Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
gelukkig zijn. dat vooral. verder wil ik zo'n beetje alles op een rijtje hebben, wat daar eigenlijk wel veel mee te maken heeft, ik bedoel dus dat ik mezelf beter ken/snap enzo. meer vrijheid. geld
![]() ![]()
|
![]() |
Een reisticket waarmee ik de hele wereld rondkan
Een onwijs lief vriendje,die ene mr. perfect die ik maar niet kan vinden ![]() Meer zelfvertrouwen,een eigen woonplaats,succes met de band,een manier waarop ik toch met mn familie kan omgaan zonder continue in die spanningen en ruzies te zitten. |
![]() |
|
5 jaar dan benik dus 23...
nou het zou super zijn als ik dan een vervolgopleiding heb afgerond maar daar durf ik eigenlijk nie eens aan te denken... verder wil tegen die tijd wel enige mate van onafhankelijkheid dus eigen woonplekje en nie meer financieel afhankelijk van mn ouders... ik hoef nie perse in een vaste en stabiele relatie te zitten ofzow als ik maar uhm ik wil nie volwassen zeggen in de zin van huisjeboompjebeestje maar wel iets stabieler en zekerder in mn hoofd... uh rijbewijs is oowk wel leuk om te hebben..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat wilde je nou uiteindelijk worden in het "rechtencircuit"? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Uiteindelijk hoop ik uit te komen als raadsheer in de strafkamer van de Hoge Raad. Maar eerst maar 'ns officier van justitie worden. |
![]() |
|
![]() |
ik weet het niet!!!!!!!
![]() maar binnen 5 jaar wil ik graag de hbo-v afgerond hebben en begonnen zijn aan een nieuwe studie..... (iew, moet er niet aan denken al te werken) maar misschien wil ik dan wel werken?? ![]() ![]() ohja....... en ik wil dan graag intelligent zijn....... lijkt me geweldig, dan weet je precies hoe je overal op moet reageren en wat je moet doen enzo......
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
das simpel:
- Havo diploma + 4 jaar lang al opweg zijn op Heao - rijk zijn of iig geld hebben en genoeg ook - een baantje dat goed verdient en weinig werk vereist - misschien op me zelf wonen ergens in een mooi apartementje o en uiteraard OOk een sm-kelder ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() over dat baby mjah ik wil wel graag jong kinderen enzo, maar t ligt er dus helemaal aan hoe het met me opleiding gaat, ik wil eerst wel alles op een rijtje hebben (huis,baan) voor dat ik aan kinderen begin maar tsja ![]()
|
Mijn OV (maar dat gaat vanzelf zogouw ik 18 ben)
Eerst mijn diploma van deze opleiding en dan direct aangenomen worden op de opleiding die ik wil. Uhm... niks bijzonders eigenlijk. Een mooie (goedkope ![]()
|
![]() |
-vwo diploma (HAHA IK HEB M!!!!!!)
-een studie die ik echt leuk vind en na 4 jaar daar de diplomas van -evt. een leuke baan met betekenis en vrijheid -een mooi huisje/kamer/appartement -nooit meer geldproblemen -een interrail ticket en 1000 euro voor deze vakantie -vrienden -geen vriendje maar wel veel vrienden -laptop -het lichaam dat ik nu heb evt wat strakker (maar ben bang dat ik steeds meet op mijn mama ga lijken dus over 5 jaar wil ik er nog zo uitzien dus evt. lipposuctie) -(af)wasmachine -tostiapparaat -heel mooi cappoucino(hmm zie sig.) apparaat -veel kunst -de gave zelf mooie 'kunst' te maken -inspiratie -de mogelijkheid tot reizen -zo'n grote reisrugtas (heb ik deze zomer nog nodig) -een pinpas die nooit stuk gaat (heb net 3de binnen anderhalf jaar aangevraagt) -kennis -mensenkennis -het nieuwe bestek van t haagsch lofje -bier -goede gevulde wijnkelder(of als ik geen kelder heb ander plek vol wijn) -wit brood (voor nu want we hebben enkel smerig oerbrood in huis en ik heb nu zin in geroosterd wit brood met philadelphia) -broodrooster -tv met alles erop en eran (dvd etc) -geluk -een passende bikini ook ja (of een grotere ass en voorgevel ![]() -rijbewijs -leuke auto (dus een jaquar) (maar dit hoeft niet perse, een goede fiets is ook welkom) -een zonnebril die me wel staat -broeken die me wel passen -leuk jurkje -bitch outfit -een leuk kapsel -converse in alle kleuren -een kast voor m'n converse ![]() -fijne sex -mensen om fijne sex mee te hebben (complementaire goederen? economie heb ik geloof ik wel voldoende) -geen kanker of andere ziektes -een huid die nooit verbrand -nooit meer last van allergien -een verwijder-keel-amandelen operatie -rechte tanden -de kennis om mijn videofilms op onze tv af te spelen (tot nu toe nooit gelukt) -goed profesioneel fototoestel -schietcursus -een lieve oudere broer (onmogelijk maar goed) -mooie lange jas -mooie zomerjas (aanvulling) -telefoon, een mooie -piano kunnen spelen -goed zijn in wat ik doe -een passie vinden naast mijn passie voor het leven -de zeilboot dat mijn papa ooit had maar verkocht heeft wil ik terug in goede staat plus de ligplaats 'op' mallorca plus een leuk ventje wat het onderhoud doet over de rest moet ik even nadenken
Laatst gewijzigd op 15-06-2002 om 08:11. |
![]() |
|
Het belangrijkste:
- gymnasium diploma zonder onvoldoendes - een eind op weg zijn met m'n studie - leuk kamertje - rijbewijs + simpel autootje Natuurlijk zou ik best een jaguar willen, maar laten we een beetje realistisch blijven..
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik heb belangrijk en onbelangrijk(wit brood) door elkaar gezet voor de mensen die mij als matrealistisch gaan bestempelen
||
![]() |
Citaat:
![]() wat ik nog wil. en ook ga krijgen: - Plymouth duster of Dodge charger r/t of Chevrolet camaro SS - Basgitaar - Geld voor het overspuiten van mn huidige auto (kleur suggesties zijn welkom) - minder buik(over dat twijfel ik of ik het ga krijgen) - geen nieuwe relatie(wil graag mijn huidige houden) - een kind. of 2 - een hond(een grote bull mastif of groter ofzo) - een kat( een noorse boskat die zijn nl gr00t) - een huis - meer kleding en schoenen - meer tijd met mn vriendin - een vaste baan(die ook nog boeiend is) - een beste vriend - geen rookverslaving meer - de smaak ontwikkelen om wijn lekker te vinden - wortels lusten etc....etc.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil.. De ideale persoon ontmoeten, of ik wil liever dat iemand anders het uitmaakt met z'n vriendin.. *grmbl* Ik wil een huis, dat ik helemaal op kan knappen en kan stylen naar m'n eigen smaak, precies zoals ik het wil, zonder me zorgen te hoeven maken of 't niet te duur wordt ofzo. Ik wil over 4 jaar toegelaten worden aan de toneelschool, zodat ik kan gaan doen wat ik wil.. Ik wil een nieuw bandje, samen met een hele goede vriend.. Ik wil dat Joost beter gitaar leert spelen.
![]() Ik wil zoveel. Ik wil een gehele nieuwe garderobe, want ik ben deze zat, ik wil iets betekenen, ik wil uitblinken in wat ik doe, ik wil iets bereiken, ik wil in een musical staan, ik wil dat mijn toneelstuk een succes word.. Ik wil een nieuwe telefoon. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() piano spelen, tja wil ik ook maar heb ik nooit gekund (heb wel beetje les gehad) want ik ben zo amuzikaal als de pest
|
|