Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2007, 15:13
Gast.
Hee!
Ik moet voor maatschappijleer een enquête houden over criminaliteit.
Zouden jullie m alsjeblieft eerlijk in willen vullen?
Het duurt niet lang.
http://www.thesistools.com/?qid=40738&ln=ned
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2007, 17:14
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
beetje vage enquete wel hoor. je kunt ook en scholier/student, en consument en verkoper/winkelier zijn, zelfs. waarom moet je of gedwongen worden voor stelen of er gelijk verslaafd aan zijn? vraag 10 en 11 zijn niet echt correct. verder naar alle eerlijkheid ingevuld .
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 17:45
akumabito
akumabito is offline
Niet echt een diepgaand onderzoek, wel? Welke informatie probeer je eigenlijk te achterhalen? Met die paar vragen krijg je zo;n beperkt beeld dat het mij vrij moeilijk lijkt om daar goede conclusies uit te kunnen trekken.
Oud 11-12-2007, 19:31
Gast.
Citaat:
beetje vage enquete wel hoor. je kunt ook en scholier/student, en consument en verkoper/winkelier zijn, zelfs. waarom moet je of gedwongen worden voor stelen of er gelijk verslaafd aan zijn? vraag 10 en 11 zijn niet echt correct. verder naar alle eerlijkheid ingevuld .
Nou, we moeten de scholier/student vergelijken met de consument en met de winkelier. Dat is nou eenmaal de opdracht. Vandaar die vraag. Wat is er dan fout aan vraag 10 en 11?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 19:33
Gast.
Citaat:
Niet echt een diepgaand onderzoek, wel? Welke informatie probeer je eigenlijk te achterhalen? Met die paar vragen krijg je zo;n beperkt beeld dat het mij vrij moeilijk lijkt om daar goede conclusies uit te kunnen trekken.
Nou, het is idd niet echt diepgaand haha. Maar dat hoeft ook niet. We moeten erachter komen of winkeldiefstallen invloed hebben op de scholier/student, consument en de winkelier. En dan moeten we die drie vergelijken. Maar het hoeft eigenlijk ook niet echt een diepgaande enquête te zijn. Ik zit trouwens ook (pas) in 4VWO, dus misschien dat je het nu snapt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten