Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmmmm je moet vooral je verzetten ga naar een organisatie ofzo dit kan zo niet doorgaan, zelfmoord ja.....ik ga me eigen mening er maar niet neerzetten want het zal je niet blijer maken.
als je wilt praten crater200@hotmail.com !! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ke leven is toch al klote, je hebt toch al niemand die je vertrouwd, wat kun je dan verliezen door het zoeken daarnaar. Voel je ook maar iets van geluk? Neej, dan valt er dus niets meer te verpesten, dus kun je net zo goed de grote sprong wagen zodat er misschien wel iets veranderd. Misschien is de vertrouwenspersoon op school een idee, of een maatschappelijk werkster. Bel desnoods de kindertelefoon om eerst te oefenen met je verhaal vertellen, wat dan gewoon anoniem kan. Je kan via www.zwaarweer.nl bijv. ook een psychologe e-mailen geloof ik (kon iig wel), dan heb je al een klein stapje genomen net als je hebt gedaan door dit verhaal hier neer te zetten. Je leven kan beter, maar dat is wel moeilijk, maar dat is het nu toch ook al? Je hebt nu geen enkele hoop om op te teren, wanneer je hulp zoekt is die er wel. Neej, misschien mislukt het weer, maar dan doe je weer ene nieuwe poging, tot het wel lukt, want meis.. zo kun je toch echt niet verder? |
![]() |
|
![]() |
Voeg mij toe aan je adressenboek/msn, (rdamstra@hotmail.com). Ik heb zelf veel ervaring met dat soort dingen. Ben jarenlang misbruikt en heb misbruikt op alle mogelijke manieren. Maar ik ben er bovenop gekomen, en misschien kan ik je helpen.
ALs je depressief bent kan het helpen om seroxat te nemen, dat is wel op recept maar helpt om niet constant in de put te zitten. Al zou in jouw geval een depressie niet zonder reden zijn. Laat al je verdriet en woede eruit komen, anders blijf je het opproppen en het moet er een keer uit. Kijk ook op mijn site: www.geocities.com/desitewaarjewezenmoet |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
politie? denk je dat ik daar zomaar ff binnen kom lopen hallo eej da kan ik al helemaal nie! godverdomme ik kan gewoon nix!
en dan het zieken huis tsja.. tis misschien wel een goed idee maar ze de pijn in mn buik voel ik maar je ziet nix aan mn buik bijvoorbeeld en ja blauw plekke alsof dat genoegis voor die kinderbescherming? me moeder weet niet eens wat er allemaal met mij gebeurt is als ze me komen halen dan zal ze verschrikt staan en me misschien nie eens laten gaan? Dusjcrib jij zal me nie missen je kent me toch nie? hie kan je mij nou missen wel lief dat je me probeer te troosten maar toch da geloof ik nie en ja tis nu me ex ja en hij wsit alles dus zoals hij ook zei zou hij alles in mijn tempo doen ja daggggg dus niet he blijkt maar weer ik kan dit helemaal niet alleen maar niemand die me kan helpen hiero meeste mensen zijn weg ach boeiend ook allemaal misschien dat ik van al deze pijn wel een keer dood ga? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ik blijf er bij, er zijn mensen die het kan schelen. Dat zie je nu niet, en dat neem ik je ook niet kwalijk, maar ze zijn er echt. En alleen je mond houden als jij dat wilt. Ik vind het alleen nooit fijn als ik onterecht aangevallen wordt, maar dat snap je waarschijnlijk wel. |
![]() |
|
![]() |
ik snap wel dat je niet okeej vind als ik je onterecht aanval en ook mijn excuus daarvoor echt sorry
maar vind het okeej als je die telefoonnummer voor me opzoekt en hoe kom ik dan bij de kinderbescherming terecht ? ik zie inderdaad nie in da mensen het ook maar iets kan schelen maar goed als je niemand of bijna niemand om je heen hebt die je moeten of jou willen helpen dan ga je het ook zo zien SORRY VOOR DE MENSEN WAAR IK BOT TEGEN WAS ECHT DUIZENDMAAL SORRY! ik weet egwoon niet wat ik moet doen en als ik naar het ziekenhuis ga dan zien die mensen ook me armen en dan sturen me meteen naar een pyschiater ofsow! nou dat wil ik al helemaal niet! waarom gebeurt mij dit toch allemaal waarom mij? wat doe ik verkeerd? wat heb ik fout gedaan? wat heeft het leven ook eigenlijk voor zin? waarom mag ik niet dood? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt ook, als je dat fijner vindt, eerst naar je huisarts gaan. Die kan je dan misschien ook verder begeleiden enzo. Over de kinderbescherming weet ik niet zo veel. Bij de kindertelefoon kunnen ze je alles vertellen. In het announchement staan veel telefoonnummers en ook links. Misschien heb je daar iets aan.
