Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2007, 12:12
spikael
spikael is offline
Vindt je het ook niet irritant om met een dikke portemonnee op zak te lopen. Met name bij het uitgaan. Daarom zijn we nu bezig met het ontwikkelen van een party wallet, die een stuk dunner wordt dan een gewone portemonnee. Om zo goed mogelijk aan de wensen van eventuele klanten te voldoen houden we een marktonderzoek. Jouw hulp kunnen we dan ook goed gebruiken. De vragenlijst neemt ongeveer 2 minuten in beslag. Alvast bedankt voor je medewerking!

http://www.thesistools.com/?qid=40300&ln=ned
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2007, 13:15
Miracle
Miracle is offline
Done.

Opzich wel een leuk idee, maar de meeste mensen verzinnen zelf wel iets. Dit is alleen leuk als gadget, dus dan moet het wel een mooie lay-out hebben.
Oud 04-12-2007, 13:42
Verwijderd
Ik heb hem ook ingevuld. Heb alle kleuren aangeklikt, omdat het maar net ligt aan hoe het ding er uit komt te zien. En:

Citaat:
Opzich wel een leuk idee, maar de meeste mensen verzinnen zelf wel iets. Dit is alleen leuk als gadget, dus dan moet het wel een mooie lay-out hebben.
Ik vraag me af of als je een hekel hebt aan een dikke portomonnee tijdens het uitgaan, of je dan niet meteen een hekel hebt aan een portomonnee op zich. Dat is bij mij zo, ik neem dan het liefst zo min mogelijk mee (prop geld en sleutels in zakken, klaar).
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 14:39
Balance
Balance is offline
Ik heb hem ingevuld, maar ik zei al bij één van de eerste vragen dat ik het niet nuttig vind en dan zijn alle overige vragen een beetje overbodig.

Het probleem is niet dat m'n portemonnee te dik is, maar dat ik uberhaupt geen plek heb om m'n portemonnee te laten. Dus ook een dunne portemonnee lost dan niks op. Sowieso bestaan er al dunne portemonnees en een portemonnee maak je natuurlijk ook zo dik als je zelf wil, afhankelijk van wat je er in stopt.
Oud 04-12-2007, 19:22
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Gedaan.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 13:43
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Gedaan.
Oud 06-12-2007, 15:05
Lilium