Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben voor Suzan of Brigitte ![]() ![]()
|
wat een naar muziekgenre is dat toch. echt huis tuin en keukenkelen hebben die vrouwen. ( dit is slechts een mening, niet dat er mensen om gaan janken).
ik vind het wel een lachen programma maar na twee of drie liedjes doen m'n oren pijn.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het wel onterecht dat Marjolein met zo'n schreeuwstem zo'n positieve kritiek krijgt. Okee, haar eigen nummer was in orde, maar dat ensemble nummer daarna ging ze weer helemaal de mist in. Ik blijf Brigitte een klasse apart vinden.
|
Brigitte en Suzan vind ik het beste ja. Brigitte is gewoon een plaatje om te zien zingen en heeft een mooie uitstraling en Suzan is echt pittig en grappig voor zo'n kleine meid. Marjolein kan goed zing en heeft wel een duidelijk uitstraling; goed voor op toneel, maar ik vind haar qua zang niet sterk genoeg.
|
![]() |
|
Laat ik mijn visie op ze allemaal eens loslaten
- Anne: Niet sterk genoeg qua stem, te gewoontjes, komt niet over - Suzanne : geweldige strot voor zo'n klein meisje, maar vaak "over the top" Past wel in het Evita plaatje. - Marjolein : Super danseres, dansen en zingen combi ook wel goed, maar dat stemgeluid van haar, af en toe als nagels op een schoolbord. - Marleen : Mooie stem, maar te gewoontjes en ik blijf haar te oud vinden (overkomen). - Brigitte : Ik vind haar niet echt een Evita, maar qua stem is ze voor mij een klasse apart. Vind haar met afstand de beste zangeres van de groep. Alleen is Evita natuurlijk meer dan alleen zingen. Of ze ook een echte Evita is, dat weet ik niet. Mijn top vijf, voor Evita: 1. Suzanne 2. Brigitte 3. Marleen 4. Marjolein (zo'n schreeuwstem leer je niet zo snel af ben ik bang) 5. Anne
|
Ik vind Suzanne mooi zingen en ze oogt als een leuke meid, maar ik vind haar niks Evita-achtigs hebben. Bovendien acteert ze inderdaad vaak over the top en zou ze veel beter een grappige rol kunnen spelen.
Zodra ze serieus gaat kijken vind ik d'r helemaal niet zo leuk meer trouwens, dan verliest ze alle uitstraling.
|
Verwijderd
|
Marjolein is mijn favoriet, ze zingt echt supergoed vind ik, en ze kan echt een heel goede uitstraling hebben. Ze ziet er soms wel een beetje raar uit.
Suzan is ook goed, maar misschien niet echt geschikt inderdaad. Ik heb echt een hekel aan Marleen. Ik vind haar slecht zingen, en overkomen als een juffrouw ofzo. ![]() |
![]() |
|
Echt he, die presentator moet z'n bek eens leren houden. Het draait niet om hem en het kan me gestolen worden wat hij er van vond. Echt bloedirritant is die vent. Ook steeds door Willem heen praten en de zinnen van de jury afmaken. Die lui kunnen heus zelf wel praten hoor.
Voorspelbaar dat Anne er uit ging. Je hoorde het ook al in hetgeen Willem zei. Maar goed, zij was nu ook gewoon aan de beurt. Tegen deze meiden legt ze het echt af. Maar wel heel tof hoeveel ontroering ze teweeg bracht en ze heeft het ook echt ver geschopt als meisje dat net van school komt.
||
Citaat:
maar iedereen die denkt dat dit goede zangeressen zijn zouden eens naar een willekeurige puccini moeten luisteren. dan hoor je wat voor een naar gekrijs musical'sterren' voortbrengen. dit wil overigens allemaal niet zeggen dat ik het geen leuk programma vind, en heeft dus ook niks te maken met mijn mening over het programma. laat dat duidelijk zijn. ik kijk dus ook gewoon een hele aflevering. @ balance: ze zitten er meer dan eens naast en ze hebben te weinig stembeheersing, minder dan je van zulke mensen zou verwachten, of mogen verwachten. en het is logisch met een camera op je mik, maar dat is dan ook je vak dus mag je IMO ook meer van ze verwachten.
||
Citaat:
Ik heb net trouwens een stukje Puccini geluisterd, maar ik ben niet onder de indruk. Je kan iemand die opera zingt toch niet vergelijken met iemand die musical zingt? En iemand die stil staat heeft ongetwijfeld meer stembeheersing dan iemand die bezig is met acteren en dansen of bewegen, maar dat is dan ook een vreemde vergelijking.
|
Ow Willem moest huilen!
![]() Ik verwachtte al wel dat Anne eruit ging. Op een gegeven moment kan je haar niet blijven redden natuurlijk. Helemaal niet als daar een ervaren musicalmeisje tegenover staat. Ik vind Suzan erg leuk overkomen, maar ze is wel erg overdreven op het podium. Nou is dat misschien op tv heel storend en in het theater niet, maar dat weet ik niet. Ach, ik vind ze allemaal eigenlijk wel leuk! Behalve Marjolein trouwens, ze is wel sympathiek, maar ik begrijp niet wat de jury in haar ziet. Heb het idee dat ze er meer dan eens naast zit. Ze doet natuurlijk wel een moeilijke dans, maar dan kan je beter voor iets anders kiezen en dan zuiver zingen! Mijn top 4: 1. Brigitte 2. Suzan 3. Marleen 4. Marjolein
|
Ik ben voor Marjolein,
vorige week al met dat knallende nummer en deze week zo mooi Aïda en bij die ander onder het dansen doorzingen. Marleen is ook heel goed, maar daar vraag ik me af met haar leeftijd enzo... Suzan is een leuke kleine stuiterbal die ook heel gevoelig kan zingen, maar als ik haar zie denk ik aan een kindermusical. Brigitte dr kop kan ik niet uitstaan. Wel heel erg duidelijk hoe gister Anne het duidelijk opgaf bij die singoff, beetje slap.... |
![]() |
|
Ik vind Suzan ook totaal geen Evita en ik vind haar stem ook niet mooi. Ze zingt wel zuiver en goed hoor, maar ik zou er niet een hele musical naar hoeven luisteren. Ik vind de stem van Brigitte tig keer mooier en bovendien vind ik haar leuk en een goede Evita. Ik hoop dus dat zij wint!
Oh en ik vond haar gister erg goed juist.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Suzan mag van mij sowieso gaan, want die blijft pijn doen aan mn oren. Ze kan wel zingen, maar dat harde is toch net niets, net als bij Marjolein. Maar die vind ik dan weer supergoed bij de autoritaire nummers... lastig ![]() Mijn top 3: Brigitte ![]() Marjolein Suzan |
![]() |
|
Marjolein wordt steeds meer een Evita voor mij. Eerst vroeg ik me af wat ze toch bij deze wedstrijd deed, maar ze is echt heel erg veel gegroeid!
![]() Maar Brigitte blijft favoriet. Al vind ik haar stiekem niet echt een Evita, ze raakt me toch altijd weer.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Talentenshows, nog wel echt populair? Shebaa | 16 | 05-10-2011 20:16 | |
De Kantine |
Ik ben niet zo saai met strings, maar Miekje blijkbaar wel #836 Rivka | 501 | 24-01-2010 21:41 | |
Films, TV & Radio |
Op zoek naar Joseph Verwijderd | 330 | 29-04-2009 17:22 | |
De Kantine |
Stem Saail Research #431 Swlabr | 500 | 21-11-2008 23:01 | |
Algemene schoolzaken |
enquete musical voor ckv eva claudia | 15 | 02-01-2008 12:43 | |
De Kantine |
Wat Saai Zeg #37 Dark Phoenix | 500 | 14-10-2007 21:56 |