Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2002, 21:35
Tox
Tox is offline
Ik ben vanaf gister voortaan gestopt met door de weeks blowen , heb het laatst al gedaan en heb nu besloten voortaan het alleen nog maar in het weekend te doen (en zelfs in het weekend minder) en op feesten

Samen met een goede vriend van mij (Bikkel) gaan we dit volhouden
Oud 07-10-2002, 21:47
Milan
Milan is offline
Ach ik blow ook alleen wanneer ik geen shit te leren heb, of proefwerken te maken heb ofzo.
Tis niet lastig vol te houwen, een jointje is dan extra lekker in et weekend =]
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 21:58
Günther
Günther is offline
ik vind dat je er een mag opsteken als je er zin in hebt en je moreel niet schuldig hoeft te voelen (bijv. als je geen huiswerk ofzo hebt)
Oud 07-10-2002, 22:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
black angel schreef:
ik vind dat je er een mag opsteken als je er zin in hebt en je moreel niet schuldig hoeft te voelen (bijv. als je geen huiswerk ofzo hebt)
sorry hoor... maar voel jij je schuldig als je huiswerk niet maakt? of als je stoned je huiswerk maakt?
Oud 08-10-2002, 08:38
Günther
Günther is offline
Citaat:
birthmark schreef:
sorry hoor... maar voel jij je schuldig als je huiswerk niet maakt? of als je stoned je huiswerk maakt?
nee, maar wel als ik weer een test verneuk omdat ik knijter lam in de banken zit. daarom doe ik het niet als ik iets belangrijks heb. maar als het alleen maar de situatie bevorderd (solicitatie gesprek o.i.d.) dan smoke ik wel dus ligt maar net aan de situatie.
Oud 08-10-2002, 08:50
Milan
Milan is offline
pcies black angel begrijpt het.
je moet je ook niet schuldig voelen tov anderen dat je blowt ofzo.
tis jouw leven, en je moet zelf zien te beslissen of j wel of niet wilt blowen op bepaalde momenten.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:07
Verwijderd
ik ben sinds euh... gister ofzow gestopt met door de weeks blowen
was het al tijdje van plan... maja... nu school echt bezig es...
en tja... het geld telt ook mee...
me zakgeld gaat anders zo snel op
maja, ik blowde bijna elke dag wel... (niet joint, maar puur )
en tis denk ik niet gezond als je denkt: hmmz... ik verveel me... en kep vandaag nog nie geblowd... blowe?
daar benk dus vanaf
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:20
Verwijderd
nou succes dan maar! ik hoop voor je dat het gaat lukken!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 17:50
Tox
Tox is offline
Citaat:
birthmark schreef:
Ja vind ik ook in mate ja, maar na een tijdje heb je het daar wel mee gezien.

En ik ken mensen die al niet meer kunnen slapen zonder eerst te blowen en zover wil ik nooit komen dus ga ik stoppen met doordeweeks en in het weekend minderen
Oud 08-10-2002, 19:56
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
ik ben sinds euh... gister ofzow gestopt met door de weeks blowen
was het al tijdje van plan... maja... nu school echt bezig es...
en tja... het geld telt ook mee...
me zakgeld gaat anders zo snel op
maja, ik blowde bijna elke dag wel... (niet joint, maar puur )
en tis denk ik niet gezond als je denkt: hmmz... ik verveel me... en kep vandaag nog nie geblowd... blowe?
daar benk dus vanaf
Snap precies wat je bedoelt, maar ik ben nog niet gestopt, smoke nog elke dag.

Goed dat je gestopt bent!
Oud 08-10-2002, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Milan schreef:
Ach ik blow ook alleen wanneer ik geen shit te leren heb, of proefwerken te maken heb ofzo.
Tis niet lastig vol te houwen, een jointje is dan extra lekker in et weekend =]
eey kubin

*ontopic* ik ben gestopt doordeweeks vanaf het begin van dit schooljaar, en blowde eerst elke dag dus dat was wel een verschil 1e twee weken waren wel moeilijk vooral omdat het mooi weer was buiten... daarna is het juist wel lekker! joint wordt specialer in het weekend, en lekkerder, je bent minder geld kwijt en je schoolresultaten gaan (als het goed is) omhoog. Mn advies is om het gewoon 2 weken echt vol te houden dan zul je zien hoe veel leuker de vrijdag opeens wordt

daag!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:04
Verwijderd
smoken is nu eenmaal lekker en ik zie geen probleem met door de weeks smoken met me vrienden.

Als het maar niet je school/werk etc beinvloed.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 10:47
douwe
douwe is offline
Door de weeks is alleen maar goed voor je. Je raakt er rustig van, en je bent geestelijk wwer in orde. Dus gewoon doorsmoken
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 10:59
Verwijderd
Citaat:
douwe schreef:
Door de weeks is alleen maar goed voor je. Je raakt er rustig van, en je bent geestelijk wwer in orde. Dus gewoon doorsmoken
Maar het beinvloed je school wel erg. Kijk, alks je op een school zit waar je geen fuck hoeft te doen omdat je lui bent, ok , maar ik bijvoorbeeld zit op t gym. en dat is niet zo fijn kheb het tot nu toe altijd gehaald hoor met elke dag smoken anderhalf jaar en kort daarvoor minder, maar ik zit nu in de vijfde en het beinvloed zeker wel je school dat je geestelijk weer in orde bent als je smoket vind ik onzin maar goed

daaag
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:42
]{ing
]{ing is offline
mja ik zit met een probleempje, ik heb veel wiet (eigen teelt), veel vrienden die door de weeks langskomen en wiet of hash bij zich hebben, het is dus erg verleidelijk voor me om toch een joint aan te nemen, ookal moet ik nog een proefwerk leren of iets anders doen.. stoppen door de week wordt moeilijker naarmate je het langer doet, ik smoke regelmatig sinds 10 maanden ongeveer, en ik merk dat het steeds moeilijker wordt om de verleiding te weerstaan (vooral als ik me gestressed voel)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 22:30
Q3
Q3 is offline
Harder werken
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 23:22
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Ik vind het echt goed dat als je je er niet prettig bij voelt, en er dus voor jezelf over hebt nagedacht, een heel erg goede beslissing hebt genomen en ik hoop voor je dat je het vol kunt houden. Maar mensen die er voor zichzelf (oprecht!!) vrede meehebben om door de weeks wel te blowen, ook okee. Als het maar geen vaste sleur wordt. En je er maar erg goed over nadenkt. Je gaat je leven/toekomst toch niet verpesten door het kortstondige plezier/de gewoonte van een blow??? En als je er wel vrede meehebt of gewoon kunt functioneren als je blowt, laat anderen dan mooi de schijt krijgen. Doe waar je zelf oprecht achter staat!!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Buitengewoon schreef:
Ik vind het echt goed dat als je je er niet prettig bij voelt, en er dus voor jezelf over hebt nagedacht, een heel erg goede beslissing hebt genomen en ik hoop voor je dat je het vol kunt houden. Maar mensen die er voor zichzelf (oprecht!!) vrede meehebben om door de weeks wel te blowen, ook okee. Als het maar geen vaste sleur wordt. En je er maar erg goed over nadenkt. Je gaat je leven/toekomst toch niet verpesten door het kortstondige plezier/de gewoonte van een blow??? En als je er wel vrede meehebt of gewoon kunt functioneren als je blowt, laat anderen dan mooi de schijt krijgen. Doe waar je zelf oprecht achter staat!!!!!
een buitengewone goeie post
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 17:28
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
mja ik zit met een probleempje, ik heb veel wiet (eigen teelt), veel vrienden die door de weeks langskomen en wiet of hash bij zich hebben, het is dus erg verleidelijk voor me om toch een joint aan te nemen, ookal moet ik nog een proefwerk leren of iets anders doen.. stoppen door de week wordt moeilijker naarmate je het langer doet, ik smoke regelmatig sinds 10 maanden ongeveer, en ik merk dat het steeds moeilijker wordt om de verleiding te weerstaan (vooral als ik me gestressed voel)
Inderdaad verleidelijk, bijna vervelend zou ik zeggen Ik denk ook dat het moeilijker wordt om te stoppen naarmate je het langer doet, ik doe het nu 1 jaar soms en 1 jaar elke dag (ongeveer hè, en ja ik weet dat ik 15 ben (bijna 16 )) . Maar het kán wel! Ik doe het al niet meer doordeweeks sinds eind augustus, begin van het schooljaar. En zie mijn post hier boven verder!! Probeer het gewoon, wees sterk
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 18:29
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Tox schreef:
Ik ben vanaf gister voortaan gestopt met door de weeks blowen , heb het laatst al gedaan en heb nu besloten voortaan het alleen nog maar in het weekend te doen (en zelfs in het weekend minder) en op feesten

Samen met een goede vriend van mij (Bikkel) gaan we dit volhouden

Ik doe dat zelfde met alcohol. En die 2 keer dat ik een joint gehad heb.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:45
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
]{ing schreef:
geef het aan mij
Oud 11-10-2002, 10:44
Griller
Griller is offline
ik ben nu, na een jaar elke dasg blowen, al 3 weken gestopt met door de week blowen.. ik heb gewoon een vervanging voor het blowen gevon den.. nu ga ik als ik mij verveel mountainbiken in de plaats van blowen.. het enige gevolg van et door de week stoppen met blowen is dat ik in het weekend wat meer blow, maar voor de rest heeeft het allleen maar voordelen , ik voel mij gezonder , minder sloom en heb veel meer geld

Hint dus voor jullie , door de week stoppen is heel erg relaxed
Oud 11-10-2002, 12:39
Blenderhead
Blenderhead is offline
succes met in slaap komen s'nachts
Oud 11-10-2002, 14:03
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
Inderdaad verleidelijk, bijna vervelend zou ik zeggen Ik denk ook dat het moeilijker wordt om te stoppen naarmate je het langer doet, ik doe het nu 1 jaar soms en 1 jaar elke dag (ongeveer hè, en ja ik weet dat ik 15 ben (bijna 16 )) . Maar het kán wel! Ik doe het al niet meer doordeweeks sinds eind augustus, begin van het schooljaar. En zie mijn post hier boven verder!! Probeer het gewoon, wees sterk
Ooh dat is niet verwonderlijk hoor, je bent iig niet de enige Maar ik ga het proberen, vanaf volgende week
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:47
Q3
Q3 is offline
Wilde er al mee stoppen, maja nu is het weer vakantie he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten