Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2007, 21:09
Charlene
Charlene is offline
Hey iedereen

Ik wil volgend jaar TMA doen in Amsterdam of Rotterdam. Ik heb gelezen dat deze opleiding in Amsterdam engelstalig is, geldt dit dan ook voor Rotterdam? Want op de site staat er niks over, ik ben zelf vrij matig in Engels.

Ik ben zelf een student die uit mbo (ondernemer/manager) komt, graag wil ik meer weten van anderen over deze opleiding. =)

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2007, 10:15
Kaaspeer
Kaaspeer is offline
In Rotterdam is de studie in het nederlands.
Ik heb afgelopen donderdag een proefstudeer dag gedaan in Rotterdam. Gek genoeg ben ik niet al teveel over de studie zelf te weten gekomen. Enige dat ik weet is dat me de studie zelf wel leuk lijkt maar ik mijn twijfels heb of ik deze wel in Rotterdam ga doen. Toen ik me in het begin van het jaar ging orienteren stond geloof ik nog niet aangegeven dat de studie in Amsterdam in het Engels was. Aangezien engels mijn beste vak is lijkt het me daar beter.

Als je niet zo sterk in engels bent is Rotterdam waarschijnlijk een betere keus.

Laatst gewijzigd op 19-11-2007 om 12:12.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 13:45
llell
llell is offline
TMA werd in Amsterdam tot voor kort in het Nederlands aangeboden. Ik weet niet zeker of de verandering naar engelstalige studie uiteindelijk is doorgezet.

Als je Engels niet zo goed ik, lijkt me dit de uitgelezen kans om hier verandering in te brengen. Je wil werken in een internationale/aziatische omgeving, maar deinst terug voor een Engelse studie.

Er wordt echt niet van je verwacht dat je foutloos Engels kunt, en het taalniveau ligt echt niet boven het niveau dat de leerlingen hebben. + de helft van die klassen zitten altijd vol met aziaten die sowieso geen woord Nederlands spreken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten