Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Welke soorten drugs heb je gebruikt?
wiet/hash, alcohol, coke, xtc ,ritalin, ketamine, speed - Wat voel je bij welke soort drugs? wiet/hash:relaxt beetje lacherig/lachkick soms heel actief vaak heel lui, na een paar jaar merkte ik er niks meer van behalve dat ik duf werd en erg apathisch en gewoon nergens meer zin in had dus toen gestopt en dat bevalt me prima. alcohol: geen uitleg nodig lijkt me. coke: beetje meer praterig, voelde me goed, maar dat deed ik daarvoor ook, vroeg me eigwenlijk af wat ik nou zou moeten merken (alle 4 de keren dat ik het deed, en ik had niet te weinig genomen) xtc: geweldig! alles word wat lichter, je voelt een soort vanvaag gevoel over je huid (ik kreeg het idee van statisch donslaagje, geheel niet onprettig, ja klinkt vaag maar weet et ook niet beter) houd van alles en iedereen, zodra dat is uitgewrkt nog een paar uur goed en vrolijk. ritalin: praatkick gigantisch en kan flink zuipen, meer ook niet. ketamine: (dun lijntje genomen) kleuren wat leuker, had 5 bier op voelde me voor een half uur a 3 kwartier alsof ik er 15 op had. speed: alleen een enkele keer een bommetje van op, weet niet echt goed wat ik er van gemerkt heb want 3 kwartier later ofzo toen ongeveer 1.5 pil op - Heb je mensen in je omgeving die drugs gebruiken, en hoe ga je daarmee om? ja, ik ga er goed mee om, probeer op sommige wel te letten dat het niet uit de klauwen loopt maar dat gaat nu weer goed. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat heb jij waarschijnlijk niet hoeven leren in het basisonderwijs, je bent immers 'maar een allochtoon'. (Hoewel ik zat allochtonen kennen die de Nederlandse taal machtig genoeg zijn niet zulke onnodige fouten te maken en ik niet inzie waarom je dat als argument gebruikt, maargoed dat terzijde anders maai ik gras voor Oorzaaks voeten weg.) Wij hebben een zoekfunctie die jou jouw vraagstelling had kunnen besparen.
||
Citaat:
Toen ik zij dat ik toch maar een allochtoon was, bedoelde ik: bemoei je met je eigen zaken. Helder? |
![]() |
|
- Welke soorten drugs heb je gebruikt?
alcohol,wiet,hasj,paddos,mdma - Wat voel je bij welke soort drugs? wiet en hasj zijn fijn,maar het liefst alleen,zodat ik 'gebruik kan maken'van het stoned zijn (nadenken enschrijven) paddos vind ik relaxt,ga ik nog wel doen. mdma vond ik eerst ook wel fijn maar na 2 keer te veel (en dus slecht gaan) heb ik het nu wel gehad met het bekken trekken,kotsen en veel te heavy dansen zodanig dat je spierpijn hebt. - Heb je mensen in je omgeving die drugs gebruiken, en hoe ga je daarmee om? bijna al mn beste vrienden zijn wel dopeheads, kvind het wel grappig meestal. hoewel ik het soms toch ook wel creepy vind hoe mensen er kunnen uit zien op drugs. ik heb ook fases waarin ik echt gedegouteerd ben door drugs en alle gevolgen ervan en dan snap ik er niks van.
||
Citaat:
Nee, want er stond iets achter, de letter W, die het woord in een klap bezittelijk en de zin daarmee onbegrijpelijk maakt. Ik zie niet in wat hier irrelevant aan zou zijn, immers het is ons aller taak de topics mooi, schoon en leesbaar te houden dunkt mij en de taak van enkele bevoorrechten (FB) om anderen aan te spreken wanneer "zij" hierin te ver gaan. NB: Zij staat tussen aanhalingstekens omdat je het in je laatste post oneigen gebruikt, misschien dat deze zin je helpt in het begrijpen van het verschil tussen zij en zei. OT: Nee, geen heroine, maar dat is ook helemaal niet zo verslavend.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Heroïne - Een geweldige ervaring tot een ramp! HaroldVanBlaade | 2 | 18-03-2016 17:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kaakoperatie [& ook: narcose]. Ervaringen? In Your Room | 50 | 05-02-2006 16:46 | |
Seksualiteit |
Hoe belangrijk is ervaring? Pallas | 20 | 27-05-2004 08:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
migraine+aura: ervaringen? Tulpje6 | 22 | 20-11-2003 14:43 | |
Werk, Geld & Recht |
horeca.....waarom moet je ALTIJD ervaring hebbe? Rosiehessie | 36 | 04-07-2003 14:49 | |
Flora & Fauna |
Hoe gaan dieren om met overlijden? Ervaringen? murwari | 6 | 24-10-2002 22:25 |