Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2008, 17:04
Ephesis
Ephesis is offline
Topic zegt het al:

- Welke soorten drugs heb je gebruikt?
- Wat voel je bij welke soort drugs?
- Heb je mensen in je omgeving die drugs gebruiken, en hoe ga je daarmee om?

Je kunt hier alles kwijt over je ervaring met drugs, en ook harddrugs.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2008, 17:07
Ephesis
Ephesis is offline
- Hasj en wiet
- Meestal heb ik geen fantasierijke beelden ofzo, soms zie ik of boompjes bewegen, maar meestal krijg ik na gebruik lichte slaap.
- Ja, vrienden etc. Meestal is het niet zo erg dat ik moet ingrijpen, en meestal is het een jointje, zolang het maar niet tevaak gebeurd, hebben we er geen moeite mee.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 17:37
Flip!
Flip! is offline
- Wiet, hasj, paddo's en ooit een half pilletje (geen idee wat voor pil)
- Met wiet word ik gewoon relaxed, ik let meer op de omgeving en ik space gewoon. Met paddo's zie ik de hele wereld ineens anders en elk klein dingetje is belangrijk. Als ik paddo's heb gedaan voel ik me ook lekker. Met wiet en hasj idem dito.
- Een paar vrienden van me blowen stevig met me mee maar meer als de helft drinkt alleen maar. Ik vind dat prima.
Oud 25-04-2008, 21:46
Verwijderd
uppers, downers, tripmiddelen
van uppers ga ik up, van downers down en van tripmiddelen ga ik trippen
Ja, goed.

Ligt het nou echt aan mij of is dit topic een beetje 'ja dit is al de 2234e keer dat dit gevraagd wordt'?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 11:19
Ephesis
Ephesis is offline
@ mrboot

Het ligt aan jouw.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 11:39
Verwijderd
Citaat:
van uppers ga ik up, van downers down en van tripmiddelen ga ik trippen
<3
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 20:16
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
@ mrboot

Het ligt aan jouw.
Een epic fail lijkt me hier wel op z'n plaats.

Ontopic:

Alcohol, Wiet, Hash en LSD

Bij Alcohol gaat het me niet om het effect want dronken zijn vind ik niet leuk. Dat doe ik puur voor de smaak. Wiet en Hash alleen nog als het kan en dan omdat stoned zijn en dingen doen leuk is.

LSD omdat ik altijd al een keer wilde trippen en ik het echt geweldig vind om af en toe het pad echt helemaal kwijt te zijn.
Oud 28-04-2008, 11:12
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
@ mrboot

Het ligt aan jouw.
Zijn wat?

@mrboot, nee het ligt niet aan u.
Oud 28-04-2008, 11:13
De Veroorzaker
Citaat:
Ontopic:

Alcohol, Wiet, Hash, MDMA, XTC, paddestoelen, salvia en LSD
Just for the fun of it, behalve bij rode wijn, want dat is lekker <3
Oud 28-04-2008, 15:34
Verwijderd
wiet/hash, alcohol, coke, xtc ,ritalin, ketamine, speed
wiet/hash:relaxt beetje lacherig/lachkick soms heel actief vaak heel lui, na een paar jaar merkte ik er niks meer van behalve dat ik duf werd en erg apathisch en gewoon nergens meer zin in had dus toen gestopt en dat bevalt me prima.
alcohol: geen uitleg nodig lijkt me.
coke: beetje meer praterig, voelde me goed, maar dat deed ik daarvoor ook, vroeg me eigwenlijk af wat ik nou zou moeten merken (alle 4 de keren dat ik het deed, en ik had niet te weinig genomen)
xtc: geweldig! alles word wat lichter, je voelt een soort vanvaag gevoel over je huid (ik kreeg het idee van statisch donslaagje, geheel niet onprettig, ja klinkt vaag maar weet et ook niet beter) houd van alles en iedereen, zodra dat is uitgewrkt nog een paar uur goed en vrolijk.
ritalin: praatkick gigantisch en kan flink zuipen, meer ook niet.
ketamine: (dun lijntje genomen) kleuren wat leuker, had 5 bier op voelde me voor een half uur a 3 kwartier alsof ik er 15 op had.
speed: alleen een enkele keer een bommetje van op, weet niet echt goed wat ik er van gemerkt heb want 3 kwartier later ofzo toen ongeveer 1.5 pil op
ja, ik ga er goed mee om, probeer op sommige wel te letten dat het niet uit de klauwen loopt maar dat gaat nu weer goed.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 21:08
Ephesis
Ephesis is offline
Citaat:
Zijn wat?

@mrboot, nee het ligt niet aan u.
Ik ben en blijf ook maar een allochtoon, bemoei je voortaan met relevantere zaken i.p.v. mijn taalgebruik, want je weet best dat ik met jouw, jou bedoel anders zou er wel iets achter staan?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 21:10
Ephesis
Ephesis is offline
Zitten hier nog mensen tussen die Heroïne, en andere zeer verslavende drugs hebben gebruikt?
Zo ja, wat zijn jullie ervaringen daar dan mee?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 13:51
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Ik ben en blijf ook maar een allochtoon, bemoei je voortaan met relevantere zaken i.p.v. mijn taalgebruik, want je weet best dat ik met jouw, jou bedoel anders zou er wel iets achter staan?
Vraagtekens horen alleen achter zinnen die daadwerklijk tentatief zijn.

Maar dat heb jij waarschijnlijk niet hoeven leren in het basisonderwijs, je bent immers 'maar een allochtoon'. (Hoewel ik zat allochtonen kennen die de Nederlandse taal machtig genoeg zijn niet zulke onnodige fouten te maken en ik niet inzie waarom je dat als argument gebruikt, maargoed dat terzijde anders maai ik gras voor Oorzaaks voeten weg.)

Wij hebben een zoekfunctie die jou jouw vraagstelling had kunnen besparen.
Oud 29-04-2008, 21:16
Ephesis
Ephesis is offline
Citaat:
Vraagtekens horen alleen achter zinnen die daadwerklijk tentatief zijn.

Maar dat heb jij waarschijnlijk niet hoeven leren in het basisonderwijs, je bent immers 'maar een allochtoon'. (Hoewel ik zat allochtonen kennen die de Nederlandse taal machtig genoeg zijn niet zulke onnodige fouten te maken en ik niet inzie waarom je dat als argument gebruikt, maargoed dat terzijde anders maai ik gras voor Oorzaaks voeten weg.)

Wij hebben een zoekfunctie die jou jouw vraagstelling had kunnen besparen.
Als jij je nou eerst met de topic gaat bezighouden, dan let ik wel op zaken die voor mij van toepassing zijn.

Toen ik zij dat ik toch maar een allochtoon was, bedoelde ik: bemoei je met je eigen zaken. Helder?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 09:07
woezel
woezel is offline
alcohol,wiet,hasj,paddos,mdma
wiet en hasj zijn fijn,maar het liefst alleen,zodat ik 'gebruik kan maken'van het stoned zijn (nadenken enschrijven) paddos vind ik relaxt,ga ik nog wel doen.
mdma vond ik eerst ook wel fijn maar na 2 keer te veel (en dus slecht gaan) heb ik het nu wel gehad met het bekken trekken,kotsen en veel te heavy dansen zodanig dat je spierpijn hebt.
bijna al mn beste vrienden zijn wel dopeheads, kvind het wel grappig meestal. hoewel ik het soms toch ook wel creepy vind hoe mensen er kunnen uit zien op drugs. ik heb ook fases waarin ik echt gedegouteerd ben door drugs en alle gevolgen ervan en dan snap ik er niks van.
Oud 30-04-2008, 10:17
De Veroorzaker
Citaat:

Nee, want er stond iets achter, de letter W, die het woord in een klap bezittelijk en de zin daarmee onbegrijpelijk maakt. Ik zie niet in wat hier irrelevant aan zou zijn, immers het is ons aller taak de topics mooi, schoon en leesbaar te houden dunkt mij en de taak van enkele bevoorrechten (FB) om anderen aan te spreken wanneer "zij" hierin te ver gaan.

NB: Zij staat tussen aanhalingstekens omdat je het in je laatste post oneigen gebruikt, misschien dat deze zin je helpt in het begrijpen van het verschil tussen zij en zei.

OT: Nee, geen heroine, maar dat is ook helemaal niet zo verslavend.
Reageren

Regels voor berichten