![]() |
||
Citaat:
En waarom denk je dat douchen zou werken? In ieder geval, bedankt voor je reactie. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wat je ook kunt proberen trouwens is gewoon eens heel veel water drinken en elke dag ananas eten, dat helpt met het vocht en de PH waarde ervan (wat ook een optie zou kunnen zijn). Misschien dat je (onbewust?) anders bent gaan eten en dat je vocht daardoor is veranderd. Probeer het water/ananas eerst maar eens voor een paar dagen, je zou na een dag al effect moeten zien maar geef het 3 dagen. |
![]() |
||
Citaat:
En het is mogelijk dat ik sinds juli anders eet, want daarvoor zat ik op kamer en vanaf toen zat ik weer thuis. Dus dan ben ik weer veel gezonder gaan eten. Dus daaraan zou het niet mogen liggen denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bepaald eten heeft ook effect op libido, bv asperges (vitamine B en een tonic voor het lever). Je hebt advocado wat een betere aphrodisiac is dan bv oesters, heeft veel phentlethylamine (wat je ook in chocolade vindt). Of gewoon selderij (androsterone, mannelijk hormoon, komt vrij na het eten bij mannelijk zweet en boost ook het libido van de vrouw). Zo zijn er heel veel gerechten die je libido boosten. Oesters ook (maar zoals ik al zei is advocado beter), zit veel koper/zinc in wat te maken heeft met hormonen. Het kan eventueel zijn dat je ook door deze stoffen je bekkenbodem meer aanspant ivm libido. Vooral als je favabonen eet, die geeft een boost aan de bekkenbodemspieren (en trouwes ook aan de erectie van mannen). Wat ook mogelijk is is dat je een specifiek iets eet of op een of andere manier toch een bacterie opgelopen hebt. Probeer eens ananas/water en ik weet niet wat je 's morgens eet maar probeer ook eens pompoenzaadjes (klinkt misschien vaag maar als ik moet uitleggen waarom wordt dit een 4-page post). Eet je bv cornflakes kun je daar makkelijk wat pompoenzaadjes doorheen gooien. Of havermout. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mij is de pijn ook weer weg wanneer hij enkele keren diep gaat en ik er aan gewend ben. Hoelang heb jij het al? Laat je het me weten moest het plots vanzelf weer weggaan of als je eens naar de gynaecoloog gaat en die zou weten waar het aan ligt...? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? #3 Bloem | 500 | 06-11-2007 23:21 | |
Seksualiteit |
Geen zin en pijn na seks Maura | 19 | 04-07-2007 15:28 | |
Seksualiteit |
Bloed na de seks Onbekend | 18 | 13-12-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn tijdens de seks nicklesswarior | 7 | 07-12-2005 22:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn bij het vrijen na schimmelinfectie Firenze | 0 | 04-12-2005 11:36 | |
Seksualiteit |
pijn bij de seks b00 | 18 | 31-10-2003 21:29 |