Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je beter met samples aan de gang kunt voor 'echt' klinkende zang mét tekst, want met een speech synthesizer-achtig geval denk ik dat het altijd heel cheap blijft klinken. En nog beter: strik een zangeres die het leuk vind om kosteloos wat voor je in te hijgen.
Wil je toch met VST's aan de slag, dan kun je misschien eens proberen een plugin als Vocaloid over het ene kanaal van een vocoder te gooien en een vrouwelijke 'ooh' over de andere channel, maar geen idee of dat ergens op zou lijken. Of je spreekt zelf de tekst in het juiste ritme en gooit dit over de ene channel en je maakt de melodie op de andere channel. Als je met samples aan de slag gaat, zit hier misschien iets voor je tussen: http://www.breakbeat-paradise.com/sa...malevocals.php
|
Check even anders www.electrobel.nl en www.synthforum.n en www.drumnbass.be en stel daar je vraag... grotere kans op slagen denk ik
![]() Maar een echte woorden realistisch laten klinken door gebruik te maken van een synth ( vocoder vst in dit geval ) lijkt mij wel heel erg moeilijk, ik zou zoals botulism ook al zei een meisje proberen te regelen die voor je wilt zingen of dingen wilt inspreken... leuke reverb eroverheen en opvullen met nog een keer dezelfde sample decay omlaag draaien en een delay erop knallen krijg je een lekker ruimtelijk effect wat je vaak ook in die trance nummers hebt ![]() Oooooooh's en aaaaaaaaah's en van dat monniken gehuil is vaak wel nog goed te programmeren maar echt woorden pfoe ![]() succes! en laat wat horen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|