Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2008, 10:57
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een beetje rare vraag. Afgelopen weekend hebben mij vriend en ik voor het eerst geprobeerd te neuken.
Eerst was het heel veel gedoe met de condooms, (zaten niet goed etc.) vervolgens lukte het niet op zijn penis bij mij erin te krijgen. Ik ben nu heel bang dat mijn vagina te klein is ofsow waardoor zijn penis er niet in kan. Weten jullie misschien wat het kan zijn? Of hebben jullie tips?
Alvast bedankt!
Oud 14-04-2008, 11:00
Verwijderd
ten 1e: hoi niels
ten 2e: kan niet te klein zijn, de vraag is zon 4328944234228492 keer gesteld hier, en nog steeds kan het niet zo zijn dat de vagina te klein is, er passen kinderen doorheen dus tenzij je vriend een olifant of een groot paard is moet het passen, gewoon goed op je gemak laten voelen, begin met een hoop voorspel, als je te graag wil en te gespannen bent lukt het niet.

groetjes,

tet
Oud 14-04-2008, 12:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat tettercore zegt. Goed ontspannen, rustig beginnen, zorg dat je je op je gemak voelt, genoeg voorspel etc. Zorg ervoor dat je je vriend vertrouwt, dat je echt seks wilt, dat je er klaar voor bent enzo, dan lukt het vanzelf.
Oud 14-04-2008, 18:02
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Oke thanks voor jullie reacties! Ben nu wat meer gerust gesteld!
Oud 14-04-2008, 18:46
Verwijderd
Haha dat 'hoi Niels' ook heel de tijd, bij dit soort onzin topics
Oud 14-04-2008, 21:06
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
@ Louis Armstrong:

Dit is zeker geen onzin hoor, ja ik weet dat anderen mensen daar misschien heel anders over denken. Ik vind ook zeker wel dat hier topics op deze website staan die helemaal nergens over gaan! Zoals bijvoorbeeld: Wat is de lengte van je lul etc? Dat slaat ook nergens op!!
Die topics zenden mensen gewoon om te kijken hoe anderen mensen erover denken/hebben/vinden en daardoor waarschijnlijk meer worden gerustgesteld. Het is puur uit een soort onzekerheid denk ik.
Maar goed voor mij was dit gewoon een sirieuze vraag, anders zou ik daar geen topic over maken.
Zo dit is uitgesproken, weltrusten!
Oud 14-04-2008, 21:09
Fayette
Lengte piemel, grootte van de vagina... mmm... what's the difference?
Oud 14-04-2008, 21:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
@ Louis Armstrong:

Dit is zeker geen onzin hoor, ja ik weet dat anderen mensen daar misschien heel anders over denken. Ik vind ook zeker wel dat hier topics op deze website staan die helemaal nergens over gaan! Zoals bijvoorbeeld: Wat is de lengte van je lul etc? Dat slaat ook nergens op!!
Die topics zenden mensen gewoon om te kijken hoe anderen mensen erover denken/hebben/vinden en daardoor waarschijnlijk meer worden gerustgesteld. Het is puur uit een soort onzekerheid denk ik.
Maar goed voor mij was dit gewoon een sirieuze vraag, anders zou ik daar geen topic over maken.
Zo dit is uitgesproken, weltrusten!
serieus

En er kunnen baby's uitkomen, dus het mag een beste lul zijn wil het écht niet passen. Maar het is ook wennen, rekken en oefenen. Dat komt vanzelf maar duurt soms even, niet stressen en gewoon ontspannen doorgaan met wat je doet
Oud 14-04-2008, 21:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Precies: blijven proberen. De eerste keer hoeft niet de laatste te zijn: er komt een eerste tweede keer, een eerste derde keer (en misschien wel een tweede en een derde derde keer en nog eens een tweede eerste keer), een vierde keer...
Oud 15-04-2008, 11:49
Nona
Nona is offline
Gebruik gewoon maar even de zoekfunctie, dat voorkomt een heleboel dubbele discussies en onnodige offtopicspam. Verder heb ik zin om mensen die maar hoiniels blijven roepen een waarschuwing te gaan sturen.

Regels voor berichten