Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2007, 12:17
Verwijderd
Omdat ik nergens een nieuwe zag staan. Vorige
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2007, 12:19
Verwijderd
En in de relatie met mijn collega's voel ik me goed. Gisteren kwam het weer de spuigaten uit, maar de samenwerking gaat dan zo goed dat alleen de schrik er heftig in zit. Wat dingen gesneuveld, maar geen mensen gewond. En een collega zei dat ze zich veilig voelt als ze met mij in dienst is. Terwijl ik het juist andersom heb!

Na het werk lekker gegald bij vriendjelief (fijn toch dat dat kan) en daarna samen Heroes gekeken. Dit weekend zijn we allebei vrij, heb er veel zin in! Nog wel even bedenken wat we gaan doen, maar dat komt wel goed. Desnoods liggen we het hele weekend in bed, lekker boeiend

Oh, en mijn nichtje is net bevallen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 12:43
Kitten
Kitten is offline
Vanavond komt ze weer langs. Ik blijf het moeilijk vinden haar de hele week te missen . Naja, zorgen dat ik opgeruimd heb als ze komt
Oud 09-11-2007, 14:27
luchtballon
luchtballon is offline
Ik ben weer lekker fout bezig geweest!
Uit met ex (niet de laatste maar die daarvoor jaja). Gewoon gezellig, biertje drinken, dansen, was de bedoeling. En toen kreeg ik ineens het geweldige idee om hem te gaan zoenen. Nadat we hadden gezegd dat we verder niet elkaar terug wilde ofzo hebben we de hele nacht asociaal lang en klef staan zoenen... Dus.
En vanavond zie ik mijn recentste ex weer, en dan is zn vriendin er waarschijnljik ook wel bij, ben benieuwd hoe hij dan doet.
En ik ben benieuwd of mijn potentiele date nou nog gaat reageren ooit..
En flirten met mn collega van 28 blijft ook leuk. Kwam om 9.10 binnen, en ging pas om 9.50 aan het werk omdat we zo gezellig aan het praten waren enzo
Oud 09-11-2007, 15:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, m'n vriend moet van 18.30 - 1.30 uur werken (bus rijden) en daarna gaat ie een vriend naar het vliegveld bij Charleroi brengen met de auto. Ik vind het helemaal niet tof dat ie zolang gaat rijden achter elkaar met zo weinig slaap. Ik heb gezegd dat hij voorzichtig moet doen, op moet passen en niet in slaap moet vallen maar ik ben er toch niet zo gerust op Ik wil niet overbezorgd doen maar ik zou blij zijn als ie morgen hier weer was. Dan zijn we vier maanden samen en ik hoop dat we dan ff een gezellig avondje samen hebben. Zondag is ie hier ook nog en ik hoop dat ie tot maandag blijft, nog een nachtje samen slapen <3
Oud 09-11-2007, 15:38
snoopy
snoopy is offline
Zo in de war...
Oud 09-11-2007, 15:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik krijg spontane visualisaties over vreemden die uit een hoekje springen, gekleed in een spatelsupermanpakje (compleet met cape) en iedereen die een beetje fout is, keihard in het gezich meppen met een spatel.
Ik had geen pakje Voor de volgende keer dan maar. Wel volgde er direct een leuk gesprek, sommige mensen hebben echt helemaal mijn humor en dat is leuk, lekker ouwehoeren
Verwijderd
Citaat:
Zo in de war...
Klinkt niet goed..
Met citaat reageren
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Klinkt niet goed..
Mja, zie topic over zwanger worden...
Oud 09-11-2007, 15:58
Dott
Dott is offline
en toen ik dacht dat het niet erger kon.. werd het dat toch *mokt*
Oud 09-11-2007, 16:02
Cethlion
Cethlion is offline
Hm, brak wakker worden op je verjaardag na het uitgaan heeft wel wat. Het was echt heel leuk. Eerst met vriendinnen gaan eten (pannenkoeken!), daarna veel te veel wijn drinken en om 00.00 luid toegezongen worden, 'Party & Co' spelen in een café en daarna dansen.
Hihi, weer erg veel dubieuze persoonlijkheden tegengekomen. Eentje die op dat nummer van Pussycat Dolls (Don't you wish your girlfriend blabla) tegenover me gaat staan, z'n bloes losrukt, fout gaat playbacken en met z'n ontblote bovenlijf gaat schudden. Haha =D.
Om 07.45 ging m'n huisgenootje me dan wel weer wakker zingen. Lief! Dalijk taart eten woehh.

Maar behalve twijfelachtige relatie-aanzoeken van vreemde personen gebeurt er niets. Maar ik heb wel heeeeele lieve mensen om me heen. Yay.
Oud 09-11-2007, 16:05
metallica
metallica is offline
Citaat:
en toen ik dacht dat het niet erger kon.. werd het dat toch *mokt*
*geeft nu een dubbel dikke knuffel*

Om dan wel eens een keer iets positiefs te posten. Ik besefte me gister dan wel weer dat ik hele lieve vrienden heb En, en, en waarschijnlijk gaat hij over een week of twee aan mn sleeve beginnen Ik krijg over mijn gehele linker arm zwarte rozen en een (bloed)-huilende maria. Al wilde ik eigenlijk een engel, maar hij heeft er een maria van gemaakt, maar die is ook mooi, ik weet het niet, we zien wel
Oud 09-11-2007, 16:06
Dott
Dott is offline
Citaat:
*geeft nu een dubbel dikke knuffel*

Om dan wel eens een keer iets positiefs te posten. Ik besefte me gister dan wel weer dat ik hele lieve vrienden heb En, en, en waarschijnlijk gaat hij over een week of twee aan mn sleeve beginnen Ik krijg over mijn gehele linker arm zwarte rozen en een (bloed)-huilende maria. Al wilde ik eigenlijk een engel, maar hij heeft er een maria van gemaakt, maar die is ook mooi, ik weet het niet, we zien wel
dank je wel en dat klinkt wel heel erg gaaf, ik wil ergens ook wel weer een tattoo erbij, maar eerst sparen voor een huisje

vandaag einde van een loting, maar er staat geen cijfertje bij mn naam, zou ik dan bij de eerste 3 horen normaal staat het er rond 3 uur zeker wel
Oud 09-11-2007, 16:14
metallica
metallica is offline
Citaat:
dank je wel en dat klinkt wel heel erg gaaf, ik wil ergens ook wel weer een tattoo erbij, maar eerst sparen voor een huisje

vandaag einde van een loting, maar er staat geen cijfertje bij mn naam, zou ik dan bij de eerste 3 horen normaal staat het er rond 3 uur zeker wel
Kan je niet nog snel even bellen, dan weet je het iig zeker anders zit je je het hele weekend af te vragen hoe het nou precies zit
Oud 09-11-2007, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Hm, brak wakker worden op je verjaardag na het uitgaan heeft wel wat. Het was echt heel leuk. Eerst met vriendinnen gaan eten (pannenkoeken!), daarna veel te veel wijn drinken en om 00.00 luid toegezongen worden, 'Party & Co' spelen in een café en daarna dansen.
Hihi, weer erg veel dubieuze persoonlijkheden tegengekomen. Eentje die op dat nummer van Pussycat Dolls (Don't you wish your girlfriend blabla) tegenover me gaat staan, z'n bloes losrukt, fout gaat playbacken en met z'n ontblote bovenlijf gaat schudden. Haha =D.
Om 07.45 ging m'n huisgenootje me dan wel weer wakker zingen. Lief! Dalijk taart eten woehh.

Maar behalve twijfelachtige relatie-aanzoeken van vreemde personen gebeurt er niets. Maar ik heb wel heeeeele lieve mensen om me heen. Yay.
Gefeliciteerd! Maar weer niet in de M.?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 16:17
Dott
Dott is offline
Citaat:
Kan je niet nog snel even bellen, dan weet je het iig zeker anders zit je je het hele weekend af te vragen hoe het nou precies zit
volgens mn moeder zijn ze met te weinig mensen momenteel, en die werkt bij de woningcorporatie, dus wat dat aan gaat, ik hoop nergens op. er waren 200 aanmeldingen dus, en met de k*tdag die ik vandaag heb.. bijna onmogelijk..

jij al antwoord gehad?
Oud 09-11-2007, 16:21
Cethlion
Cethlion is offline
Citaat:
Gefeliciteerd! Maar weer niet in de M.?
Danke!
Haha, nee. Ik moet er idd echt weer eens heen. Maar de rest wou liever naar de Boogie. Dus! Maar er zijn vast wel genoeg rare types in de M.
Oud 09-11-2007, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Danke!
Haha, nee. Ik moet er idd echt weer eens heen. Maar de rest wou liever naar de Boogie. Dus! Maar er zijn vast wel genoeg rare types in de M.
Niet zúlke rare, maar d'r waren wel typische ja. Ook wel veel leuke
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 16:30
Roosje
Roosje is offline
Jaa goed maar het mag wel eens negen uur zijn want ik heb behoefte aan een knuffel nu. En behoorlijk ook.
Oud 09-11-2007, 16:41
metallica
metallica is offline
Citaat:
volgens mn moeder zijn ze met te weinig mensen momenteel, en die werkt bij de woningcorporatie, dus wat dat aan gaat, ik hoop nergens op. er waren 200 aanmeldingen dus, en met de k*tdag die ik vandaag heb.. bijna onmogelijk..

jij al antwoord gehad?
Hmm, ik weet niet hoe t allemaal precies werkt want ik woon maar gewoon in een studentenhuis. Maar jammer genoeg is het sowieso overal geluk hebben als je een huisje wil en nog geen jaren op de wachtlijst staat. Maar aan de andere kant als je geduld hebt en er voor blijft gaan en zoveel mogelijk meeloot, wordt de kans al steeds groter dat je iets krijgt
Maar is er een reden waardoor je meteen voor een huisje wil gaan? Want als je echt graag op jezelf wil gaan kan je toch ook eerst in een studentenhuis gaan wonen waar je je eigen keukentje en badkamer hebt of anti-kraak gaan wonen, om vervolgens verder te gaan zoeken naar een huisje?

Maar nee, geen antwoord...
Oud 09-11-2007, 17:06
Dott
Dott is offline
Citaat:
Hmm, ik weet niet hoe t allemaal precies werkt want ik woon maar gewoon in een studentenhuis. Maar jammer genoeg is het sowieso overal geluk hebben als je een huisje wil en nog geen jaren op de wachtlijst staat. Maar aan de andere kant als je geduld hebt en er voor blijft gaan en zoveel mogelijk meeloot, wordt de kans al steeds groter dat je iets krijgt
Maar is er een reden waardoor je meteen voor een huisje wil gaan? Want als je echt graag op jezelf wil gaan kan je toch ook eerst in een studentenhuis gaan wonen waar je je eigen keukentje en badkamer hebt of anti-kraak gaan wonen, om vervolgens verder te gaan zoeken naar een huisje?

Maar nee, geen antwoord...
Ik wil graag een huisdier en in antikraak en in studentenwoningen kan dat sowieso vaak niet, plus dat ik gewoon een eigen plekje nodig heb en dan het liefst gewoon een appartementje zodat ik de komende 5 jaar niet verder hoef te zoeken maar ja, ik heb op het moment nog 7 lotingen te gaan, 3 op woensdag en 2 op donderdag en 2 op vrijdag.. helaas duurt dat nog een week
Oud 09-11-2007, 17:17
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Jaa goed maar het mag wel eens negen uur zijn want ik heb behoefte aan een knuffel nu. En behoorlijk ook.
Liefje toch, nog een kleine 3 uur
Oud 09-11-2007, 18:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
@ Iedereen: Bedankt voor de reacties! De koop is vanmorgen helemaal definitief geworden, dus dat is natuurlijk uber stoer en gaaf haha.

Citaat:
Hai! ik zag jullie gister
Waar?
Dan heb je ons vast niet op ons vrolijks gezien, aangezien wij onze nachtrust al dagenlang niet optimaal benutten en ronduit gefrustreerd raakte door de NS die er voor wist te zorgen dat ons traject, dat we normaal in 2 uur tijd reizen, deze week steeds met 4/5uur per treinreis wist te vertragen. Alleen eergisteren hebben we al alles bij elkaar 8 uur in de trein gezeten op 1 dag, haha. Nevermind normaal zijn we dus gewoon een stuk liever en niet zo opgefokt
Oud 09-11-2007, 18:35
stout!
stout! is offline
Plannen maken over wat we gaan doen als hij terug is . Ook al zijn het geen grootse plannen, meer in de trant van de gordijnen dichtdoen en 2 weken in bed blijven
Oud 09-11-2007, 18:53
ST*R
ST*R is offline
Nou het is dus uit. We voelen ons allebei wel verdrietig maar weten dat het zo beter is..Ik moet gewoon niet aan bepaalde momenten (eigenlijk deze hele zomer) denken en niet bepaalde liedjes luisteren (van deze zomer), en dan gaat het wel. Maar miscchien verdruk ik het wel ofzo. Vanavond gelukkig weer feest en ik heb veel kleren gekocht.

Laatst gewijzigd op 09-11-2007 om 18:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2007, 19:22
Lilium
Lilium is offline
Verliefd op mijn vriendje.
Oud 09-11-2007, 19:51
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
@ Iedereen: Bedankt voor de reacties! De koop is vanmorgen helemaal definitief geworden, dus dat is natuurlijk uber stoer en gaaf haha.

Waar?
Dan heb je ons vast niet op ons vrolijks gezien, aangezien wij onze nachtrust al dagenlang niet optimaal benutten en ronduit gefrustreerd raakte door de NS die er voor wist te zorgen dat ons traject, dat we normaal in 2 uur tijd reizen, deze week steeds met 4/5uur per treinreis wist te vertragen. Alleen eergisteren hebben we al alles bij elkaar 8 uur in de trein gezeten op 1 dag, haha. Nevermind normaal zijn we dus gewoon een stuk liever en niet zo opgefokt
Huisje gekocht? Hoe dan hoe dan
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 20:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik dacht dat ik me aanstelde omdat ik geen dag zonder hem kan, maar hij mist mij ook omdat hij vandaag behalve 1 vluchtig kusje 's ochtends mij niet heeft gezien

hij houdt van me
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 20:11
Rob
Rob is offline
Citaat:
Huisje gekocht? Hoe dan hoe dan
Met geld?
Oud 09-11-2007, 20:12
Luna
Luna is offline
Citaat:
de gordijnen dichtdoen en 2 weken in bed blijven
ja fijn is dat
ik ben nu even een weekend in A'dam bij mn ouders en het is fijn om even te relaxen en met ze te praten na zoveel stress. vanavond met vrienden drinken en morgen feestje in haarlem.
en ik heb de leukste huisgenootjes<3
eigenlijk heb ik gewoon alles wat ik wil.
Oud 09-11-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Waar?
ik was dat chagrijnige meisje met die lolly tegenover jullie op amersfoort cs
en jullie waren wel lief samen hoor
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 20:37
Verwijderd
Vannacht zijn we ons bed weer uit gegaan om spontaan over de dijk te gaan wandelen in de storm.. het was heel lief en knus en ook ee beetje eng!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 20:38
Verwijderd
@ dusjcrib: oeh gaaf! soms bedenk ik dat soort dingen ook 's nachts. maar uiteindelijk ben ik dan toch te slaperig en vind ik het buiten toch te koud om ook daadwerkelijk te doen..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 20:40
Verwijderd
Citaat:
@ dusjcrib: oeh gaaf! soms bedenk ik dat soort dingen ook 's nachts. maar uiteindelijk ben ik dan toch te slaperig en vind ik het buiten toch te koud om ook daadwerkelijk te doen..
Ja, we hadden het een idee al een keer eerder inderdaad.. maar waren toen toch te lui. Dus nu hebben we onszelf eruit geschopt. Echt eens doen, het was zo leuk!!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 22:39
Verwijderd
Hij is één groot mysterie, maar ik ben wel een beetje erg van hem gecharmeerd Alleen zit het nou goed of niet? Ik krijg er geen hoogte van.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 01:53
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Omg, hij is zo ontzettend lief Vandaag kon ik hem maar heel even zien omdat hij moet leren voor zijn tentamens, maar hij wilde niet dat ik ging en ik wilde zelf ook niet weg. Toch maar gegaan omdat school belangrijk is, maar ik mis hem nu alweer. Morgen zie ik hem weer
Oud 10-11-2007, 08:32
stout!
stout! is offline
Citaat:
eigenlijk heb ik gewoon alles wat ik wil.
ja .
Oud 10-11-2007, 10:01
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Met geld?
Ja, heel grappig Rob

Ik vraag me gewoon hoe, omdat mijn vriend werkt en ik nog studeer, maar wij hebben bijv. echt geen geld om een huis te kopen ofzo.. Dus vandaar!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 10:28
Verwijderd
Rot .
De laatse tijd zien we elkaar zo weinig. We hebben het er vaak over gehad dat hij dit weekend naar mij zou komen maar het gaat alweer niet door omdat hij andere 'verplichtingen' heeft.
Ik vind het zo gewoon echt niet meer leuk want ik voel me echt alleen..
En nou zou vandaag nog een vriendin langs komen maar zij heeft net ook afgezegd.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 11:03
I C U
I C U is offline
Gisteravond was supergezellig! Allemaal mensjes van de middelbare Met sommige klikt he tbeter dan met andere, maar dat wist ik toen al, maar ik heb zo gezellig zitten ouwehoeren! Natuurlijk weer de standaard afspraken van: Dit moeten we vaker doen! en Ik bel je echt snel om wat te gaan drinken! enzo, dus ben beniewd Ik ga iig een poging wagen! Jeej!

Soms heb ik ineens heel erg veel m'n ex in m'n hoofd. Oké, die zin is krom, maar ik heb geen zin om hem opnieuw te typen.

En ik moet leren. Bah.
Oud 10-11-2007, 11:53
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ja, heel grappig Rob

Ik vraag me gewoon hoe, omdat mijn vriend werkt en ik nog studeer, maar wij hebben bijv. echt geen geld om een huis te kopen ofzo.. Dus vandaar!
Laat me toch even flauw zijn.

Ah, op die fiets. Ja, nu heb je mij eigenlijk ook wel nieuwsgierig gemaakt.
Oud 10-11-2007, 12:05
Verwijderd
Hij is werken en ik lig in zijn bed te wachten.
Tegen 17.00 uur barst de bom en dan is hij thuis en dan is t zo fijn <3.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Hij is werken en ik lig in zijn bed te wachten.
Tegen 17.00 uur barst de bom en dan is hij thuis en dan is t zo fijn <3.
Ik zag je vriend gisteren in de trein .
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ik zag je vriend gisteren in de trein .
Dat kan.
Van Eindhoven naar Utrecht zeker.
Anders zat ik ernaast .
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 12:59
Qimm
Qimm is offline
Ha, lekker rondspringen op feestjes is ook leuk met haar
Oud 10-11-2007, 13:35
Verwijderd
Ik voel me ziek en ik mis hem.

We hebben gister ietwat niet lief tegen elkaar gedaan, maar dat is een ophoping van allerlei dingen,waarvan wij twee niet eens alle schuld hebben. Morgen komt ie langs om me te helpen met mn wiskunde, hoop dat ik me dan iets beter voel. Want naast alleen maar wiskunde ga ik hem ook heel veel kusjes geven.<3
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Rot .
De laatse tijd zien we elkaar zo weinig. We hebben het er vaak over gehad dat hij dit weekend naar mij zou komen maar het gaat alweer niet door omdat hij andere 'verplichtingen' heeft.
Ik vind het zo gewoon echt niet meer leuk want ik voel me echt alleen..
Weet je dan ook zeker dat het klopt dat hij deze verplichtingen heeft?

Als hij altijd wel tijd voor jou had en nu plotseling niet, zou er iets aan de hand kunnen zijn als je begrijpt wat ik bedoel.

Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 14:53
Verwijderd
Citaat:

Als hij altijd wel tijd voor jou had en nu plotseling niet, zou er iets aan de hand kunnen zijn als je begrijpt wat ik bedoel.

Sterkte ermee.
Ja, bijvoorbeeld dat hij het nu druk heeft en eerst niet .
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, bijvoorbeeld dat hij het nu druk heeft en eerst niet .
Sorry hoor, maar ik vind het vrij normaal dat je tijd voor je vriend of vriendin maakt. Ongeacht of je het nou druk hebt met dingen of niet.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:

Sterkte ermee.
Hij zit sinds kort bij een studentenvereniging, verder is hij een dag extra gaan werken en moet hij veel oefenen met zijn band. Ook moet hij nu nog extra oefenen met een andere band en daar komt natuurlijk zijn studie ook nog bij.

Ik vind het echt leuk voor hem dat hij zo veel te doen heeft maar het voelt de laatste tijd wel alsof ik aan de beurt ben als hij nog wat tijd over heeft.

Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik hiermee ga doen... want ik heb er al vaker over 'geklaad', maar na zo'n gesprek voel ik me altijd schuldig dat ik heb gezeurd.
Dat moet nu iig echt over zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten