Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2007, 19:59
ludachris
ludachris is offline
Na een aantal keer gedate te hebben is zij bij mij thuis al ongeweer 3x langs geweest. Ze SMSte mij veel,
evenals MSN en dat soort gedoe.

Toen stopte ze opeens met het sturen van SMSjes enzo en het initiatief liet ze voornamelijk aan mij over. Maar goed, na een ~3 weken elkaar niet meer gezien te hebben vroeg ze uit het niets of ik misschien zin had bij haar langs te komen. Heb toen haar ouders ontmoet en de hele mikmak.

Ik vroeg dus of we elkaar nu vaker zouden zien wat ze een goed plan vond. Nu zijn we inmiddels een week verder en hebben we elkaar niet meer gezien. Maarja werk enzo, je kent dat wel dus geen probleem.

Nu heeft ze al 3 dagen niets meer van haar laten horen, ook geen reactie op een SMSje ofzo... Ik begrijp die meid echt niet, de ene keer dit de andere keer dat... Blah. Zou ik een SMSje moeten sturen naar haar of er misschien iets is?

Ik word er echt moedeloos van. Wat zijn nou haar intenties?

Vrouwen....

Laatst gewijzigd op 10-11-2007 om 20:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2007, 20:13
Armoed
Armoed is offline
Allereerst, edit je hele openingspost met dit:

Na een aantal keer gedate te hebben is zij bij mij thuis al ongeweer 3x langs geweest. Ze SMSte mij veel,
evenals MSN en dat soort gedoe.

Toen stopte ze opeens met het sturen van SMSjes enzo en het initiatief liet ze voornamelijk aan mij over. Maar goed, na een ~3 weken elkaar niet meer gezien te hebben vroeg ze uit het niets of ik misschien zin had bij haar langs te komen. Heb toen haar ouders ontmoet en de hele mikmak.

Ik vroeg dus of we elkaar nu vaker zouden zien wat ze een goed plan vond. Nu zijn we inmiddels een week verder en hebben we elkaar niet meer gezien. Maarja werk enzo, je kent dat wel dus geen probleem.

Nu heeft ze al 3 dagen niets meer van haar laten horen, ook geen reactie op een SMSje ofzo... Ik begrijp die meid echt niet, de ene keer dit de andere keer dat... Blah. Zou ik een SMSje moeten sturen naar haar of er misschien iets is?

Ik word er echt moedeloos van. Wat zijn nou haar intenties?

Vrouwen....

Mij maakt het niets uit, maar je krijgt absoluut getyf van andere forumers.

---

Om antwoord te geven op je vraag, je moet escaleren. Doe je dat niet dan raakt ze verveeld. Heb je haar al gezoend?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 20:19
ludachris
ludachris is offline
Ja gezoend uiteraard.. uit eten geweest, just the things
Escaleren in de zin van aan elkaar zitten, haar vastpakken, zoenen, weet ik t allemaal heo je t noemt.. als je er eenmaal mee bezig bent

Maar dat nog neit echt gedaan.. ze heeft die intentie nog niet gegeven dat ze dat wilt, en darbij komt dat we elkaar niet vaak zien dus, nu miss net 6 keer waarvan 3 keer bij elkaar thuis geweest zijn
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 20:24
Verwijderd
ze houdt van de aandacht, maar is niet gek genoeg op jou..

its not gonna work
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 20:33
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
ze houdt van de aandacht, maar is niet gek genoeg op jou..
Zo is de situatie op dit moment ja.

Of je gaat haar 'gek genoeg op jou' maken of dit:

Citaat:
its not gonna work
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 20:40
ludachris
ludachris is offline
Ja I understand,
maar hebben jullie tips om dat te doen, op een subtiele manier..
ik wilde haar zo namelijk ff SMS sturen 'of er iets mis is, betreft geen reactie van haar'..

maar daar kan ik miss ff mee wachten als jullie tip hebben..

ze is volgende week ook jarig, maar nog niet echt uitgenodigd.. zou ik hier iets mee kunnen in een sms ofzo.. ik weet t ff niet zo 1 2 3 nu.. hoe ik t zou moeten doen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 20:56
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
maar daar kan ik miss ff mee wachten als jullie tip hebben..
Maar dat kan je misschien ff helemaal schrappen. Wat heb je als laatste ge-SMSt waar ze geen reactie op gaf?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Ja I understand,

ik wilde haar zo namelijk ff SMS sturen 'of er iets mis is, betreft geen reactie van haar'..
Waarom niet gewoon even bellen als je duidelijkheid wil?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet gewoon even bellen als je duidelijkheid wil?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 00:31
ludachris
ludachris is offline
Ik smsde terug op berichtje van haar.. Ik antwoorde en vroeg hoe t werken was etc..
Just normal..
sindsdien hoor ik niets meer, ook vandaag normaal smsje, hoe het ging etc.. niets terug
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 00:50
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Ik smsde terug op berichtje van haar.. Ik antwoorde en vroeg hoe t werken was etc..
Just normal..
sindsdien hoor ik niets meer, ook vandaag normaal smsje, hoe het ging etc.. niets terug
Mss is het geld op haar gsm-kaartje op
Oud 11-11-2007, 08:08
tuttebel
tuttebel is offline
vraag haar gewoon recht op de man af wat ze nou precies wil. met dat smsen en msnen en zelfs bellen is het toch allemaal zo vaag, en kun je dingen helemaal verkeerd begrijpen.
ga er langs en vraag wat ze nu precies van je verwacht en vertel haar dat je het gek vindt dat ze wisselend contact zoekt.
Oud 11-11-2007, 08:59
ludachris
ludachris is offline
Ze heeft gwoon abonnement.. dus dat is t probleem toch echt niet.

Ik vind t gwoon zo vreemd dat ze de laatste keer nog een lief normaal SMSje stuurde.. en sindsdien niet meer van zich laat horen. Ik heb geSMSt of er iets is, en dat ze dat dan gewoon moet laten weten aan me wat ik wel prettig zou vinden..

Nog niets gehoord, ik zal vanmiddag wel proberen te bellen weer..

Net nu ik dr echt leuk begin te vinden etc, en ze me aan dr ouders voorstelde.. komt dit ineens in een week tijd, terwijl er echt geen aanleding voor is oid..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 10:24
baboon
baboon is offline
ik zou dr vanmiddag niet gaan bellen eigenlijk, loop je ook zo achter dr reet aan.Als ze niet reageert zegt het wel genoeg i guess. Beetje raar wel. Als je echt duidelijkheid wilt zou ik gewoon even langs gaan
Oud 11-11-2007, 11:01
I C U
I C U is offline
Als je echt wil weten hoe het zit, kan je dat haar beter face to face vragen. Het kan zijn dat ze niet terug smst omdat ze geen zin in je heeft of het gewoon vergeten is. Beide zijn niet positief. Natuurlijk kan er iets anders aan de hand zijn, maar like I said: face to face werkt het best, bellen is ook een goede optie.
Oud 11-11-2007, 12:22
ludachris
ludachris is offline
Citaat:
ik zou dr vanmiddag niet gaan bellen eigenlijk, loop je ook zo achter dr reet aan.Als ze niet reageert zegt het wel genoeg i guess. Beetje raar wel. Als je echt duidelijkheid wilt zou ik gewoon even langs gaan
Dat is toch indd onredelijk om dan niets te laten horen.. zeg t dan gewoon als er indd iets mankeert of iets.. laat het dan duidelijk zijn... lekker makkelijk om niets te laten horen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 12:28
Cethlion
Cethlion is offline
Ja, het is een beetje vaag, maar vraag 't haar dan recht in d'r gezicht. Misschien wordt ze wel een beetje moe van die vragende sms-jes. Weet niet hoeveel je er gestuurd hebt, maar het kan wel eens opdringerig overkomen.
Ik zou er niet al teveel meer van verwachten als ze zo raar doet. Wel stom dat ze je eerst aan haar ouders voorstelt dan. Dus, vraag het een keertje rustig aan d'r als jullie elkaar weer zien. En als ze blijft doen zoals het nu gaat dan eh, kun je 't beter laten zitten.
Oud 11-11-2007, 12:34
ludachris
ludachris is offline
Ik heb in tussentijd 1 normaal smsje gestuurd in tussentijd in de hoop dat ze wel zou reageren (zoals altijd normaliter)..
Maar kreeg ik geen antwoord op, 1 sms in 3 dagen tijd lijkt mij geen overbodige luxe als ze er normaal wel min. 2 stuurde per dag..
Heb gistravond wel verstuurd of er iets is.. dus opdringerig niet, maar wel duidelijkheid verschaffend..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 13:00
Magican
Magican is offline
Citaat:
Vrouwen....
Je kan beter kippen houwen
Oud 11-11-2007, 13:24
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Heb gistravond wel verstuurd of er iets is.. dus opdringerig niet, maar wel duidelijkheid verschaffend..
Eigenlijk wel opdringerig. Als je dan toch PER SE wilt weten wat er is doe het dan niet zo:

"Hey ik vroeg me af wat er was omdat je me niet SMSt enzo" oid

Maar zo:

"Hey figuur ik dacht dat jij een abb. had? Of ben je te lui om terug te SMSen? "
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 14:08
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Eigenlijk wel opdringerig. Als je dan toch PER SE wilt weten wat er is doe het dan niet zo:

Maar zo:

"Hey figuur ik dacht dat jij een abb. had? Of ben je te lui om terug te SMSen? "
Hoe meer posts ik van jou lees, hoe meer ik me afvraag hoe jij een meisje versiert. T klinkt net alsof je vrouwen uit je hoofd hebt "geleerd" alsof het een soort van tekstboek is die voor alle vrouwen geldt...

Oh en om de TS nog een duwtje in de goede richting te geven: Als je wilt weten wat ze wil, dan moet je haar dat vragen. Is misschien eng, maar met wachten schiet je niets op en na al dat daten en zoenen zal ze er vast ook niet meer van schrikken. Zo laat je iig weten dat je serieus bent en dat je niet met je laat spelen (want het klinkt een beetje alsof ze alleen aandacht aan je geeft als ze zelf zin heeft in aandacht)
Oud 11-11-2007, 14:45
ludachris
ludachris is offline
Dat klinkt indd een btje familiar to me.. Ze geeft aandacht als t haar uitkomt, niet dat ik nu zker weet of dat t is, maar ik had t gevoel al keer eerder..

Eerst smsde ze vaak, belde ze etc.. en ineens niet meer vanzelf sprekend, ik moest t initiatief nemen van 1 op andere dag... en toen weer btje heen en weer.. maar nu is t ineens over..

Vrouwen, maarja nu net wanneer ik haar echt leuk vind en het wel verdr wilde..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 22:03
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Dat klinkt indd een btje familiar to me.. Ze geeft aandacht als t haar uitkomt, niet dat ik nu zker weet of dat t is, maar ik had t gevoel al keer eerder..

Eerst smsde ze vaak, belde ze etc.. en ineens niet meer vanzelf sprekend, ik moest t initiatief nemen van 1 op andere dag... en toen weer btje heen en weer.. maar nu is t ineens over..

Vrouwen, maarja nu net wanneer ik haar echt leuk vind en het wel verdr wilde..

Ja das mooi balen, maar in je eentje een relatie hebben is ook niet leuk én juist omdat je haar leuk vindt is het beter om duidelijkheid te vragen.
(oh en als je haar vraagt of ze een relatie wil en ze geeft een vaag antwoord dan is het ook nee, dan durft ze het alleen niet te zeggen om wat voor reden dan ook)
Oud 11-11-2007, 23:40
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:

Maar zo:

Waarom? In beide gevallen zal ze dezelfde conclusie kunnen trekken, te weten; er bevind zich een eenzame jongen aan de andere kant van de telefoon die interesse in mij heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 10:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Waarom? In beide gevallen zal ze dezelfde conclusie kunnen trekken, te weten; er bevind zich een eenzame jongen aan de andere kant van de telefoon die interesse in mij heeft.
Armoed date vooral vrouwen die daar niet doorheen prikken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2007, 10:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vraag om duidelijkheid
Oud 12-11-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:

Maar zo:

hahahaha ja, works everytime
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 16:39
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Is ook zo, daarom raad ik het ook af. Maar als TS doodgaat van wanhoop en psychotische symptonen begint te vertonen moet hij toch iets.

Citaat:
Armoed date vooral vrouwen die daar niet doorheen prikken
Lees.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 19:31
ludachris
ludachris is offline
Toch..
Je wilt toch duidelijkheid, je kan wel mee 'instemmen' dat er geen contact meer is.. maarja dat wil je toch niet zo over je heen laten komen. Vooral als ze ervoor nog iedere dag lief normaal smsje stuurde...

Maar ik heb besloten geen contact te zoeken met haar, dan FORCEER je alleen maar en ben je opdringerig..
Er was al 2 keer tijdje dat ik dan niets liet horen (toen ik initiatief nam).. en dat ze na 1 a 2 dagen met excuses kwam dat ze niets had laten horen. en me snel wilde zien..

Iedere keer kwam ze toch weer met contact, en dus laatste keer introducede ze me bij dr ouders..

Ze is t weekend jarig.. ik denk zo van, laat deze week maar gewoon voorbij gaan, zondr contact te zoeken.. mocht zij nog iets laten horen: oke prima.
Maar ik stuur haar een bos rozen/bloemen op dr verjaardag.. en zien of ze dan inziet om nog contact te zoeken.. andrs vraag ik haar daarna pas om duidelijkheid..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 22:03
Smokin'
Smokin' is offline
Speel super hard-ball door zelfs ten opzichte van haar verjaardag niks van je te laten horen. Waarom haar om duidelijkheid vragen? Ze zal een enorm rookgordijn aan elkaar kletsen. Beter is het om haar werkelijke interesse af te leiden uit haar gedrag. Stel ze vond je heel erg leuk, zou ze dan niet reageren op je sms-je en niks van zich laten horen. Uiteraard niet.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 15:19
Sens.
Sens. is offline
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee om iets te sturen met haar verjaardag... Zo weet ze dat je er aan gedacht hebt ( sommige mensen letten daar heel erg op) en het toont ook wel dat je verder met haar wil...
Als ze deze kans dan weer niet grijpt, zou ik doen wat Smokin' zegt en niets meer laten horen...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 18:14
ludachris
ludachris is offline
Dat heb ik dus ook in mind.. grote bos rozen die ze onverwacht krijgt van me laat toch wel weten hoe ik voor dr voel en dat ik er aan denk.. en omdat ze ook nooit heeft laten weten waarom ze niet reageert.. is er niets uitgesloten

Raar verhaal, miss wel teveel info voor hier, maar zeg t toch maar omdat vrienden van me t ook erg vreemd vonden. Ze is zatrdag jarig, en was laatst bij haar en ik was met dr ouders aan t praten en dr moeder vroeg of ik ook haar (dr dochter uiteraard, which is het meisje waar we oer praten hier) verjaardag kwam.. maar er kwam andere vraag tussendoor van dr vader dus er is niet op doorgegaan.. maar zij (het meisje) begon toen dus niet van: ja kom je ook? Ze heeft t nooit over dr verjaardag gehad afgelopen tijd...
Dus wat t nu lijkt te zijn in ogen van anderen en mij dat ze me niet op dr verjaardag wil hebben oid. Heel raar, maar nu ik er over nadacht is ze er nooit over begonnen en toen dr moeder t vroeg is ze er nooit over verder gegaan.. en precies week van te voren laat ze t niet horen..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 01:09
Smokin'
Smokin' is offline
Geen rozen. Geldverspilling.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 14:06
Verwijderd
idd..

niets laten horen is het beste, mocht ze naar je gaan verlangen dan hoor je het vanzelf wel..

rozen zijn sowieso erg cliche, klef en leggen het er wel heel erg dik boven op..

niet doen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 14:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
ja, ga voor gerbera's
Oud 14-11-2007, 14:15
Verwijderd
of tulpenbollen, heb je ook nog wat aan als je honger hebt
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 20:52
ludachris
ludachris is offline
Hahaha die reacties op die bloemen

Nee ze smsde gisterenavond.. Dat ze niet durfde te bellen, dat ze btje kut heeft gehad en wat dingne op een rijtje wilde zetten. Ze wil het uitleggen, als ik er tenmisnte zin in heb omda tik niets meer heb laten horen.. Ze wilde wat afspreken met me weer..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 21:55
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Nee ze smsde gisterenavond.. Dat ze niet durfde te bellen, dat ze btje kut heeft gehad en wat dingne op een rijtje wilde zetten. Ze wil het uitleggen, als ik er tenmisnte zin in heb omda tik niets meer heb laten horen.. Ze wilde wat afspreken met me weer..
Als meisjes nou eens die inventiviteit zouden gebruiken voor het verzinnen van manieren om ons mannen te plezieren en op bepaalde vragen gewoon met 'nee' zouden antwoorden dan was deze wereld stukken beter.

Then again, als Armoed nou eens eindelijk met zijn luie reet naar de universiteit ging en daar zijn eloquentie ging uiten zou dit forum ook een stuk beter zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 22:12
Magican
Magican is offline
Citaat:
Then again, als Armoed nou eens eindelijk met zijn luie reet naar de universiteit ging en daar zijn eloquentie ging uiten zou dit forum ook een stuk beter zijn.
Een oprechte vraag: Waarom doe je dat niet?
Oud 15-11-2007, 09:18
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hahaha die reacties op die bloemen

hm dat meisje is wel een beetje een watje.
Als ik jou was zou ik haar gewoon bellen. Als ze het zelf eng vindt om te bellen, is ze des te blijer als jij haar belt, dan hoeft zij die enge kiestoon niet te horen. En als je wat met haar moet afspreken ben je zo weer een paar weken verder, een belletje is zo gemaakt. Make her talk! Als ze het niet over de telefoon wil zeggen dan kan je alsnog meteen een afspraak maken, zorg maar dat ze haar agenda bij de hand neemt.
succes, misschien zit er toch nog een diepere gedachte achter al dit vreemde gedrag. (oja je mag haar in het komende gesprek best zeggen dat je je aan het lijntje gehouden voelde worden, en je daarom niets meer van jezelf hebt laten horen, daar leert ze van voor in de toekomst)
Oud 15-11-2007, 18:20
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Een oprechte vraag: Waarom doe je dat niet?
Ik heb een ongelooflijke grafhekel aan vroeg opstaan en mannelijke studenten in het algemeen. Vooral als het topic uitgaan is. Ik ga ook uit, heel veel zelfs, maar ik weiger te praten over welke tenten leuk zijn e.d., dat ze allemaal de graf[censuur] krijgen. Kansloos volk.

JOAH WE GAAN WEER ZUIPUHHHH.

Sterf, allen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 20:30
Magican
Magican is offline
Citaat:
Ik heb een ongelooflijke grafhekel aan vroeg opstaan en mannelijke studenten in het algemeen. Vooral als het topic uitgaan is. Ik ga ook uit, heel veel zelfs, maar ik weiger te praten over welke tenten leuk zijn e.d., dat ze allemaal de graf[censuur] krijgen. Kansloos volk.

Sterf, allen.
Maar je hoeft toch niet met mannelijke studenten te praten. Maar je hoeft toch niet vroeg uit bed te gaan om te studeren (als je zo slim bent als jij zegt).
Oud 15-11-2007, 21:34
Verwijderd
ben toch benieuwd wat je dan wel doet Armoed.

Je werkt in de horeca?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 22:36
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
ben toch benieuwd wat je dan wel doet Armoed.
Citaat:
Als je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is.
Trouwens:

Citaat:
Je werkt in de horeca?
:')

Heb dat vroeger wel gedaan trouwens.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 00:45
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:

Sterf, allen.
Hoe hebben ze je vernederd, dat je ze niet met een glimlach kan passeren?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 02:47
kous
kous is offline
1 tip voor je probleem

STOP met te denken bv " ze stuurt niet terug zou ze haar gsm niet bijhebben of zou ze het niet gehoord hebben? of wilt ze niet terugsturen omdat ze aand8 wilt? of euhmm..... Zo denken vrouwen, een man moet zich daar niet mee inlaten, vrouwen zijn nou eenmaal gek van geest. ( sorry xD )

Maar daar komt het wel op neer, leer recht voor de raap te zijn. Wil je sex, zeg het dan
Oud 16-11-2007, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen..
Als een vrouw jou echt leuk vindt, doet ze ineens niet meer zo ingewikkeld hoor. Oftewel: vrouwen die niks van zich laten horen, je niet genoeg aandacht geven, spelletjes met je spelen, etc.. die moet je gewoon links laten liggen.

Let it be.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 16:13
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Hoe hebben ze je vernederd, dat je ze niet met een glimlach kan passeren?
Niet (wel genoeg pogingen gedaan, echter). Ik heb gewoon 0 respect voor die randdebielen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 16:28
Drez
Drez is offline
Dan ga je psychologie studeren, geen man te bekennen. Of iets kunstigs, zelfde verhaal.
Oud 16-11-2007, 16:47
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Dan ga je psychologie studeren, geen man te bekennen. Of iets kunstigs, zelfde verhaal.
Dat ben ik ook aan het overwegen en Tilburg is helemaal niet zo ver weg. Nu alleen nog dat vroeg-uit-bed-komen probleem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten