Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriend smst meestal wel als hij thuis is gekomen als ie ergens heen geweest is, of als hij tot midden in de nacht gewerkt heeft en in bed ligt. Hij kan wel aardig inschatten op welke momenten ik behoefte heb om wat van hem te horen. Hij smst eigenlijk ook wel altijd terug op een berichtje van mij en wacht daar ook niet heel lang mee. Denk dat het ook per jongen heel erg verschilt, is met vrouwen net zo.
|
Ik sms altijd als er iets is, heel functioneel. Ik verwacht altijd een reactie, omdat ik eigenlijk altijd wel een vraag stel. Als ik geen vraag stel is het omdat het een sms is naar mn vriendin (maar die smst zoiezo wel terug
![]() Als mensen niet terugsmsen erger ik me dood en als die mensen dan een sms naar mij sturen reageer ik ook niet ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je er niet zo een big deal van moet maken.. op sommige smsjes valt nu eenmaal weinig terug te zeggen. Ik sms mijn vriend lang niet altijd terug en hij mij ook niet, alleen als er een vraag in staat of iets dergelijks. Als je nou even realistisch nadenkt, dan weet je toch dat hij ook aan jou denkt en jou ook lief vindt? Daar heb je toch geen getypt berichtje van 50 tekens voor nodig?
Natuurlijk is het lief om te krijgen, maar misschien doet hij wel heel andere lieve dingen en zie jij die helemaal niet omdat jij per se wilt dat hij zijn gevoelens uitdrukt via een smsje. Beetje onzinnig, toch? |
![]() |
|
ik heb het niet zo op die systematische smsjes.
als ik iets zeg wil k er ook echt iets mee zeggen. het dus niet puur doen om maar wat te zeggen wat eigenlijk niets zegt. zo van.. ja ik mis jou ook.. of k weet k heb je al een tijd niet gesproken. dat k iemand een tijd niet spreek geeft al genoeg aan lijkt me. k heb die persoon niet zo hard nodig. maarja das t lastige aan meiden vind k persoonlijk, ze willen zo graag belangrijk zijn. terwijl juist die eigenschap er voor zorgt dat ze dingen doen en zeggen die ze minder belangrijk maken. mannen hebben dat ook wel, maar minder gelukkig. de kunst is denk ik om in te zien dat je toch wel belangrijk bent, en natuurlijk ook nuchter te zijn en te snappen dat je niet onvervangbaar bent. want wie is nou echt niet vervangbaar? eerlijk?
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~ Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 14:30. |
![]() |
|
Ik erger me eigenlijk meer aan het moeten iets terugsturen, aan constant bevestiging moeten geven, zeker per sms. Sms blijft toch iets vreselijk onpersoonlijks. Als het echt begint te lijken alsof je voor de muren dingen zit te versturen, denk ik dat er gewoon iets mis is met je sms'jes. Misschien staat daar niet meer in dan dingen waarop de enige mogelijke reactie "ah, leuk, dankje" is? In dat geval kan ik ook best begrijpen dat er niet erg veel reactie terug komt, want wat heeft iemand nu aan een sms'je met als enige boodschap "ah, leuk, dankje"?
|
Smsjes krijgen is leuk, maar het moet wel leuk blijven. Dus elke dag een smsje is niet zo nodig. Dan weet je op een gegeven moment niet meer wat je moet schrijven, omdat alles al gezegd is. En alleen "welterusten" is ook zo loos.
Op vragen en smsjes van vriendinnen antwoord ik wel zo snel mogelijk ![]()
||
Citaat:
Van m'n eerste vriendje geleerd ![]()
|
Ik vind de constante bereikbaarheid zeer storend dus zet soms ook gewoon voor de rust mijn telefoon een weekje uit. Mensen konden vroeger ook zonder dus dood ga ik er niet aan. Berichten waar echt vragen in staan, zinnige vragen beantwoord ik meestal wel. Meestal, niet altijd. Ik ben toch zeker niet verplicht tot antwoorden omdat iemand mij een bericht stuurt? Ik vind SMS ook heel onpersoonlijk...
|
![]() |
|
Hmm, misschien ligt het eraan hoeveel je smst
![]() ![]() Het helpt ook om altijd een vraag in je sms te plaatsen ![]() Handige vragen in smsjes zijn bijv: Wat vind jij daarvan? Vind je niet? Zie ik dat nou zo verkeerd of hoe zou jij dat vinden? Ben je dan vrij? Of: Laat even weten of dat goed is! Maar probeer ook ontspannen te zijn door in een smsje te zetten, "je hoeft niet op deze sms te reageren, maar ik wilde even zeggen dat...." Daarmee maak je hem ook op een onbewuste manier duidelijk dat het normaal WEL de bedoeling is dat hij reageert ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Smsjes kopieren van de ene naar de andere gsm D-sire | 4 | 27-10-2007 17:07 | |
Software & Hardware |
Smsjes te laat aankrijgen Saarah | 4 | 16-04-2006 20:40 | |
Liefde & Relatie |
elkaars smsjes lezen? groovy | 69 | 31-12-2004 11:31 | |
De Kantine |
Hoeveel smsjes in Samsung S300 floortje1985 | 14 | 26-04-2003 17:56 | |
Software & Hardware |
[GSM] Met het Ben netwerk geen smsjes meer via internet ontvangen Boogie | 11 | 10-09-2002 06:15 | |
Liefde & Relatie |
ik heb zn smsjes gelezen...oops... framboos | 18 | 16-03-2002 16:21 |