Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2002, 20:41
-Meisje-
-Meisje- is offline
Tgaat al een tijdje ni goe meer met mij en men vriend. Hij wilt vrij zijn, zich niet 'opgesloten' voelen, meisjes versieren zonder te moeten zeggen "how, ik heb een vriendin"... Maar hij wil me niet kwijt, ziet me nog te graag (en ik hem ook)
We gaan elkaar een tijdje ni meer zien, een pauze nemen.. Maar ik heb nu nog altij t gevoel da'k teveel ben voor hem... Da'k in de weg loop en dat hij zich ni vrij voelt door zijn relatie met mij... Maar we willen beide de relatie niet opgeven. Ik voel me nu gewoon onzeker en ben bang da'k da gevoel altij zal blijven hebben... Da'k mezelf da gij verwijten da'k t zelf ni uitmaak enzo...

Iemand een goeie raad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2002, 20:47
Angeles
Angeles is offline
Hij moet op een gegeven moment toch een keuze maken tussen "jou en het hebben van een relatie" en "jou kwijtraken en zijn vrijheid". Als hij voor jou kiest dan moet hij zich er bij neerleggen dat het hebben van een relatie bepaalde consequenties met zich meebrengt die hij misschien niet leuk vindt, maar waar hij wel zelf voor heeft gekozen. Hij moet jou niet voortdurend lastigvallen met het feit dat hij vrijheid wil. Hij kiest er zelf voor om een relatie met jou te hebben.

Hij praat jou toch een soort schuldgevoel aan dat absoluut misplaatst is. Als je vriend je het gevoel blijft geven dat je te veel bent dan moet je toch eens nadenken of je het nog wel leuk vindt met hem. Hij kan nou eenmaal niet alles hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:54
-Meisje-
-Meisje- is offline
Gisteren ben ik t gewoon afgestapt bij hem... Hij zei zelf dat ie van 2 wallekes wilde eten, dat hij mij wilt houden maar ook eens wilt weten wat t is om vrij te zijn en geen verplichtingen te hebben tov iemand anders. Ik zei "da begrijp ik, maar da KAN nu eenmaal ni!" Ik nam men tas en zei "kben weg hier, trek uw plan en neem een beslissing want t zit me tot hier!"... En ik weg...
Enkele uren later stond em voor mijn deur om samen naar t frituur te gaan en vandaag ben k er ook heel de dag mee weg geweest.

Ik wil ergens ook vrij zijn, maar ik zie mijn vriend ni als een last terwijl ik wel het gevoel heb da ik da ben voor em... We kunnen het gewoon ni uitmaken omda we elkaar echt wel graag zien... Maar zo kan t inderdaad ni verder..

Zijn er miss mensen die in de soorgelijke situatie gezeten hebben? Hoe is t afgelopen bij jullie...?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:19
MusicaEnviva
MusicaEnviva is offline
Mm, ik denk dat het het beste is al jullie er een eind aan breien. Waarom? Nou omdat jullie allebei het gevoel hebben dat je vrij wil zijn, maar toch de vastigheid niet kwijt wil. Dr is dus twijfel. Ik zou er mee stoppen. Is het gevoel voor elkaar dan echt ongelovelijk sterk, dan komen jullie vanzelf weer bij elkaar. Zo niet, dan kunnen jullie allebei vrij zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:24
-Meisje-
-Meisje- is offline
We zijn al een keer uit elkaar gegaan (2 maand en half, nu 2 maanden terug samen) en we konden elkaar ni missen. Achteraf bekeken was dit dus veel te snel gegaan, maar als we t nu nog is uit maken... ik wil geen knipperlichtrelatie... Daar geloof ik ni in...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:52
bluebell
bluebell is offline
ik zou geen afstand nemen....... dan groei je uit elkaar denk ik.. tenminste dat heb ik weles gehad
kzou er es goed over praten nog en dan een keuze maken..
mja.. ik weet verder ook niet hoe jullier over denken
maar ik vind persoonlijk dat je ergens 100% voor moet gaan en als je dat niet kan/wil dan moet je het niet doen(of afblazen) so..
Oud 21-07-2002, 22:18
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
bluebell schreef:
ik zou geen afstand nemen....... dan groei je uit elkaar denk ik..
Als we na meer dan 2 jaar door afstand uit elkaar groeien, amaai dan, dan trekt t echt op niks meer he...
Kdenk wel dat ie mij gaat missen, maar ni direct (en ik hem wel )... En in die tijd ga ik gewoon t gevoel hebben da'k te veel ben voor hem....
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:46
Tactic
Tactic is offline
Argh dit moet een klotegevoel voor je zijn. Heb ik ook een tijdje gehad bij mijn meiske. Ik had ook het gevoel dat ik 'teveel' was.

Maar het blijkt helemaal niet zo te zijn gelukkig.

In jouw geval : Hak de knoop definitief door. Beter nu een beetje pijn dan doormodderen. Gewoon vrienden zijn kan toch ook, al is het moeilijk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten