![]() |
|
Te beluisteren en te downloaden op mijn myspace. Kritiek en commentaar zeer welkom. ![]()
|
![]() |
|
Vind ze zelf ook sowieso minder dan die, maar ik vraag me af of ik ooit nog iets vergelijkbaars in elkaar ga weten te draaien.
![]() In ieder geval nu Adobe Audition en binnenkort externe geluidskaart en dan ga ik op een andere toer met gitaren, keyboards en vocalen. Allemaal bedankt voor de overwegend positieve comments. ![]()
|
Tukan bouwt zich wel heel erg langzaam op, ik zou wat meer variate op de breaks gooien gewoon na 4 maten even een andere pattern ertussen kicken ofzo want zodra je een nieuwe break introduceert de eerste twee keer blijft hij daar ook op hangen..wat jou als luisteraar niet goed vast blijft pakken zegmaar ( snap je zelf ook wel denk ik )
de break die op 1 min inkickt samen met de geluiden is allemaal erg op de achtergrond ivm dat je reverb er ook nog overheen gooit, ik zou een hihat ofzo nog op de voorgrond knallen zelf en ik weet niet of ik het goed hoorde maar volgens mij laat je een kick pannen van links naar rechts als je ooit iets op vinyl uit wilt brengen moet je hiermee oppassen want om de een of andere reden wilt de naald vaak van de plaat afknallen doordat je hem links en rechts laat pannen Et rien d'autre bouwt zich een stuk levendiger op ![]() ![]() Latent ferns MOOIE GELUIDEN alleen dat geluid wat je in het begin gebruikt met die delay erop is niet goed gemixt ( tenzij dat je bedoeling is ) hij loopt niet strak op je lead zegmaar of je wilt hem offbeat hebben mooi nummer ![]() Ik vind het zeker wel vette nummers maar ik geef ook veel kritiek omdat je juist aan kritiek wat hebt dus denk niet dat ik je afzeik maar ik hoor liever juist dat mensen dit en dit zouden verbeteren dan alleen maar VET! want dat is wel heel leuk om te horen maar je hebt er niet zoveel aan als je beter probeert te worden zegmaar ![]() hoop dat je er wat aan hebt....... ik zou trouwens op ableton live overstappen als ik jou was ( als je nog de overstap naar een nieuw programma aan het maken bent en nog niet precies weet wat je wilt en dan via rewire fruityloops als stepsequencer gebruiken wat fl is echt een hele goed sequencer ) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuw Soulseek (tip)topic. Verwijderd | 112 | 13-11-2007 13:24 | |
Muziek |
Ask For Bob CD Release party 14 oktober Flinty's, Haarlem Verwijderd | 33 | 19-10-2005 12:22 | |
Muziek |
Meer van zulke muziek ? Megadeth | 19 | 10-07-2005 11:34 | |
Muziek |
Nederhop jacop | 143 | 12-09-2004 11:35 | |
Muziek |
Nieuw Malkovich nummer DeadNation | 66 | 07-06-2004 19:02 | |
Muziek |
Helmet Fjall | 8 | 22-08-2003 16:41 |