zn oudere broer van 20*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten