![]() |
|
ik heb sinds een paar dagen een nieuw internet abo, namelijk die van telfort.
als modem krijg je daar bij de Zyxel P-2602R-D1A ik gebruik utorrent. mn upload zit eigenlijk constant aan de max. mn download is wat anders: meerdere torrents tegelijk haal ik nog geen 100ks in totaal, mn upload is sneller dan mn download ![]() firewall uitzetten in de webconfig van de modem heeft geen effect. ook aparte rules en portforwarding werkt niet. alle ports blijven gesloten volgens http://www.whatsmyip.org/ports/ en ook utorrent zelf geeft dit aan. inmiddels krijg ik alleen nog maar timeouts bij die testjes ook windows firewall is uit en de hele avast security centre bs ook uitgezet. maakt allemaal nix uit ![]() tis gewoon 1 winxp pc, verder geen rare netwerk ongein wat kan ik nog doen?
Laatst gewijzigd op 06-12-2007 om 13:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.portforward.com al bekeken? Hebben advies op maat voor zowel modems als programma's.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet niet of het helpt? |
![]() |
|
yeh die sites had ik al bekeken en de torrent snelheid maakt me al niet meer uit. ik wil gewoon controle over mn router. dat tyfus ding doet maar wat namelijk
reset to factory settings. alle ports time out wan to lan veranderen tussen permit/drop/reject maakt niets uit wan to wan veranderen = alles closed connection refused daarna wat dan ook veranderen maakt geen hol uit, alles blijft closed gisteravond was ie even open, firewall vinkje uit (of dat nou betekent dat de wall uit is of aan, geen idee) en wan to lan op reject rules hebben nog steeds geen effect whatsoever
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zalig zijn de saaien! #187 Verwijderd | 500 | 23-04-2008 15:41 |