|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: genetische manipulatie | |||
| ik ben voor, het is belangrijk omdat op deze manier nooit meer mensen hoeven te sterven aan ziektes |
|
4 | 23.53% |
| ik ben voor, het is goed voor de economie en dergelijke |
|
0 | 0% |
| ik ben tegen, ik vind dat het ongezond/slecht voor de natuur is |
|
4 | 23.53% |
| ik ben tegen, het is tegen mijn geloof/levensovertuiging |
|
3 | 17.65% |
| ik ben voor, maar om een andere reden |
|
1 | 5.88% |
| ik ben tegen, maar om een adere reden |
|
5 | 29.41% |
| Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
je kan inderdaad nog steeds ziek worden als gevolg van straling, en er zal altijd een (relatief klein) aantal mensen ziek moeten worden, voordat de ziekte genoeg onderzocht is. zelfs dit kan verkomen worden, dmv "nanobots": kleine robots van een aantal nanometer groot die door het bloed gaan, en alle gevonden aanpassingen aan het DNA van cellen repareert. in theorie kunnen nanobots ook functioneren als antistoffen, voor het geval het lichaam te snel ziek wordt om alle cellen te repareren.
|
|
||
|
Citaat:
ook kunnen we meer voedsel produceren, of voedsel waar van nature extra voedingsstoffen/vitaminen in zitten, en meer, zodat we meer voedselhulp kunnen sturen naar landen als afrika, zonder dat dat ons erg veel meer moet kosten
|
|
||
|
Citaat:
Bij voedsel enzo kan ik het nog wel begrijpen..... Maar eerlijk gezegt moet je gewoon niet aan gm beginnen, laat moeder natuur het lekker doen. Je lot is toch al vast gesteld. Misschien dat je met gm een jaar langer leeft.... Als iedereen om je heel al dood is wat heeft het dan voor nut???
|
|
||
|
Citaat:
overal zie je van die mensen die gaan verkondigen dat gm rampen gaan veroorzaken en dergelijke, wat eigelijk naar mijn idee onzin is; er zitten altijd beperkingen aan technologie, dus ook aan gm. ik heb ook gelezen over een geloof dat juist voor gm was: het raelisme. voor meer info zie deze site: http://www.rael.org/
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|