|
|
Bekijk resultaten poll: Wie durft er in het algemeen het eerste 'Ik houd van jou.' te zeggen? | |||
Jongens. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 20.37% |
Meisjes. |
9 | 16.67% |
Maakt helemaal niet uit. |
34 | 62.96% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() euhm.. met mijn lief en ik was ik eerder. Daarvoor zei ik het nooit eerst. Niet omdat ik dat niet persee als eerste wil doen, maar gewoon omdat k het dan nog niet voelde. ennu.. maak je niet zo druk hierom..geniet gewoon lekker van de tijd met je vriendinnetje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zorg eerst maar eens dat dit meisje je vriendinnetje wordt dan.... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Levert toch een wat pijnlijke situatie op... Bij ons zei ik het als eerste, een beetje verkapt in een zin. Zoiets als ´ja nou maar weet je wat het is *mompelt en kijkt een beetje weg* ik hou gewoon heel veel van je en *praat weer normaal* eeh, nouja daarom schrok ik er een beetje van' Dat was na twee maanden ofzo geloof ik
||
Citaat:
drink nog liever medische alcohol (je weet wel, kun je halen bij de drogist bijv, als ontsmettingsmiddel bij wondjes enzo)
|
Verwijderd
|
Hij zei 't voor 't eerst tegen mij ehh toen we bijna 3 maanden iets hadden en gingen zwemmen. 't kwam er zo stuntelig uit, heel schattig.
![]() Oh en verder heb ik 't nog nooit spontaan tegen 'n ex gezegd, gewoon omdat ik ik leuk vinden/houden van toch heel anders vind, en dat laatste gewoon niet van toepassing was. En tegen mn beste vrienden wil ik ook nog wel eens brullen dat ik van ze houd, maar dat wordt hier in dit topic niet bedoeld geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hij zei het het eerst, al heel snel in de relatie waarop ik nogal dichtklapte omdat ik het nog lang niet had verwacht. Ik geloof ook niet dat ik iets terug heb gezegd of dat hij dat verwachtte.
Maar ik denk dat het niet uit maakt wie het het eerst zegt of dat jongens het meestal eerder zeggen dan meisjes of andersom. Gewoon als je het wilt zeggen, dan zeg je het omdat je het voelt en niet omdat het zo hoort.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik zou zeggen "Ik hou van je" voor het eerst en iemand reageert daarop met "Ik ook van jou" vind ik dat echt niet leuk. Dan zegt hij het omdat ik het gezegd heb.. ik heb veel liever dat het een keer uit hemzelf komt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote AD(H)D topic wijntjekonijntj | 20 | 05-03-2015 19:15 | |
Psychologie |
Het grote AD(H)D topic wijntjekonijntj | 0 | 07-07-2014 11:35 | |
Lifestyle |
Het grote AD(H)D topic wijntjekonijntj | 0 | 07-07-2014 11:31 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 09:41 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 |