Op je vragen kan ik geen antwoord geven. Ik denk dat niemand dat kan. Maar ik denk ook niet dat je ze daarom stelt. Ik begrijp wel heel goed dat je je die dingen afvraagt. Het zijn hele logische vragen. De site van het JIP van Delft vind ik erg goed en duidelijk. Misschien heb je er iets aan. alle adressen en/of telefoonnummers van organisaties die op de JIP-site zijn genoemd. Je kunt ze ook mailen: http://www.jip.org/delft/gesprek.html Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 12:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meis, ik weet dat het allemaal heel erg moeilijk is om die hulp te zoeken, dat je daarvoor hele moeilijke stappen moet ondernemen, maar je wil toch niet zo verder???
Ik weet heel veel mensen die erge dingen hebben meegemaakt, waaronder mijn moeder die misbruikt is door haar vader toen ze klein was, ook voor een aantal jaren. Mijn moeder heeft een paar jaar geleden pas hulp gezocht, want eerst wou ook niemand naar haar luisteren. Maar ze heeft toen voet bij stuk gehouden en is naar de huisarts gestapt. Die heeft haar doorverwezen, ze heeft onder andere bij een praatgroep gezeten van slachtoffers van seksueel geweld en loopt nu ook nog altijd bij een man die haar haptotherapie geeft.. Er zijn ook therapiėn die op andere manieren gaan, zoals Creatieve Therapie, daar gaat het niet om praten, maar om uiten via creativiteit. Zo zijn er nog vele andere therapiėn.. Zal ik me moeder eens vragen of ze misschien nog wat informatie heeft? Ze kwam zoiezo wel op een website, volgens mij was het www.seksueelgeweld.nl en via dat had ze contact met lotgenoten.. Met mn moeder gaat het nu heel goed, ze is dus zeker wel geholpen.. Ook jij kan geholpen worden, maar het lijkt mij dat je daar zoiezo eerst weg moet eigenlijk.. Want de manier waarop jouw broer je behandeld is onmenselijk, en zal je alleen maar meer kapot maken.. Wat denk je nu, dat niemand van de kinderbescherming, de politie en al die andere instanties ooit met mensen zoals jij te maken heeft gehad? Zij zijn daar bekend mee en zullen ook echt niet van je verwachten dat je in een keer je hele verhaal maar rustig zal kunnen vertellen. Je hebt je verhaal ook hier opgeschreven, je kan het dus ook aan iemand van de politie of iets dergelijks laten lezen... Je zou es kunnen e-mailen naar het volgende adres: dipje@korrelatie.nl Je verhaal wordt dan gelezen door een psychologe en die geeft je dan antwoord, het kan even duren maar uiteindelijk krijg je antwoord. Dit is misschien een eerste stap.. Wij kunnen je niet meer dan adviezen geven, wat wil je dan? Dat we zeggen ja, spring maar? Neej.. dat zeggen we niet, want dat vinden we niet.. Ik snap dat hulp zoeken eng is, ik vond het ook doodeng, maar je kan zo toch niet verder?????? En ja, ik zou je missen. Ik zou je niet missen op de manier dat ik mn ouders zou missen, tuurlijk niet. Maar het zou me echt wel raken, te weten dat jij hier een schreeuw om hulp hebt neergezet maar wij jou niet zover hebben kunnen krijgen om een andere oplossing te zoeken. Ik heb jouw verhaal hier gelezen, en het grijpt me aan.. het grijpt me heel erg aan want het confronteert me met wat mn moeder zelf heeft meegemaakt.. ik reageer niet voor niets steeds! En ik weet dat met hulp het goed zou kunnen komen, want ik ken mijn moeder, en ik weet hoe het nu met haar gaat, dat zij nu haar dromen aan het navolgen is, dat ze nu voor het eerst in haar leven straalt! gelukkig is!! Dus ja, het zou me heel erg aangrijpen als jij er een einde aan zou maken aangezien ik zou weten dat er een andere uitweg was.. |
![]() |
|
![]() |
je hebt gelijk ik kan niet anders zeggen dan je hebt gelijk
ik denk da ik da email adres ga gebruiken moet ik dan gewoon mn verhaal vertellen wat er is gebeurt enso? of andere dingen ofsow? ik denk ook wel dat ik er met hulp zal komen alleen ik weet nie of ik het wel kan zou zo graag iemand hebben die me steunt bij dit alles maar da heb ik nie echt maar hoe is da in zn werk gegaan met je moeder dan? moest zij erover praten ensow? ik wil ook heel graag weg hier alleen kweenie waar ik dan naar toe moet gaan en hoe kom ik hier weg?? maar goed ik ga die mensen wel mailen denk ik sorry heb nie veel zin in typen dus om op alles te reageren sorry |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
einde of niet van mijn relatie :( v1nA | 11 | 03-06-2015 17:22 | |
Psychologie |
Problemen op stage en met sporten Jordy204 | 1 | 03-10-2010 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Persoonlijke problemen binnen relatie(s) Trance Maniak | 36 | 20-05-2009 08:00 | |
Psychologie |
UIt huis door problemen thuis. Verwijderd | 12 | 08-06-2005 21:10 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Ik kan mijn 'problemen' niet loslaten. Quiana | 19 | 28-07-2004 17:28 |