Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2007, 16:05
Koning
Koning is offline
De HellGate London Demo is nu al even released en ik zie hier nog niets staan, ik moet ook altijd alles doen.

Ik heb de demo even gedownload en ik mag zeggen dat als dit het team is dat Diablo 2 heeft gemaakt dat ik hoop dat ze niet aan Diablo 3 gaan werken.

Wat een dom en lelijk gedrocht, je speelt in een wereld die nog het meest lijkt op dat uit een matige shooter uit 2001. De omgevingen zijn saai, je komt heel veel gecopy en gepaste tegen en dit alles overgoten met matige DirectX9 effectjes.

Het spelen, dus het lopen en schieten, werkt ook voor geen meter, je hebt absoluut niet het idee dat je echt loopt maar dat je op rolschaatsen wat door de wereld huppelt. De zwabberbesturen belemmert het schieten ook nog eens. Je kunt voor geen meter mikken en de wapen animaties zijn ronduit saai en dom.

De quests in de game zijn ook nog eens geen reet aan maar dat kan nog komen. Ik zou deze game nog een kans geven als er geen monthly fee aan vast zat.
Oud 28-10-2007, 16:11
Verwijderd
Maar snel de crysis demo checken dan.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 16:14
Koning
Koning is offline
Kan ik vermoedelijk niet draaien, bovendien lijkt Crysis me niets aan.
Oud 28-10-2007, 16:23
Verwijderd
het is dus een mmorpg-shooter? anyways, mn pc trekt het vast en zeker niet, ik speel geen spellen met monthly fee en na dit stukje ook de demo niet meer
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 16:35
Verwijderd
Ik heb de demo ook gedownload, een keer of drie. Ik heb hem ook geinstalleerd, een keer of zes. Elke keer kwam hij met één of andere error zodra ik op de .exe klikte. De fora van Hellgate London suggereerden dat het kon liggen aan kapot ram, spyware, verkeerde drivers of iets anders. Valt nog mee dat ze niet de stand van de sterren en de temperatuur van mijn wintertenen bij de mogelijke oorzaken zetten. Volgens mij lag het er gewoon aan dat die lui lomp zijn.

Enfin, daarna las ik een boel user reviews die jouw verhaal ongeveer bevestigden, dus ik ga er geen moeite meer in steken.

Edit: Oh, het was niet de demo, maar de beta, waarvoor ik, exclusieferdepief, tweemaal werd uitgenodigd. Goh, dank u, Flagship Studios!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 17:01
Marcade
Marcade is offline
Hmm ik heb beide Crysis en Hellgate: London (Demo EN Beta) gespeeld.

Ik ben niet zo kritisch en heb me reuze vermaakt met Hellgate: London. H:L is trouwens geen MMORPG Shooter. Ten eerste, werkt het net als Diablo (2) dat je maar met een klein aantal in een level kan spelen. Ten tweede, je hebt 6 klassen, waarvan alleen de Marksman eigenlijk als een shooter speelt. Je hebt bv. ook een engineer die met robots vecht (die je zelf wapens kan geven), of bv. gewoon een blademaster die alles te lijf gaat met zwaarden.

Voor de rest is het gewoon diablo in 3D. Random gegenereerde levels. (Dus ja, je ziet herhalende stukken level, maar dat krijg je nou eenmaal met random generated levels). Het kan af en toe wel vermoeiend zijn om door dezelfde soort levels heen te lopen met dezelfde look en feel .. maar daar kies je voor als je H:L speelt.

En natuurlijk enorm veel items, onderverdeeld in dat ze veel voorkomen tot rare en legendary items. Die je ook nog is kan upgraden of modificeren.

De Demo en de eerste versie van de beta waren btw. idd. niet stabiel en er zaten nog veel issues in. Op de laatste dag van de beta (afgelopen vrijdag) hadden ze eindelijk patch 0 gereleased en werden heel veel stabiliteitsissues opgelost en performance opgeschroeft. Daarnaast nogal wat balansveranderingen. (Waaronder bv. dat marksman veel nauwkeuriger schiet)

Grafisch ziet H:L er natuurlijk niet zo mooi uit als Crysis, maar ik vind het mooi genoeg. Er zijn zat momenten geweest waarvan ik wel dacht van wow. Zeker omdat ik met DX10 speel met rook en lichteffecten.

De Crysis demo heb ik net even geprobeerd. Daar heb je gewoon een bakbeest van een systeem nodig. Maar als je dat hebt, ziet het er grafisch gewoon echt heel mooi uit. Ik stond versteld toen ik begon over de scene in het vliegtuig, hoe gedetailleerd de ingame gezichten waren. Voor de rest, de natuur, de belichting, het water (het schuim op het zand) ziet er allemaal heerlijk uit.

Daarnaast speelde het ook nog is vrij lekker. (Maar nog te kort gespeeld om er echt nog iets over te kunnen zeggen)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 18:10
Koning
Koning is offline
Het kan dan wel leuke DirectX10 effecten hebben, het spel maakt gebruik van lelijke textures en saaie domme hoekige gebouwen en muren. Zelfde als met Halo.
Oud 28-10-2007, 19:35
Jochemska
Jochemska is offline
De review in PC Gameplay was ook al gematigd over de game, zonde zeg.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 17:36
Verwijderd
het enige mooie aan halo zijn de belichtingseffecten
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 21:19
Verwijderd
Heb em gespeeld.. tis wel aardig, alleen soms te simpel imo. Denk dat multiplayer wel leuk is, maar om nou een server te joinen.. beetje vaag.. tegenwoordig halen ze bijna overal de lanfunctie uit -.-
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 22:31
Ymir
Ymir is offline
De demo was wel geinig.
Titel om op te pikken in de budgetbak, waar die waarschijnlijk redelijk snel belandt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten