Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2007, 15:18
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ik ben onlangs verhuisd naar een geweldig antikraakpandje (voormalig bedrijfspand Unilever) en zat er dus over na te denken om een internet aan te laten sluiten. Probleem is (volgens mijn zus, want die heeft hier 2 jaar vóór mij gewoond) dat dat waarschijnlijk onwijs in de kosten op gaat lopen omdat het 'access point' gevonden moet worden en er dus voorrijkosten betaald moeten worden blablabla.

Nu ben ik het langzamerhand een beetje zat om wanneer ik het internet op moet langer op school te moeten blijven, bij mijn zus te moeten internetten (als die er is) en anders 60 km terug naar Aerdenhout moet bij mijn moeder .

Duuuhus, mijn vraag: zit iemand hier in een soortgelijk schuitje en hoe hebben mensen met een soortgelijk onderkomen dit op weten te lossen? Ik sta open voor een heleboel, mits het niet te duur wordt want ben ook maar een studentje en weet ook niet voor hoelang ik hier nog zit.

thoughts?
Oud 21-11-2007, 18:37
Verwijderd
Je hebt umts abonnementen met flat fee data rate. Dat wil zeggen dat je een vast bedrag per maand betaalt voor je data verkeer.

Voorwaarde is wel dat je umts bereik hebt in jouw gebied. Bij zo'n abonnement krijg je vaak een smartphone (met Windows Mobile erop), die weer kan praten met je pc / laptop.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 18:44
Gunkan
Gunkan is offline
Vodafone heeft ook UMTS abo's met een USB modem d'r bij, IIRC. Voor het geval jou PC of laptop geen Bluetooth kaartje heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten