Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2008, 07:46
Verwijderd
Hoi!

Ik heb er al een paar jaar last van denk ik. Heel af en toe voel ik iets omhoog komen en dan kan ik het wegslikken, maar als ik het uithoest dan komt er een klein wit iets uit. Iemand dacht dat het misschien wormpjes konden zijn. Zou dat kunnen of is dat ver gezocht? Of kan het ook gewoon iets van slijm zijn ofzo?
Ik heb dit niet vaak, maar af en toe heb ik dit ineens. Iemand een idee wat het kan zijn? Is het nodig om hiervoor naar de dokter te gaan of niet? Het is namelijk wel een beetje vervelend.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 08:16
Gothic
Gothic is offline
heb ik ook wel eens. Gewoon stukje eten dat achtergebleven is? Er komt toch ook wel eens wat maagzuur naar boven...

maar of het wormen zijn kun je toch controleren door dat uit te spugen en het te bekijken. Maar lijkt me onwaarschijnlijk.
Oud 18-03-2008, 09:56
Verwijderd
Dat heb ik sinds ik rook. Kleine wormvormige snotdingetjes.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 12:56
Verwijderd
Citaat:
heb ik ook wel eens. Gewoon stukje eten dat achtergebleven is? Er komt toch ook wel eens wat maagzuur naar boven...

maar of het wormen zijn kun je toch controleren door dat uit te spugen en het te bekijken. Maar lijkt me onwaarschijnlijk.
Ja, pap zei ook al dat het zoiets kon zijn als een restje eten. Lijkt me ook waarschijnlijker, maarja, wilde even weten of het iets was waar ik me druk om moest maken of niet (want ik ga echt niet snel naar de dokter). Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 13:17
vosje16
vosje16 is offline
Zijn dat niet gewoon tonsil stones die loskomen en die je dan ophoest? Dat had ik namelijk vroeger af en toe...De volgende keer moet je er eens aan ruiken. Als het ongelofelijk stinkt, zijn het waarschijnlijk tonsil stones...niets aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Zijn dat niet gewoon tonsil stones die loskomen en die je dan ophoest? Dat had ik namelijk vroeger af en toe...De volgende keer moet je er eens aan ruiken. Als het ongelofelijk stinkt, zijn het waarschijnlijk tonsil stones...niets aan te doen.
Had mijn zusje, die stonken ook maar is vanzelf weer overgegaan. Nu heeft ze het nooit meer. Dus maak je niet druk!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 14:20
remy476
remy476 is offline
nooit van gehoord gek!
Oud 20-03-2008, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat lijkt er inderdaad op (moet je eens naar die plaatjes googelen, brrr)! Al heb ik nog nooit gekeken of ik die dingen zie zitten, maar hoest ik ze ineens vanuit het niets op. Het stinkt idd. Ik had gelezen dat sommigen hun amandelen lieten verwijderen en dat hielp, maar sommigen zeiden weer van niet.:/ Maarja, ik zie het wel. Als ik er nog lang last van heb dan vraag ik het wel aan de huisarts.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten