Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 07:26
Athlon
Athlon is offline
Eerst een kleine indruk;

Ik heb een tijdje geleden via Hyves een meisje leren kennen. We plaatsten eerst wat krabbels bij elkaar. Later voegden we elkaar toe op MSN en we hadden echt heel leuke en gezellige gesprekken.

We voelen allebei een soort van 'match'. Zelfde interesses, zelfde denkwijze over dingen enz.

Ik had 'r toen eens mee uitgevraagd, maar werd toen afgewezen omdat het nog een beetje vroeg was.
We hadden elkaar alleen op foto gezien, maar pas geleden zag ik 'r eens fietsen in mijn woonplaats. Zij heeft me echt nog nooit in het echt gezien.

Nu afgelopen vrijdag vroeg ze aan me of ik nog steeds eens met 'r uit wilde.
Zo gevraagd, zo gaan we doen; vanavond gaan we samen uit eten.

Er is al afgesproken dat ik 'r ophaal met de auto en haar ook weer thuis breng.

Nu heb ik een paar vraagjes aan de mensen die hier ervaring mee hebben;

- Zou een meisje het leuk vinden als ze een roos krijgt aangeboden op 'r eerste date?
Ik wilde namelijk een roos kopen, een gele of een witte (geen rode) voor haar.
Of kan ik het beste met niets, dus alleen met mezelf aankomen?

- Kleding; Wat trek ik aan? Iets nets zoals een overhemd? Of een relaxed / net shirt ?

- Wat kan ik allemaal bespreken? Hoe breng je zo'n gesprek op gang?

Reden waarom ik tips en advies vraag; Het is voor mij echt ontzettend lang geleden sinds ik echt zo'n date gehad heb...
Vorige vriendinnetjes kende ik al wat langer, of bijvoorbeeld nog van vroeger van school.
Dus eigenlijk beschouw ik dit als blind date, waarmee ik dus geen ervaring heb...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2007, 07:53
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Een roos is leuk, maar wel wat overdreven vind ik. Ik zou er meteen meer achter zoeken: van goh die jongen wil wel heel graag...
Dan maar met lege handen aankomen, dus alleen met mezelf?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 08:46
Rioto
zou dus echt GEEN roos kopen op een eerste date. gewoon niks.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 09:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nee, een roos zou ik ook wel raar vinden op de eerste date.
Ik zou eerder haar eten betalen als je toch gaat uit eten
Qua kleding gewoon iets aantrekken waar jij je gemakkelijk en sexy in voelt. Hoeft dus niet heel fancy te zijn, maar wel een beetje netjes

Veel plezier
Oud 30-08-2007, 09:07
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Neem vooral jezelf mee, Want dat is de persoon waarvan jij wilt dat zij verliefd op word of leuk gaat vinden. Qua kleding maak je denk ik de beste indruk als je heeel iets aan de nette kant bent gekleed, dan bedoel ik absoluut geen pak of alles helemaal glad maar ook niet dat je met een shirt aankomt zakken van 2 jaar oud en een versleten broek.

die roos, absoluut NIET doen. dan kom je namelijk nogal opdringerig over gelijk, het is veel beter om eerst een beetje te pijlen of het goed klikt tussen jullie en of het een leuke avond is en vooral belangerijk of ze jou ook ziet als iets potentieels, Als er dan een 2de date komt ofzo..kun je wel verder zien met je rozen.

qua gespreksonderwerp, waarom begin je niet gewoon met de 'standaard' dingen, ..vraag bijvoorbeeld hoe haar dag was, dan is de kans zeer groot aanwezig dat ze iets heeft gedaan waarop jij een volgende vraag kan stellen..wees geintresseerd en vraag (niet te ver natuurlijk maar dat merk je wel) door, Als ik jou was zou ik dus niet gelijk te heavy beginnen met vragen als 'wat is je levendoel etc etc'

en verder je reactie op Gothic, 'Dan maar met lege handen aankomen, dus alleen met mezelf?' een klein beetje meer zelfvertrouwen mag wel he , En bovendien een beetje zenuwen..ik weet zeker dat dat van beide kanten komt!
Oud 30-08-2007, 10:40
Verwijderd
Die roos is echt iets wat jongens van vijftien doen erg schattig, maar doe maar niet. Een bosje gewone bloemen had wel gekund als je naar haar thuis was gegaan, maar niet als je uit eten gaat, want dan zit ze daar steeds onhandig mee te doen (geldt trouwens ook voor een roos). En als het goed is, is 'alleen jezelf' precies genoeg

Kleding gewoon je eigen stijl, wel belangrijk is dat het schoon is en niet versleten.

En de dingen die je kunt bespreken zijn dezelfde dingen als waar je op msn over sprak. Op msn ging dat vanzelf; als het in het echt ook klikt, gaat het nu ook vanzelf. Je hoeft niet in je eentje het gesprek op gang te houden, zij praat ook mee.

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 10:54. Reden: typfout
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 10:46
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik zou een bos rode rozen kopen, en een hoge hoed opzetten.
daar worden de vrouwtjes wild van!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 10:48
Verwijderd
Mijn reactie zou precies zijn wat Sarah al gezegd heeft.
En kleding is natuurlijk ook afhankelijk van waar je gaat eten ed.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Op msn ging dat vanzelf; als het in het echt ook klikt, gaat het nu ook vanzelf.
Ik weet uit eigen ervaring dat dit zeker niet het geval is.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 12:30
Vox Populi
Vox Populi is offline
Doe je haar wat in style met gel, zoals Cristiano Ronaldo.

Als ze je nog nooit zo zag, kan dat wel een zalige verrassing zijn!

Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Doe je haar wat in style met gel, zoals Cristiano Ronaldo.

Als ze je nog nooit zo zag, kan dat wel een zalige verrassing zijn!

[afbeelding]
Da's nou niet echt een voorbeeld waarvan je zou zeggen: "oh, jaaa, gel doet het hem!"

En die roos...bah, hoe klef kun je het maken
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 15:31
Athlon
Athlon is offline
Ok ok ok, die roos laat ik zitten
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 15:32
Verwijderd
Cristiano ronaldo gel dus NIET doen. Als je vaker overhemden draagt gewoon overhemd + spijkerbroek + gympies. Als je nooit overhemden draagt moet je niet inene aan komen kakken met n overhemd. En roos zou ik niet doen, maar ja, dat ligt vast aan mij. Is gewoon onhandig.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 15:35
Athlon
Athlon is offline
Ik draag in dagelijks leven ook vaak een overhemd. Een trui of polo komt zelden voor... Dus denk dat ze een reeel beeld heeft hoe ik in het normale leven ben. Nette broek, overhemd, normale herenschoenen...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 15:37
Verwijderd
Maak je toch niet zo druk.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 18:56
I C U
I C U is offline
Gewoon met jezelf en als jezelf gaan. Komt helemaal goed. Je merkt vanzelf of het klikt of niet En klikt het niet, heb je het iig geprobeerd!

Overigens is deze post waarschijnlijk dik te laat...

Ben ik dan echt de enige die een roos wel leuk zou vinden?
Oud 30-08-2007, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Gewoon met jezelf en als jezelf gaan. Komt helemaal goed. Je merkt vanzelf of het klikt of niet En klikt het niet, heb je het iig geprobeerd!

Overigens is deze post waarschijnlijk dik te laat...

Ben ik dan echt de enige die een roos wel leuk zou vinden?
@ICU

Ik zou n roos ook leuk vinden, 't is alleen zo'n gedoe als je uit eten gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 19:07
I C U
I C U is offline
Citaat:
@ICU

Ik zou n roos ook leuk vinden, 't is alleen zo'n gedoe als je uit eten gaat.
Ja maar, ja maar, hij gaat dr met de auto ophalen... Kan ze 'm toch ff binnen leggen... Nou, ik vind het een lief gebaar en zou er niets wanhopigs achter zoeken. Ben mb een beetje romantisch, maar ook nog steeds realistisch en nuchter. Schijnt.
Oud 30-08-2007, 19:43
Fantôme
Fantôme is offline
Hoe is het gegaan?
Oud 30-08-2007, 19:44
Verwijderd
Niet zo goed als ze nu al terug zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 21:45
Athlon
Athlon is offline
Ik ben weer thuis!

Het was erg gezellig.
Ik stond te wachten bij de auto, ze kwam aanlopen. Netjes begonnen met een stevige hand en heb 'r verteld dat ze er goed uitziet. Dat viel in goede aarde.

Tijdens korte ritje naar restaurant al wat gebabbeld over hoe onze dagen waren. In het restaurant voor, tijdens en na eten gezellig over koetjes en kalfjes gepraat. Hobbies, leuke dingen. Geen zware onderwerpen als liefde enzo... Wel soms tussendoor heb ik een complimentje laten vallen en werd ook goed opgepikt vond ik, zo te zien aan haar.
Na eten zijn we nog tot een uur of tien blijven hangen daar, nog wat gedronken en gelachen over van alles en nog wat. De sfeer was er zeker, en waren wel wat stiltes, maar niet lang of veel.

Naar huis gereden, meegelopen naar haar huisdeur en gezegd dat ik het erg gezellig vond. Zij ook. Heb ook gezegd dat ik nog weleens wil daten en dat we elkaar hopelijk snel weer spreken via mail of telefoon.

Ik vroeg nog of ik een knuffel mocht geven, en dat mocht absoluut.

Een eventuele zoen heb ik achterwege gelaten, omdat ik niet meteen tekenen kon ontdekken van haar kant dat zij dat meteen zou hebben gewild.

Maar ik hoop en denk wel dat er snel weer een date inzit.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 22:13
dolly fisher
dolly fisher is offline
een STEVIGE HAND? omg
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 22:15
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
een STEVIGE HAND? omg
Sorry beetje verkeerd uitgedrukt. Een nette, vriendelijke hand.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 22:17
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
Sorry beetje verkeerd uitgedrukt. Een nette, vriendelijke hand.
ik bedoel een HAND? in het algemeen.
ik krijg al de zenuwen als ik eraan denk, je hebt zeker ook de deur opengehouden en haar jas aangenomen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 22:47
Lorelei
Lorelei is offline
Wat is er mis met een hand geven als je elkaar voor het eerst ontmoet?

En dan liever een stevige hand dan zo'n slap handje..
Oud 30-08-2007, 23:28
Vox Populi
Vox Populi is offline
Hand? Gewoon een kus op de wang, of doet men dat niet in Nederland?

Je had toch beter de CR-look geprobeerd: dan zat je nu niet op een forum, maar in haar.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 01:39
Verwijderd
win.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 09:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Je had toch beter de CR-look geprobeerd: dan zat je nu niet op een forum, maar in haar.
Hier in nederland vind de gemiddelde (niet-VMBO slut) die 'look' behoorlijk verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 09:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Date = drie zoenen. Een knuffel aan het eind vind ik wat vreemd maar dat moet 'ie zelf weten. Ik zou minstens voor een kus op d'r mond gaan, dan zie je aan haar ook wel of ze verder wil gaan.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 09:57
aapje
aapje is offline
ik vind een knuffel juist wel lief,..niet gelijk zo opdringerig!! goed gedaan hoor!!
Oud 31-08-2007, 11:50
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ik ben weer thuis!

Het was erg gezellig.
Ik stond te wachten bij de auto, ze kwam aanlopen. Netjes begonnen met een stevige hand en heb 'r verteld dat ze er goed uitziet. Dat viel in goede aarde.

Tijdens korte ritje naar restaurant al wat gebabbeld over hoe onze dagen waren. In het restaurant voor, tijdens en na eten gezellig over koetjes en kalfjes gepraat. Hobbies, leuke dingen. Geen zware onderwerpen als liefde enzo... Wel soms tussendoor heb ik een complimentje laten vallen en werd ook goed opgepikt vond ik, zo te zien aan haar.
Na eten zijn we nog tot een uur of tien blijven hangen daar, nog wat gedronken en gelachen over van alles en nog wat. De sfeer was er zeker, en waren wel wat stiltes, maar niet lang of veel.

Naar huis gereden, meegelopen naar haar huisdeur en gezegd dat ik het erg gezellig vond. Zij ook. Heb ook gezegd dat ik nog weleens wil daten en dat we elkaar hopelijk snel weer spreken via mail of telefoon.

Ik vroeg nog of ik een knuffel mocht geven, en dat mocht absoluut.

Een eventuele zoen heb ik achterwege gelaten, omdat ik niet meteen tekenen kon ontdekken van haar kant dat zij dat meteen zou hebben gewild.

Maar ik hoop en denk wel dat er snel weer een date inzit.
Waarom geef je al die complimenten nou eigenlijk. Wat hoop je daarmee te bereiken? Dat lijkt me alleen nuttig als ze of heel erg onzeker is of extreem lelijk en nooit complimenten krijgt. Die complimenten zou ik gewoon achterwege laten want ze vind je er echt niet leuker door, en als ze mooi is heeft ze het allemaal al gehoord. Zeggen dat je het gezellig vond..je houd ervan om de spanning langzaam op te bouwen merk ik. En dan vragen of je een knuffel mag geven? Toch gewoon een zielige en bange benadering? Als het zo gezellig was, waarom zoende je haar dan niet? Dan had je kunnen merken of zij het ook echt zo gezellig vond. Ja ze zei dat ze het leuk vond, maar pas nadat jij dat zei. Wat moet ze zeggen als jij zegt 'ik vond het heel gezellig'; gaat ze zeggen 'oke ik vond je wat saai'? Nee dat doet bijna niemand en daarom heb je helemaal niks aan wat ze zei. Door die sfeer van complimentjes en zeggen dat je het leuk hebt laat je heel weinig ruimte over om erachter te komen wat ze nou van je vind, omdat de meest complimenten en dergelijke van haar kant reacties zullen zijn op wat jij zegt.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 11:51
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:

En dan liever een stevige hand dan zo'n slap handje..
ik zou sowieso nooit van mijn leven uitgaan met iemand die tips vraagt op een liefde en relatie forum, dus ik zal me wel niet in de wereld van de stevige handen kunnen verplaatsen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Date = drie zoenen. Een knuffel aan het eind vind ik wat vreemd maar dat moet 'ie zelf weten. Ik zou minstens voor een kus op d'r mond gaan, dan zie je aan haar ook wel of ze verder wil gaan.
Mja goed, ik zou ook voor drie zoenen zijn gegaan, maar ik zou niet iets tegen een hand hebben gehad hoor.
En dan de drie zoenen op het einde ("het was *smak* gezellig *smak* tot ziens *smak")

Voor een eerste date met iemand die je nog nooit ontmoet hebt, vind ik dat best kunnen. Zeker als je niet helemaal zeker weet of zij wel of niet verder wil.

Ik zal wel truttig zijn of zo
Oud 31-08-2007, 12:46
Verwijderd
Zoenen als begroeting.

Ik zou er bijna voor naar Japan emigreren.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Waarom geef je al die complimenten nou eigenlijk. Wat hoop je daarmee te bereiken? Dat lijkt me alleen nuttig als ze of heel erg onzeker is of extreem lelijk en nooit complimenten krijgt.
Complimenten zijn altijd goed. Onthoud dat
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Waarom geef je al die complimenten nou eigenlijk. Wat hoop je daarmee te bereiken? Dat lijkt me alleen nuttig als ze of heel erg onzeker is of extreem lelijk en nooit complimenten krijgt. Die complimenten zou ik gewoon achterwege laten want ze vind je er echt niet leuker door, en als ze mooi is heeft ze het allemaal al gehoord. Zeggen dat je het gezellig vond..je houd ervan om de spanning langzaam op te bouwen merk ik. En dan vragen of je een knuffel mag geven? Toch gewoon een zielige en bange benadering? Als het zo gezellig was, waarom zoende je haar dan niet? Dan had je kunnen merken of zij het ook echt zo gezellig vond. Ja ze zei dat ze het leuk vond, maar pas nadat jij dat zei. Wat moet ze zeggen als jij zegt 'ik vond het heel gezellig'; gaat ze zeggen 'oke ik vond je wat saai'? Nee dat doet bijna niemand en daarom heb je helemaal niks aan wat ze zei. Door die sfeer van complimentjes en zeggen dat je het leuk hebt laat je heel weinig ruimte over om erachter te komen wat ze nou van je vind, omdat de meest complimenten en dergelijke van haar kant reacties zullen zijn op wat jij zegt.
Je moet 'r niet de hemel in prijzen natuurlijk, maar als een jongen niet af en toe laat vallen dat hij me leuk of aantrekkelijk vindt, dan denk ík dat hij alleen vriendschap wil.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 13:07
Verwijderd
geen roos ouwe

en ook geen hand

gewoon drie zoenen

en volledig overladen met complimentjes schiet zijn doel voorbij.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 13:37
Yolcu
Yolcu is offline
Er staat toch nergens dat ie haar volledig overladen heeft met complimentjes?
Ik zou ook erg raar staan te kijken als een jongen me een hand gaf, ik zou het waarschijnlijk als begin zien van drie zoenen en alsnog drie zoenen geven. (Waarom weet ik niet, maar ik pak vaak eerst iemands hand voordat ik hem/haar 3 zoenen geef..)

Die knuffel als afscheid vind ik niet zo gek; beter dan een hand en wel zo veilig omdat er een kans bestaat dat zij geen zin heeft om te zoenen. Ik knap eerder af op een jongen die me meteen vol op m'n mond zoent zonder dat ik daar aanleiding toe gegeven heb.. maar drie zoenen waren meer op z'n plaats geweest denk ik.. dan kan ze altijd een beetje in de richting van je mond gaan als ze wél wil zoenen.
Oud 31-08-2007, 13:58
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Er staat toch nergens dat ie haar volledig overladen heeft met complimentjes?
Ik zou ook erg raar staan te kijken als een jongen me een hand gaf, ik zou het waarschijnlijk als begin zien van drie zoenen en alsnog drie zoenen geven. (Waarom weet ik niet, maar ik pak vaak eerst iemands hand voordat ik hem/haar 3 zoenen geef..)

Die knuffel als afscheid vind ik niet zo gek; beter dan een hand en wel zo veilig omdat er een kans bestaat dat zij geen zin heeft om te zoenen. Ik knap eerder af op een jongen die me meteen vol op m'n mond zoent zonder dat ik daar aanleiding toe gegeven heb.. maar drie zoenen waren meer op z'n plaats geweest denk ik.. dan kan ze altijd een beetje in de richting van je mond gaan als ze wél wil zoenen.
Conclusie: Vrouwen zijn de baas en bepalen wat er gebeurd en mannen moeten met het initiatief komen
Oud 31-08-2007, 14:04
Verwijderd
en ik ben niet zo voorstander van dingen vragen,

'mag ik je een knuffel geven'?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 14:09
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Ik ben het wel met bartezz eens, een knuffel lijkt me een hele normale zaak..ik vind dat je heel iets preuts overkomt als je naar zoiets vraagt...als iemand er absoluut niet van is gedient denk ik dat je dat ervoor wel hebt kunnen merken.
Oud 31-08-2007, 14:30
Verwijderd
niet zozeer preuts, maar heel onervaren

doorgaans is dat een slechte zaak

je kan idd vrij makkelijk inschatten of iemand op een knuffel (sowieso ben ik geen fan van knuffels op dates, ze hebben iets amicaals, drie zoenen op de wang lijkt mij het minste wat je ter afscheid kan doen) zit te wachten ja of nee..

Wanneer je het vraagt en ze zegt nee is dat net zo pijnlijk wanneer ze je afwijst zonder dat je het gevraagd hebt
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 14:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Een hand geven lijkt me niet echt iets voor een date, wel als je gewoon iemand ontmoet die je nog nooit eerder hebt gezien of gesproken. Drie zoenen had ik leuker gevonden, denk ik.

Knuffel achteraf, daar is niets mis mee. Of je dat nou moet vragen... Neem aan dat je dát wel merkt of iemand dat wil of niet. Maar ik geef altijd een knuffel bij vrienden en meestal kusje (op de wang) bij jongens waarmee ik een afspraakje heb gehad of leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 14:42
zeep007
zeep007 is offline
Om iets vragen is een
Een vriend van mij, zo onervaren dat ie was vroeg of hij een dame mocht zoenen. Ze zei niks meer, draaide zich om en liep weg.
Tot de dag van vandaag wrijven hem dat onder zijn neus.

Anywho, ik vind dat ook vrij onzeker overkomen, en soms moet je gewoon initiatief nemen en laten zien dat je een kerel bent.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 15:50
mara18
mara18 is offline
Citaat:
en ik ben niet zo voorstander van dingen vragen,

'mag ik je een knuffel geven'?
Mijn vriend vroeg me ook op onze eerste date of hij nu de knuffel kreeg die ik hem beloofd had op msn (was eigenlijk geen gemeend gesprek). Ik vond dat echt superschattig!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 16:26
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Waarom geef je al die complimenten nou eigenlijk. Wat hoop je daarmee te bereiken? Dat lijkt me alleen nuttig als ze of heel erg onzeker is of extreem lelijk en nooit complimenten krijgt. Die complimenten zou ik gewoon achterwege laten want ze vind je er echt niet leuker door, en als ze mooi is heeft ze het allemaal al gehoord.
Oneens, ik (en volgens mij bijna elk meisje en de meeste mannen ook) vind het altijd leuk om complimentjes te krijgen. Het moet er niet te dik bovenop liggen en wel oprecht zijn (als je net een uur op het strand tegen de wind in hebt gelopen gelooft niemand meer dat zijn haar leuk zit natuurlijk) maar mits het niet te overdreven of ongemakkelijk gebracht wordt zijn complimentjes imo altijd goed.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 19:49
Anaïs
Anaïs is offline
Inderdaad, af en toe een gemeend complimentje kan je alleen maar voordelen opleveren. Het lijkt alsof het een leuke date is geweest. Niet luisteren naar de commentaren op dat 'hand geven', ik zou dat verkiezen boven een jongen die meteen zijn lippen op mijn wangen perst, hatelijk.

Hopelijk volgt er een tweede date, veel succes!

Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 20:08
Verwijderd
Ja, ik heb het sowieso al niet op al dat gewangkus steeds bij elke begroeting, en ik zou het echt niets vinden bij iemand die ik nog nooit eerder ontmoet heb. Een hand geven als je je voorstelt is dan prima.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 22:54
Athlon
Athlon is offline
Maar nu na afloop?

Ik heb 'r nog verteld dat ik het leuk vond...
Aan 'r reactie te merken zij ook.

Echter, nu hebben we elkaar al 2 dagen niet meer gesproken via msn, sms of mail.
Als ik nu nog eens met 'r uit wil, moet ik dat meteen nu vragen?

Hoe denken de dames hierover? Wil je ff tijd of zou je het stiekem leuk vinden weer zo;n vraag te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 23:00
Anaïs
Anaïs is offline
Tijd tijd... die kan je alleen maar verliezen

Toen mijn vriend en ik voor het eerst samen een avondje uit zijn geweest hebben we echt geen week gewacht om opnieuw af te spreken. Als het klikt, dan klikt het.

Dus ja, vraag haar nog maar eens mee uit

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten