Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: Ik zou rustig aan doen (tot je er niet meer verder mee kan). En als je dan het gevoel hebt dat het op zal luchten als ze het weet, zou ik het haar vertellen. En desnoods een tijdje afstand nemen. Als je denkt dat het meer fout doet dan goed, dan kun je het beter voor jezelf houden. Denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
je kunt bijv. jezelf gerust stellen met t feit dat eig iedereen op je directe familie na vervangbaar is. of simpelweg bedenken dat wanneer de meid in kwestie jouw liefde niet wilt, ze wss uiteindelijk zal eindigen bij iemand die minder liefde, minder karakter en meer egoistische lust heeft. dat is dan haar loss. (en je vindt zelf wel een ander leuk meisje) verder kun je natuurlijk meer het extreme ingaan en gewoon uitgaan van de logica dat lust/liefde niet iets moois is maar slechts een kwaad/belemmerend iets dat met onze hersenen fucked. als je helder nadenkt is dat spetterend mooie chickie eigenlijk helemaal niet zo'n leuk, grappig en interessant wezentje. maar dit laatste is meer een noodmiddel. en eigenlijk alleen bedoeld voor mensen met een sterke mentale kant.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik zou eerst uitzoeken of dat je verliefd bent of dat je iets anders voor haar voelt. Als het verliefdheid is zou ik het gewoon laten gaan, verleifdheid is irrationeel en ze is al met iemand aan het daten en heeft daar dus op dit moment oog voor. Voel je meer dan dat dan zou ik als ik jou was gewoon naar haar toe gaan en het haar vertellen. Als het echt een goede vriendschap is zal zoiets de vriendschap niet aantasten.
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb zelden dat ik iets fout beredeneerd of geplaatst heb. een jongen en meid kunnen enkel een vriendschappelijke relatie aangaan onder bepaalde voorwaarden. daar valt niet over te twijfelen, het is zo. en t moge ook duidelijk zijn, dat dergelijke (echte) vriendschappen niet veel voorkomen.
||
![]() |
Citaat:
Nou, ik kan je anders wel op een foutje wijzen: je vindt jezelf fantastisch, maar eigenlijk... Ik zal maar niet typen wat ik denk.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() is t wel iets vernieuwends?
||
Citaat:
Wat voor voorwaarden dan? Ik heb veel mannelijke vrienden en van voorwaarden heb ik nooit iets gemerkt. Zie ik iets over het hoofd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het niet wetenschappelijk bewezen is, is er niet één ding waar! |
![]() |
||
Citaat:
maarja ik probeer wel: 1) meid in kwestie heeft een overheersende mannelijke hormoonhuishouding of is opgegroeid tussen mannen en mannendingen. 2) jongen is verliefd, meid heeft niet door of negeert bewust. jongen streelt haar ego of heeft ander nut. voor verliefde meid geldt tzelfde, alleen is t voor mannen vaak toffer om de meid belachelijk te maken bij vrienden e.d. (tevens ook goede manier om haar af te schudden) 3) beide van vriendschap hebben eig wel seksuele gevoelens, maar doen er niets mee ivb met risico vriendschap kapot gaan of andere onzekerheid. 4) de twee kennen elkaar vanaf kleins af aan, samen opgegroeid blabla. hier is sprake van een gevoelsband die dieper gaat dan simpele relaties of vriendschappen.
||
Citaat:
2)Als je werkelijk vrienden bent praat je hierover en vind je samen een manier om er mee om te gaan zonder dat je vriendschap erdoor aangetast word. 3)Er wel of niet iets mee doen kun je met elkaar bespreken en hoeft zeker niet ten koste te gaan van de vriendschap. 4)Ook als je elkaar niet van kleins af aan kent kunnen vrienden als familie worden. Als armen en benen die je niet kunt missen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
De Kantine |
Guilty pleasures Verwijderd | 501 | 01-02-2012 15:23 | |
Psychologie |
Wat te doen? Verwijderd | 3 | 17-09-2007 13:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 |