Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2007, 22:27
Verwijderd
Post je meest bizarre nachtmerries!

Hier komen de inkoppertjes, dat maakt het topic al bij voorbaat wat minder voorspelbaar:
1.Mijn nachtmerrie bestaat uit een kuttopic
2.Mijn nachtmerrie bestaat uit domme forumers(ja,ik schrijf het goed)

nu ontopic:
Nachtmerries als kind waren altijd, dat ik uit het raam klom, en dan op een glijbaan terechtkwam, die door het balkon heenging, naar een kelder, en in die kelder was het bloedheet, en werd ik opgesloten me t een stofzuiger die echt heel veel herrie maakte

en ook dat er slangen de kamer binnenkwamen, omdat iemand de duer niet dicht had gedaan (en ik heb nu nog steeds een hekel aan open deurtjes. huhuhu.)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2007, 22:28
Verwijderd
tvp
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 22:30
TopDrop
TopDrop is offline
Meestal zijn dat dingen zoals bijvoorbeeld dat ik heel hard weg probeer te rennen voor iets, maar dat ik niet vooruit kom of dat ik dingen niet kan vinden of te laat kom
Oud 12-11-2007, 22:33
Verwijderd
Ik heb niet zo vaak nachtmerries, omdat ik óf besef dat ik droom, óf een een of ander deus-ex-machina-principe de droom binnenhaal om het te verbeteren (wegvliegen bijvoorbeeld, of de vampier in kwestie versieren, hihihi). Oh, of ik confronteer het enge en dan blijkt het goed in elkaar te stampen te zijn. Als ik tegenwoordig nog eng droom, gaat het vooral over geliefden die doodgaan. Gruwelijke dromen zijn dat, echt, dan word ik huilend wakker.

Vroeger droomde ik vaak eng over water, met name in zwembaden. Ik ben irl nooit bang geweest daarvoor, maar in dromen werden het immens diepe waterkolken en échte stroomversnellingen. Oh en van hele grote monsters, vooral tyrannosaurus rexen of king-kongachtige beesten. Dan probeer je je ergens te verstoppen maar ze kunnen álles zien of afbreken en dan vinden ze je alsnog.

Maar de allerengste droom die ik ooit had, denk ik, was een droom waarin ik dacht dat ik gek werd. Ik wist namelijk helemaal niet dat ik droomde, integendeel, ik was er van overtuigd dat ik wakker was - maar er gebeurden wel allemaal van die droomdingen. Ik haalde zo'n ding uit m'n keel als die scene in the Ring, het dak was opeens van het huis af, mensen veranderden in andere mensen. Ik dacht dat ik écht gek was geworden, dat ik nu naar een inrichting kon en er niet meer uit zou komen. Heel rottig.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 22:34
Verwijderd
wat topdrop zegt idd, beetje standaard kindernachtmerrie dus
maarre mn engste droom was denk ik met zo'n poltergeistmeisje
of ééntje die voor de helft maar in de droomwereld plaats vond
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet zo vaak nachtmerries, omdat ik óf besef dat ik droom, óf een een of ander deus-ex-machina-principe de droom binnenhaal om het te verbeteren (wegvliegen bijvoorbeeld, of de vampier in kwestie versieren, hihihi). Oh, of ik confronteer het enge en dan blijkt het goed in elkaar te stampen te zijn. Als ik tegenwoordig nog eng droom, gaat het vooral over geliefden die doodgaan. Gruwelijke dromen zijn dat, echt, dan word ik huilend wakker.
Dit ja.

En de nachtmerries van nu zijn idd drama ipv horror.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 22:36
Verwijderd
ik droom tegenwoordig helemaal niet meer, echt al 8 jaar niet meer.
letterlijk he, niet figuurlijk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 22:40
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb eigenlijk ook nooit échte nachtmerries. Ik droom dan gewoon kut ofzo, maar ik realiseer me op de een of andere manier dan wel dat het niet echt is. Ik word ook nooit badend in het zweet of huilend wakker ofzo.
Oud 13-11-2007, 09:00
flyaway
flyaway is offline
Mijn ergste is lang geleden. Ik was denk ik vijf jaar oud. We hadden een klok in de vorm van het hoofd van een clown met oranje haren enzo. Ben niet bang voor clowns, maar ik droomde daar heel enger over dat hij uit een poppenkast kwam met een riddertje van een HappyMeal van McDonalds door het raam heen en die wilden mij toen grijpen ofzo. En daar heb ik nog jaren over gedroomd.
Als ik alleen in die kamer was werd ik soms zo bang dat ik mij in een kast verstopte en wachtte tot iemand anders in de kamer kwam zodat ik weer weg kon. Heel lang geleden...
En vannacht droomde ik dat ik stikte en dat ik iemand probeerde te bellen maar er kwam geen geluid uit mn keel en toen hing diegene op en ik dacht dat het echt was want ik droomde dat ik wakker werd ervan.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 13:27
Verwijderd
De enige dromen waar ik nog echt van schrik zijn die waar iemand waar ik om geef in wordt pijngedaan, zonder dat ik iets kan doen om dat te voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 13:50
waves
waves is offline
Toen ik heel klein was heb ik gedroomd dat er een enorme reus in de kamer van mijn broertje was en dat ik de enige was die hem kon verslaan. Had dan ook als ukkie van 4 een enorm glanzend zwaard in mijn handen. Hoe het afgelopen is weet ik niet.

Op de middelbare school maakte sommige leraren zich een beetje zorgen omdat ik zo vermoeid was heel de tijd.
Toen heb ik gedroomd dat een vriend van mijn toenmalige vriendje bezig was met criminele zaakjes en dreigde mijn vriendje te vermoorden als ik niet deed wat hij zei. Hij zei dat ik naar de Beekse Bergen moest rennen (aangegeven met borden BB) en dat ik niet gevolgd moest worden. Kwam die bezorgde leraar achter me aan, en hij bleef me maar volgen. Toen heb ik hem zo'n enorme knal voor zijn harsens verkocht dat hij bewusteloos raakte en er een gat in zijn tong zat. Dat vond ik zielig en toen heb ik hem naar de nonnen gebracht die dat gat dichtmaakte met kokend water . Toen ben ik weer verder gaan lopen.
Dat was niet echt een nachtmerrie, maar wel een beetje eng.

En soms dan slaap ik half en dan maak ik een trappende beweging met mijn benen/voeten want dan denk ik dat ik naast een tree stap ofzo .
Oud 13-11-2007, 14:06
Verwijderd
Toen ik klein was - jaar of 4 á 5 - droomde ik een keer dat ik met mijn moeder mijn zus naar school bracht, ik zat achterop haar fiets. Op het schoolgebouw zaten allemaal dikke zwarte raven en ik probeerde ze te vermijden, maar mijn moeder en zus begrepen niet waarom ik zo bang voor ze was. De raven vlogen van het dak af, richting mij en ze prikten met hun snavels dwars door m'n borstrok (zo'n irritant wollen hemd dat ik aan moest als ik ging slapen, omdat het altijd ijskoud op onze slaapkamer was en ik bronchitis had) en dat deed pijn Ik voelde echt de snavels prikken.

De meest recente nachtmerrie was dat ik werd wakker gebeld door een Amerikaan die me vertelde dat er een ongeluk was gebeurd waarbij m'n man was omgekomen. Ik zat meteen rechtop in bed en was zo blij dat het niet langer duurde dan dat.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 14:13
waves
waves is offline
Ik heb ook een keer gedroomd dat ik getrouwd was in latijns Amerika in de tijd van Zorro zeg maar. En dat ik weduwe was geworden. Dat was ook maf .
Oud 13-11-2007, 14:16
Martiño
Martiño is offline
Als ik een enge droom heb dan is het meestal een droom waarin ik ontvoerd word, of bijna sterf. Ook een droom waarin de wereld een beetje vergaat, is wel eens voorbijgekomen. Soms herhalen die dromen zich dan gedurende mijn slaap, zodat ze (als ik ze voor de 3e keer droom) eigenlijk niet meer "eng" zijn. Het zijn eigenlijk ook geen nachtmerrie's, ik word hetzelfde wakker als bij een "normale" droom en hou er geen nare herinneringen aan over.
Oud 13-11-2007, 15:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik droomde eens dat er oorlog uitbrak vlakbij mijn school, en mijn vader moest vechten. En ik denk heel vaak dat het echt is als ik droom, dus ik was die volgende ochtend de hele krant door aan het pluizen of er nergens stond "Oorlog uitgebroken in Nieuwegein"
Maar het allerengste was denk ik toen ik niet zo lang geleden droomde dat ik in de keuken stond, en er 2 mensen in lange gewaden aankwamen, mij zagen staan in de keuken, en ik wist dat ze me kwamen vertellen dat mijn hele familie was overleden. En de vrouw glimlachte meelijdend naar me en ik moest de deur open doen maar ik was verstijfd, dus dat ging niet.
En ik was weer de volgende ochtend helemaal panisch. >.<
Oud 13-11-2007, 17:01
Verwijderd
Eén keertje droomde ik dat ik vlak voor mijn ouderlijk huis -ik stond in de deuropening- een Boeing 747, cirkelend om zijn eigen as, zag neerstorten, 100 m verderop. Ik bedacht me dat dat ding zou exploderen, dus ik begon vast terug naar binnen te rennen. Ik stond echt doodsangsten uit. Een seconde later voelde ik een enorme windvlaag en schokgolf en werd alles plotsklaps stil en toen schrok ik wakker.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 17:21
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat dromen jullie allemaal realistisch en samenhangend. Mietjes.
Oud 13-11-2007, 17:53
Verwijderd
Oeh, mijn beste droom was ook een beetje een nachtmerrie.

Ik was in het huis van mijn ouders, helemaal alleen. Er hing een hele enge stilte, niet alleen in het huis, maar ook op straat. Ik wist dat het oorlog was en dat er een avondklok was ingesteld, na 16 uur mocht niemand meer buiten komen. Ik keek vanuit mijn slaapkamerraam naar de straat en zag tot mijn grote schrik daar een klein jongetje staan, hij leek me een jaar of 4 oud. Hij stond daar helemaal alleen en leek doodsbang. Meteen rende ik naar beneden, trok ik de voordeur open en rende ik naar hem toe. Veilig kwamen we weer binnen, ik deed de deur achter me dicht en wilde net opgelucht zuchten... maar ik hoorde een klik, iemand was een pistool aan het laden achter me. Ik draaide me om en zag het jongetje in de gang op z'n knieën zitten, achter hem stond een man in het zwart met een pistool tegen het hoofd van het jongetje. Het jongetje piepte heel zachtjes en over z'n wang rolde een traan; hij zag er echt zó bang uit dat m'n hart brak. Ik kon niets doen, alleen m'n ogen sluiten. Ik hoorde de knal en dat deed me zóveel pijn Pff, echt heel naar. Ik werd langzaam wakker en ben vervolgens nog een paar dagen bezig geweest met het verwerken.

Het was echt heel naar, maar tegelijkertijd was de sfeer bijna tastbaar. Als het een film was, was hij ook echt perfect gefilmd. De beelden waren echt heel goed, perfecte kleuren, het spatte van m'n netvlies af
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 18:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droom echt heel erg vaak dat ik in een groot oud landhuis woon (steeds het zelfde), en in de keuken staat een vrouw te koken, altijd, een beetje een enge vrouw, maar ze is er niet echt. het is een beetje trailer-van-enge-film-achtig; met flitsen van angstaanjagende beelden ertussendoor (een meisje staat voor die vrouw in een heel eng groot leeg klaslokaal cijfers op te dreunen, beeld vervaagt, ik loop door het huis, nog steeds voice-over van meisje). Altijd als ik de trap op loop naar de zolder waar ik slaap, zie ik de voetjes van een meisje van vier ofzo, met van die zwarte lakschoentjes en witte sokjes, maar echt eng, als ik dan boven kom zijn ze weg. En een keer zag ik opeens niks toen ik boven kwam, en daarna zag ik beentjes langsrennen heel vaag achter een balk en stonden de kinderen opeens voor me. Ander beeld ertussendoor van een meisje dat bovenaan de trap zit en me aankijkt; ze zegt dat ik haar daar vanaf heb gegooid en ze daarom dood is. En dan met zo'n blik en van die flitsen van beelden ertussendoor dat ze mij eraf gaat gooien.

Ooit ga ik daar wel zó'n goede korte film van maken jonge!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:04
Verwijderd
er kwam vuur uit de hemel, kometen enzo en ik kreeg niemand in huis wakker. En toen moest ik overal emmers zetten om het vuur op te vangen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:12
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
er kwam vuur uit de hemel, kometen enzo en ik kreeg niemand in huis wakker. En toen moest ik overal emmers zetten om het vuur op te vangen.
ahwww

Ik droomde vroeger heel veel, ook enge dingen!

Een eng psychologisch iets, was dat er alleen maar plafon was, zwart met wit geruit
Dit idee!
Maar dan in het midden een soort rondje van die vakjes, dat steeds groter werd en dichterbij kwam. Het was vreselijk eng want je werd letterlijk naar het midden gezogen.. brr..
Oud 13-11-2007, 20:13
Daboman
Daboman is offline
Hmm ik heb niet vaak nachtmerries. Ik maak soms wel mee dat een droom heel eng begint maar dan een geruststellende wending krijgt. Dat zijn vaak intense dromen die ook nog jaren blijven hangen.

Ik heb wel jaren geleden eens een hele enge ervaring gehad, toen ik een jaar of 6 was ofzo. Ik had een nachtmerrie. Ik werd achterna gezeten door iets, zo gaat dat in je kindertijd. Toen werd ik in het zweet wakker. Dacht ik. Want ik zag in m'n kamer nog allemaal sporen van m'n droom. Extreem realistisch. Ik schrok er zo van dat ik echt wakker werd. Nachtmerries zijn niet eng, false awakenings uit een nachtmerrie zijn pas eng
Oud 13-11-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
ahwww

Een eng psychologisch iets, was dat er alleen maar plafon was, zwart met wit geruit
[afbeelding] Dit idee!
Maar dan in het midden een soort rondje van die vakjes, dat steeds groter werd en dichterbij kwam. Het was vreselijk eng want je werd letterlijk naar het midden gezogen.. brr..
Ik had zulke dromen altijd als ik koorts had vroeger.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:15
PixelDansje
PixelDansje is offline
Oeh ik heb één keer geijld!
Ik werd wakker en ik was ook echt wakker en ik kon mijn benen niet meer bewegen dus ik wilde rechtover eind gaan zitten en dat kon ik ook niet. Toen riep ik mijn ouders, die kwamen naar mijn kamer toe en vroegen wat er was.
Ik heb ze gezegd dat ik niet meer kon bewegen, ik was verlamd! Mijn moeder werd bang en mijn vader zei dat ik ijlde. MAar het was zoooo echt, dat ik echt niet kon bewegen. Het heeft ook een kwartier geduurd ofzo.
Oud 13-11-2007, 20:21
Verwijderd
Oké, ik heb heel gek gedroomd en anlsjeblieft niet gaan lachen:

Toen ik klein was (wat ik nu nog ben) droomde ik dat allemaal voorwerpen tot leven kwamen. Een lamp, een tv, een radio, van alles! Op het eerste gezicht was het heel grappig, maar toen kregen ze opeens zomaar een boos gezichtje, ik rende mijn kamer uit naar beneden. Toen stond opeens het huis in de vik. Ik ren naar buiten, ik woon aan een vaart. We wachtten aan de kant van de vaart op een bus. Ik had net zo goed die 20 meter zelf kunnen lopen, maar dat maakt niet uit. De bus was er. Het was geen normale bus, het was een boekbus. Je moest een bladzijde opendoen in er in gaan zitten. Ik had eindelijk een bladzijde en toen was ik hem opeens kwijt, toen kon ik de bladzijde niet meer vinden en werd ik wakker.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2007, 20:25
PixelDansje
PixelDansje is offline
Fik! opendoen EN er in zitten..

Ik droomde vroeger altijd dat vliegende honden achter mij aan zaten in de auto. hadden ze me bijna ingehaald en werd ik wakker.
De volgende dag bedacht ik me hoe dom de droom was, ik kon gewoon harder rijden.

's Nachts droomde ik het zelfde, maar ik ging harder rijden, dus konden ze me niet pakken! Totdat zij ook harder vlogen, ze hadden me bijna te pakken en toen werd ik wakker.

De volgende dag bedacht ik mij dat ook dit dom was, ik kon naar een huis rijden en daar schuilen.
's nachts droomde ik dat ze mij bijna te pakken hadden, ik harder ging rijden, zij harder gingen vliegen, ze me bijna te pakken hadden en ik toen bij het huis aankwam. Ik werd wakker

De volgende dag bedacht ik me hoe ik het beter kon doen, dan droomde ik dat mijn plan mislukte, enz enz enz!
Uiteindelijk belande ik in de kelder via een luik onder de tafel in dat huis en kwamen ze via het kelderraampje toch binnen. Toen droomde ik het een jaar af en toe, dat ze me bijna pakte.
Ik verteld ehet aan mijn buurmeisje, die zei dat ik gewoon de telefoon mee moest pakken van de tafel en de politie moest bellen!

Dat heb ik gedaan, de vliegende honden werden ingerekend en ik droomde het nooit meer.
Oud 13-11-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Oeh ik heb één keer geijld!
Ik werd wakker en ik was ook echt wakker en ik kon mijn benen niet meer bewegen dus ik wilde rechtover eind gaan zitten en dat kon ik ook niet. Toen riep ik mijn ouders, die kwamen naar mijn kamer toe en vroegen wat er was.
Ik heb ze gezegd dat ik niet meer kon bewegen, ik was verlamd! Mijn moeder werd bang en mijn vader zei dat ik ijlde. MAar het was zoooo echt, dat ik echt niet kon bewegen. Het heeft ook een kwartier geduurd ofzo.
Precies dat heb ik ook gehad. Ik lag op de bank met hoge koorts en kon me ook niet meer bewegen. In mijn geval was mijn vader bang en m'n moeder zei dat ik ijlde, ik kon niet lopen, echt heel bizar. Mijn vader werd vooral bang omdat hij in z'n jeugd een hele ernstige koortsaanval heeft gehad, hij kon toen ook niet lopen en heeft daarna echt opnieuw moeten leren lopen. Maar bij mij duurde het ook een kwartier ofzo; ze hebben we naar bed gedragen, gezorgd dat ik wat rustiger werd en toen kon ik m'n benen ook weer bewegen, gelukkig. Echt heel bizar.

Ijldromen zijn echt irritant, als ik koorts heb, kan ik nooit fatsoenlijk slapen; die dromen maken me alleen meer gigantisch gek. Télkens hetzelfde, of irritante patronen.. zó irritant
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:44
Verwijderd
Ik droomde laatst dat mijn vriendin dood was.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:45
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik droomde laatst dat mijn vriendin dood was.
Je hebt gevoelens
Oud 13-11-2007, 20:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je hebt gevoelens
Nou, hij heeft niet gezegd wat hij er bij voelde, alleen dat ze dood was.
Oud 13-11-2007, 20:48
Verwijderd
Citaat:
XD tricky!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:49
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Dromen van iemands dood betekent technische gezien dat je voor een nieuw begin met die persoon staat. Maar is in eht dagelijks leven gewoon een angstdroom.
Oud 13-11-2007, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Maar hij denkt in ieder geval eventjes aan haar. Dat is nog al wat voor Kazet hoor!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dromen van iemands dood betekent technische gezien dat je voor een nieuw begin met die persoon staat. Maar is in eht dagelijks leven gewoon een angstdroom.
Goed, maar Kazet kennende kan het juist ook een prettige droom zijn geweest.
Oud 13-11-2007, 20:53
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Prettig is ook een emotie!
Oud 13-11-2007, 20:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Prettig is ook een emotie!
Ok, ok, hij kan ook alleen geconstateerd hebben dat zijn vriendin dood was, maar er verder emotioneel totaal geen gevolg van hebben gehad. Zo goed?

Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 20:55. Reden: ...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:56
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ok, ok, hij kan ook alleen geconstateerd hebben dat zijn vriendin dood was, maar er verder psychologisch totaal geen gevolg van hebben gehad. Zo goed?
NEe want het feit dat hij over haar droomt, is al een emotie.
Oud 13-11-2007, 20:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
NEe want het feit dat hij over haar droomt, is al een emotie.
Ohja? Het zal er in dit geval wel wat mee te maken hebben, maar hetgene wat je droomt hoeft toch niet perse iets met emoties te maken hebben?
Oud 13-11-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:36
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
achterover kletteren van ladders, opgesloten zitten en stikken, zulke dingen. psychoalerts. ik ben één keer zogezegd badend in het zweet wakker geworden, maar geen idee wat ik gedroomd had. ik heb drie keer gedacht dat ik doodging op het moment dat ik in slaap viel (dat je gedachten stoppen en dergelijke), dat zijn wel de ergste nachtgebeurtenissen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:37
Martiño
Martiño is offline
Ohja, ik droom ook wel eens van die dingen, dat je bijna dood gaat, er een inbreker is, er iets verschrikkelijks gebeurt, en dat je gewoon helemaal niks kunt doen, niets zeggen, alleen maar stilstaan. Dat vind ik dan wel weer doodeng.
Oud 13-11-2007, 21:44
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik droom eigenlijk nooit meer, maar toen ik nog klein was droomde ik regelmatig dat er hele rijen mannen in witte pakken (a la asbestuniformen ofzo) bij ons achter de heg gingen staan. Ik zat dan met mijn zussen en ouders in de kamer tv te kijken, en de mannen gingen overleggen wie ze het eerste neer zouden schieten, en ik kon niks doen om mezelf of de anderen te waarschuwen.
Oud 13-11-2007, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik zo loos... dromen kunnen best een bepaalde betekenis hebben, maar die is wel per persoon verschillend. Als ik van de dood droom, is dat ook letterlijk angst om personen te verliezen. Maar met water is bij mij bijvoorbeeld altijd een goede parallel te trekken met zorgen/piekeren, dat ik bang ben 'te verdrinken' in iets. Ik droom ook vaker dat ik in water val, niet boven kan komen, eerst in paniek raak en er dan achter kom dat ik gewoon kan ademen. Lekker cliché, maar altijd goed te linken aan zulke periodes in mijn leven. Op hetzelfde moment kan water voor iemand anders bijvoorbeeld met schoonmaken/wassen te maken hebben, of met geboorte, of met sport/plezier... etc.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 23:50
Verwijderd
Citaat:
ahwww

[afbeelding] Dit idee!
Dit is precies waar ik ook altijd zwetend van wakker werd. Allemaal bewegende zwarte en witte figuren.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 00:28
Verwijderd
Citaat:
OMG zoiets heb ik ook een keer gedroomd!!!

maar meestal waren het van die typische dromen. reuzen of dinosaurussen die door de straten liepen en waar ik me voor moest verstoppen. of dat we in de auto zaten en opeens zat er niemand meer achter het stuur, maar mijn zussen merkten het niet en ik zat vast in mijn gordel. moest machteloos toezien hoe we schuin op een brug afgingen.

en de engste, die droom ik nog regelmatig, dat er iets is gebeurd waardoor de hele wereld naar de tyfus is, een soort the tribe/mad max situatie, en dat overal gevaar loert en alle veiligheid is weggevallen en wij zijn opeens de volwassenen waar mensen op rekenen en dat ik dan maar moet proberen te overleven.

hihi, heb ook wel eens gedroomd dat Vriend een vampier was geworden en dat ik het toen uitmaakte met hem (was grappig, maar ook heel verdrietig en naar) "lieffie, ik denk dat we beter uit elkaar kunnen gaan. onze levens zijn totaal verschillend. nou ja, levens... jij bent dood en ik niet."
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
hihi, heb ook wel eens gedroomd dat Vriend een vampier was geworden en dat ik het toen uitmaakte met hem (was grappig, maar ook heel verdrietig en naar) "lieffie, ik denk dat we beter uit elkaar kunnen gaan. onze levens zijn totaal verschillend. nou ja, levens... jij bent dood en ik niet."

Als ik van vampiers droom (en nee, dan zijn het niet altijd Spike en Angel), zijn ze eigenlijk altijd heet en ga ik ze versieren
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 20:55
Tink*
Tink* is offline
Vroeger had ik heel veel nachtmerries, ook terugkomende. De ergste was dat iemand in een sporthal aan het rondjes lopen was en dat ik dan dat zag door een soort gat in de muur, hoog, waar ik achter zat. Om me heen was zwart. Verder weet ik niets meer, behalve dat zwarte vierkant en dat kijken, maar de sfeer was zo beangstigend. Misschien kwam er nog wel meer na, maar dat weet ik nu niet meer.

Ook droom ik vaak dat ik moet vluchten voor iets, vooral een soort war of the worlds achtige dingen met lasers waren het ergste, die moordden iedereen waar ik van hield uit en tegelijkertijd was ik verdrietig maar moest ik ook vluchten. En die dingen van veraf al zien is ook heel eng enzo, weten dat ze eraan komen en bla.

Ik heb sinds kort weer elke nacht een nachtmerrie.
Oud 15-11-2007, 20:41
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Dit is precies waar ik ook altijd zwetend van wakker werd. Allemaal bewegende zwarte en witte figuren.
Jaaah dat is ook heel eng!
Oud 15-11-2007, 20:45
Verwijderd
Citaat:

Als ik van vampiers droom (en nee, dan zijn het niet altijd Spike en Angel), zijn ze eigenlijk altijd heet en ga ik ze versieren
niet altijd... dus soms wel?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 21:36
smilebysugar
smilebysugar is offline
Mijn beste vriend had knalroze naaldhakken aan en hij vond ze prachtig.
Reageren

Regels voor berichten