![]() |
|
![]() |
We willen de Fairfood website duidelijker, mooier en overzichtelijker maken. Daarbij kan jij ons helpen! Met het invullen van een korte vragenlijst krijgen wij een beter beeld van wat jij belangrijk vindt en wat je nog mist op de website. Onder de deelnemers verloten we 2x een prachtige Fairfood mand barstensvol met heerlijke maar ook eerlijke producten!
Klik hier om de vragen te beantwoorden. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
je "dwingt" bedrijven nu informatie te geven. als ze wel goed bezig zijn, zullen ze dat meestal inderdaad graag laten weten en als ze niet goed bezig zijn liever geen reactie geven, maar op deze manier vind ik het niet oke. je hebt als bedrijf toch in vredesnaam recht geen reactie te willen geven op bijv je productieproces en daarbij wordt je dan nu dus gelijk beschuldigd. inderdaad lijkt me de optie "geen reactie" iets beter op zijn plaats.
|
![]() |
||
Citaat:
Een bedrijf kán dus zeker wel zijn onschuld bewijzen. (Een verdachte die niets zegt is natuurlijk nog iets anders dan een onschuldige verdachte!)
|
Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje met de mededeling dat ik een van de twee pakketten gewonnen had, net werd er aangebeld door een pakketdienst met de mededeling dat ze een pakketje voor me hadden. Euh, pakketje?
![]() ![]() Er zat een pak mangosap, een pak sinaasappelsap, 2 pakjes Max Havelaar, een pak Lipton en een pakje Fair Trade thee, een blik illy koffie en een zakje Fair Trade koffie, een blikje Ice Tea, een pot pindakaas, een pot hazelnootpasta, een pak zilvervlies- en een pak pandanrijst, een reep Fair Trade en een reep Tony's Chocoloney chocolade, een soort mueslireep, een zakje rietsuiker en twee flessen rode wijn in, verpakt in een mand. Heel erg gaaf. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die mand is idd gaaf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zij hebben het recht om te publiceren wat zij willen, binnen de grenzen van het wettelijk toelaatbare en consumenten hebben het recht om vervolgens met die informatie te doen wat ze willen. Ik vind het niet te ver gaan om een bedrijf dat niet reageert als unfair neer te zetten, zolang de website zelf maar openheid geeft over hoe dat oordeel tot stand is gekomen. Overigens vraag ik me wel af of dit topic past binnen het beleid mbt promotie/reclame op dit forum. |
![]() |
|||
Citaat:
dat oordeel is trouwens even zoeken, en het is geen moeite een bedrijf neer te zetten in een geen informatie verstrektkolom, dan lieg je namelijk niet. niet schuldig tenzij het tegendeel bewezen lijkt me een meer verantwoorde aanpak voor een dergelijke website. Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|