Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik dacht erover om vanavond ff een kwartje/halfje te nemen om te kijken hoe het gaat, met wat vruchtensap en fruit enzo (of helpt dat alleen bij paddo's ed?) bij de hand voor als ik bad zou gaan. Maar nu belde m'n baas dat hij het in z'n rug heeft en dat ik morgenochtend om 6 uur moet komen werken. xD |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou ja ik zou ze vanavond niet nemen, voor je het weet ben je morgen niks meer waard. Is sowieso heel je avond verpest. Zeker als je moet werken morgen.
Maar hoezo was die vriend aan het trippen dan? Van MDMA kun je ook gewoon gaan "trippen". Zijn vaak lichte hallucinaties enzo. Verschilt ook per persoon natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nog n heel klein beetje M, mooie gelegenheid om die es op te maken.
Verder heb ik n fles wodka en is er reeds betaald voor onbeperkt bier dus in alcoholica ben ik voorzien. En wrs neem ik toch nog wel n dozijntje pillen mee rekening houdend met het feit dat de helft van mn vrinden wrs weer zo dom is geweest zelf niks aan te schaffen en mij morgenavond rond 20 bellen gaan zal of ik wat extra mee kan nemen. ![]() En mss neem ik n zegeltje mee voor tgeval we op n vette after belanden ![]()
|
Njaa ben gestopt met smoken voor een tijdje dus dat in ieder geval niet. Moet eerst ook werken maar tot 20.00 dus dat valt wel mee. Denk champagne en anders gewoon water en fris. Ga s'avonds denk ik naar de familie (opa&oma) dus valt niet zo veel te beleven..
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Mdma, Keta, Pep en GHB was het ![]() Heb ook nog wat acid maar dat bewaar ik maar voor later denk ik ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() GHB is trouwens wel een chille afterdrug lekker slapen erna. Vond het eigenlijk nooit echt interessant ofzo |
![]() |
|
vanavond nog een drum'n bass party in een oude loods voor de boeg. dus dealers genoeg.
maar ik denk dat het voor mij gewoon weer standaard bij wat caffeine en wat nicotine blijft. hooguit een biertje dus misschien nog wel een klein beetje alcohol
|
Ik ben uiteindelijk helemaal lam geworden en om ik weet echt niet meer hoe laat in een van de foutste kroegen van haarlem in slaap gevallen. Toen vond ik het tijd om naar huis te gaan en om 4 uur s'middags weer wakker te worden.
![]()
|
het werd een klein beetje keta en 2 zegels lsd waar ik visueel helemaal niets van heb gemerkt, maar ik heb echt gruwelijke lachkicks gehad, urenlang en het was echt supersuper gezellig. veel mensen om me heen die pas voor de 2e keer mdma ophadden, zeer schattig en vermakelijk om te zien
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Dood, drank & droevenis Ieke | 0 | 01-02-2004 11:09 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |