![]() |
|
Kerrang! Recordings heeft weer een topband aan zich weten te binden: The Answer, Onversneden hardrock uit Ierland. Denk aan Thin Lizzy, U2, Therapy?, Rory Gallagher en Led Zeppelin, maar dan op zijn eenentwintigste eeuws. The Answer mag dan authentiek klinken, oubollig is het zeker niet! De zang doet denken aan Robert Plant in zijn beste jaren. Sinds de release van hun debuut EP Keep Believin’ in juli 2005 heeft de band eindeloos getourd met onder andere grootheden als Deep Purple, Alter Bridge, Therapy en the Who. Volgens de Britse Rockpers is Rise de meest belangrijke hardrock plaat van de afgelopen 10 jaar!
Enz. Leuk die veelbelovende recensies altijd, maar het klonk mij een beetje fout in de oren. De zoveelste wannabe retrorocker? Bedoel, wie kan er nou tippen aan bands zoals Led Zeppelin. ![]() Maar na een stukje gelezen te hebben in Classic Rock Magazine werd ik toch nieuwsgierig: luister enz enz en ik vond het best wel te doen. Wat jullie? Oja: ![]() dan weet je ook gelijk wat voor vleesch je in de kuip hebt. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[gratis] The New Amsterdams - Killed or Cured Verwijderd | 11 | 02-08-2005 23:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Road to the west FreeZzze | 2 | 16-06-2004 15:35 | |
Verhalen & Gedichten |
The lure of a word farrar-misty | 0 | 06-03-2004 10:08 | |
Verhalen & Gedichten |
The answer is always the same Cinamon | 3 | 11-12-2002 15:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Questions and Answers Katertje | 3 | 19-05-2002 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
unfolding answers Kip187 | 12 | 29-09-2001 19:59 |