![]() |
|
In Hart voor Nederland werd al aandacht besteedt aan dit schattige vierjarige peutertje (Link). Maar om haar hier te houden hebben vader en schoonmoeder meer dan 1218 handtekeningen nodig.
Stel; Een jonge vrouw vlucht uit Afrika. Je ontmoet haar en wordt hopeloos verliefd. Op een dag wordt jullie liefde bekroond door de komst van een prachtige dochter. Je bent ontzettend blij en trots. Dan blijkt dat jij en je Afrikaanse vriendin toch niet voor elkaar geschapen te zijn. Jullie scheiden, maar hebben een zeer goede omgangsregeling. Eéns in de twee weken is je dochtertje bij jou voor minimaal vier dagen. Je kindje groeit gezond en gelukkig op. Op een dag komt een bericht dat je Afrikaanse ex-vriendin het land uit moet MET je dochter. JOUW dochter! Door een fout van de gemeente is jouw dochter namelijk geen Nederlandse en dus illegaal. Ze moet het land uit, naar een land die ze niet kent, waar ze niet de taal van spreekt, waar haar moeder geen werk heeft en waar haar gezondheid op de proef wordt gesteld. Een land dat verscheurd is door oorlog en armoede. Wat zou jij doen? Dit verhaal is geen verzonnen verhaal. Dit is de harde waarheid van de vriend van een vriendin van mij en zijn dochtertje. Ik zou jullie willen vragen of jullie de petitie willen tekenen. In deze petitie staat ook meer informatie over de vriend van mijn vriendin en zijn dochtertje. Teken de petitie: http://petitionpoint.com/building/2007/
|
![]() |
|
Een fout van de gemeente is precies dat, een fout, en op basis daarvan kan geen beleid uitgevoerd worden, hoewel het hier gaat om verkeerde beantwoording van een mondelinge vraag door Burgerzaken Nijmegen. Bij mijn weten worden asielbesluiten ook niet genomen naar de hoeveelheid handtekeningen of publiciteit die iemand weet te verzamelen, sterker nog, dat zou heel kwalijk zijn, dus dit is de definitie van nutteloos spammen.
Hetzelfde verhaal, elders gepost, leerde overigens dat de moeder een procedurefout is begaan waardoor het hele balletje begon te rollen. Da's dubbel rot natuurlijk. http://www.buitenlandsepartner.nl/fo...c.php?p=169135 Maar goed, breng de spreekkoren van beroepswerkelozen met leuzen als "Albayrak molenaar" nu maar weer.
||
Citaat:
Ik vind het een vaag en onwaarschijnlijk verhaal. Het is een peulenschil te bewijzen dat je de vader bent. Wat overigens grappig is, is dat in navolging van een andere vluchteling die deze maas in de wet ontdekte, de moeder door het kind flink in elkaar te trimmen en dat aan te laten geven zichzelf uit de ouderlijke macht kan ontzetten, waarna de voogdij waarschijnlijk richting de vader gaat.
|
Wat doet dat ertoe? Daar kan dat meisje niets aan doen. Aangezien zij hier geboren is, zou haar uitzetting net zo onredelijk zijn als die van welke hier geboren Nederlander dan ook.
||
Citaat:
Ik zie Albayrak nog wel asielzoeksters het land uittrappen om haar imago up te boosten. ![]() |
![]() |
|
Die naam, Moesetta, doet niet bepaald Nederlands aan. Ze is dus door haar moeder opgegroeid, en heeft de mores van het land van herkomst met de paplepel ingegeoten gekregen. Veel moeite zal ze dan ook niet hebben met het aanpassen aan haar vaderland. Dat overgedramatiseerde gelul uit de derde alinea mag je wel weglaten.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En ik denk niet dat ze de mores van Liberia heeft meegekregen, tenzij haar moeder haar op een dieet van gras en zand heeft gezet.
|
|