Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou voor het leukste gaan. of misschien niet. eingelijk. tekenen ofzo of mode lijkt me stiekum toch wel heel leuk. maar ik vind het meer een hobby
![]() ja en volgens mij is er niets mis met huisje boompje beestje.. zolang het nog maar niet nu is
|
Een opleiding kies ik omdat het me nu leuk lijkt. Het interesseert mij weinig hoeveel kans op een baan ik daarna heb. Dat zie ik dan wel. Ik leef nu en niet in de toekomst.
Het liefst heb ik vaste vrienden en ik zou ook geen weekrelaties willen hebben. Dit heeft niet met veiligheid en zekerheid te maken. Als ik regelmatig van "vrienden" zou wisselen, kan ik het geen vrienden noemen en ik heb wel behoefte aan vrienden. Als ik het algemeen bekijk heb ik lichte voorkeur voor 'spanning en avontuur,' omdat ik op z'n tijd van verandering hou en veel dingen op den duur saai vindt worden. En ik ben ook niet weg voor een beetje uitdaging. Maar veiligheid en zekerheid kan ook wel een prettig idee zijn; dat er altijd iets of iemand is waar je op terug kunt vallen als het is misgelopen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |