| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Op zich geen onelegante oplossing. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Hoe is je herkansing gegaan, tinustigris?
|
|
||
|
Citaat:
Mn herkansing ging erg goed Een 8,4! En voor t examen heb ik een 5,88 gehaald Met een enorm hoge norm! Maar ik klaag niet, sta gemiddeld nog een 7! owjah:GESLAAGDd!!!! oleéé!!!
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar omdat ik nauwelijks had geleerd... en ik houd niet zo van Sallustius. Volgend jaar Seneca |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Voor Latijn een 9,7. Voor Grieks een 9.1, ook niet verkeerd. Alleen kcv iets minder, een 7.4 maar ik ben niet zo dol op kcv.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Volgend jaar voltijd geneeskunde en deels klassieke talen voor zover het gaat. Ik ben namelijk een beetje bang dat ik van klassieke talen geen enkel college zal kunnen volgen, omdat ik dan bij geneeskunde-dingen moet zijn. Dus ik hoop dat ik het zelf een beetje kan en met aantekeningen van anderen enzo en dan hoop ik 10 punten per periode te kunnen halen (heel misschien 15...) ![]() En jij? Klassieke talen? Of niet? En zo ja: waar? |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ja, mijn leraar is echt ontzettend sloom, ik vraag mij af of we dit boek uit gaan krijgen. Het valt mij trouwens zowel bij Grieks (Plato) als Latijn op dat er zo ontzettend veel dingen al gegeven zijn in het commentaar... beetje saai. Verder vind ik Plato en Seneca leuke onderwerpen, al weet ik van Plato al vrij veel af waardoor het veel herhaling is.
|
||
![]() |
|
|