Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwar je liefde hier niet met heimwei en koestering? Ik denk ook nog aan mijn ex, het zal ook nooit helemaal verwerkt raken omdat ik daar de kans niet toe heb gehad, maar ik weet wel dat ik hem nooit meer terug zal willen. Ook niet als ie helemaal terug top zou worden, over is over. En het zou me ook niet in de weg staan in een volgende relatie.
Als je het gevoel hebt toch nog echt met je ex in je hoofd te zitten, dan moet je eens goed nadenken over je huidige relatie. Geen relatie kan lukken als je nog te veel met je ex bezig bent.
||
Citaat:
Ik zou trouwens niet gaan samenwonen als zoiets kleins je al in de war schopt. |
![]() |
|
Moeilijk hoor..
Ik heb ongeveer hetzelfde als jou qua gevoelens. Ik woon al samen met mijn huidige vriend waar ik nu 1 jaar mee heb, maar ik mis mijn exvriend ook erg (3jaar met hem gehad). Maar ik probeer de gedachte altijd weg te stoppen want ik voel me dan schuldig tegenover mijn huidige vriend. Echt lastig. Ik kom ook niks te kort. Maargoed. Ik denk dat je je ex beter niet kan opzoeken, dan raak je zelf ook meer in de war en zoals jij zegt hij heeft nu al een andere vriedin en jij een vriend dus ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bedenk dat als je weer wat met je ex zou beginnen, je ongetwijfeld hetzelfde gevoel zal hebben bij de jongen met wie je nu iets hebt. Dan zal je dáár elke dag aan denken omdat je ook met hem iets bijzonders had. Dat leven in het verleden is superlastig, omdat je het altijd verheerlijkt, zodat vroegah altijd beter lijkt.
Je moet een keuze maken. Ik vind ook dat je je ex niet moet opzoeken, want dat is cruciaal voor de relatie die je nu hebt. Tenzij je niet verder wil met de vriend die je nu hebt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |