![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat ik nergens een nieuwe zag staan. Vorige
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Hm, brak wakker worden op je verjaardag na het uitgaan heeft wel wat.
![]() ![]() Hihi, weer erg veel dubieuze persoonlijkheden tegengekomen. Eentje die op dat nummer van Pussycat Dolls (Don't you wish your girlfriend blabla) tegenover me gaat staan, z'n bloes losrukt, fout gaat playbacken en met z'n ontblote bovenlijf gaat schudden. Haha =D. Om 07.45 ging m'n huisgenootje me dan wel weer wakker zingen. Lief! Dalijk taart eten woehh. Maar behalve twijfelachtige relatie-aanzoeken van vreemde personen gebeurt er niets. Maar ik heb wel heeeeele lieve mensen om me heen. Yay.
||
Citaat:
Om dan wel eens een keer iets positiefs te posten. Ik besefte me gister dan wel weer dat ik hele lieve vrienden heb ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() vandaag einde van een loting, maar er staat geen cijfertje bij mn naam, zou ik dan bij de eerste 3 horen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
jij al antwoord gehad?
||
Citaat:
![]() Maar is er een reden waardoor je meteen voor een huisje wil gaan? Want als je echt graag op jezelf wil gaan kan je toch ook eerst in een studentenhuis gaan wonen waar je je eigen keukentje en badkamer hebt of anti-kraak gaan wonen, om vervolgens verder te gaan zoeken naar een huisje? Maar nee, geen antwoord...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
@ Iedereen: Bedankt voor de reacties! De koop is vanmorgen helemaal definitief geworden, dus dat is natuurlijk uber stoer en gaaf haha.
Citaat:
![]() Dan heb je ons vast niet op ons vrolijks gezien, aangezien wij onze nachtrust al dagenlang niet optimaal benutten en ronduit gefrustreerd raakte door de NS die er voor wist te zorgen dat ons traject, dat we normaal in 2 uur tijd reizen, deze week steeds met 4/5uur per treinreis wist te vertragen. Alleen eergisteren hebben we al alles bij elkaar 8 uur in de trein gezeten op 1 dag, haha. Nevermind normaal zijn we dus gewoon een stuk liever en niet zo opgefokt ![]()
|
Nou het is dus uit. We voelen ons allebei wel verdrietig maar weten dat het zo beter is..Ik moet gewoon niet aan bepaalde momenten (eigenlijk deze hele zomer) denken en niet bepaalde liedjes luisteren (van deze zomer), en dan gaat het wel. Maar miscchien verdruk ik het wel ofzo. Vanavond gelukkig weer feest en ik heb veel kleren gekocht.
Laatst gewijzigd op 09-11-2007 om 18:59. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben nu even een weekend in A'dam bij mn ouders en het is fijn om even te relaxen en met ze te praten na zoveel stress. vanavond met vrienden drinken en morgen feestje in haarlem. en ik heb de leukste huisgenootjes<3 eigenlijk heb ik gewoon alles wat ik wil. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en jullie waren wel lief samen hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Omg, hij is zo ontzettend lief
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Rot
![]() De laatse tijd zien we elkaar zo weinig. We hebben het er vaak over gehad dat hij dit weekend naar mij zou komen maar het gaat alweer niet door omdat hij andere 'verplichtingen' heeft. Ik vind het zo gewoon echt niet meer leuk want ik voel me echt alleen.. En nou zou vandaag nog een vriendin langs komen maar zij heeft net ook afgezegd. |
![]() |
|
Gisteravond was supergezellig! Allemaal mensjes van de middelbare
![]() ![]() Soms heb ik ineens heel erg veel m'n ex in m'n hoofd. Oké, die zin is krom, maar ik heb geen zin om hem opnieuw te typen. En ik moet leren. Bah.
||
Citaat:
![]() ![]() Ah, op die fiets. Ja, nu heb je mij eigenlijk ook wel nieuwsgierig gemaakt.
|
Verwijderd
|
Ik voel me ziek en ik mis hem.
![]() We hebben gister ietwat niet lief tegen elkaar gedaan, maar dat is een ophoping van allerlei dingen,waarvan wij twee niet eens alle schuld hebben. Morgen komt ie langs om me te helpen met mn wiskunde, hoop dat ik me dan iets beter voel. Want naast alleen maar wiskunde ga ik hem ook heel veel kusjes geven.<3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij altijd wel tijd voor jou had en nu plotseling niet, zou er iets aan de hand kunnen zijn als je begrijpt wat ik bedoel. Sterkte ermee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het echt leuk voor hem dat hij zo veel te doen heeft maar het voelt de laatste tijd wel alsof ik aan de beurt ben als hij nog wat tijd over heeft. Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik hiermee ga doen... want ik heb er al vaker over 'geklaad', maar na zo'n gesprek voel ik me altijd schuldig dat ik heb gezeurd. Dat moet nu iig echt over zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|