Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom zou je niet een IBM/Lenovo, Toshiba of Asus notebook overwegen. Dell is overigens niet bijzonder beter dan andere merken en ook HP/Compaq is aan de dure kant. Kijk gewoon in de tweakers.net pricewatch en zoek notebooks van die merken rond je richtprijs met 2GB ram, een Core 2 Duo (T7x00) CPU en een 15" screen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had juist een Dell op het oog: http://www1.euro.dell.com/content/pr...dt1&l=nl&s=bsd Precision Workstations zijn speciaal ontwikkeld voor zeer veeleisende computer gebruikers zoals grafisch ontwerpers, architecten, daytraders en ingenieursWorkstations zijn getest, ontworpen en gecertificeerd voor ISV (Independent Software Vendors, zoals Adobe, Solid Works, Bentley en meer) Maken gebruik van Open GL grafische kaarten, zeer snel en accuraat vanwege rendering Enig 17’’ zakelijk notebook Mogelijkheid om meerder monitoren tegelijk aan te sluiten |
![]() |
|
Pff wat een bs. Leg me eens uit, hoe ze 'speciaal' zijn ontworpen om voor 'zeer veeleisende gebruikers' zoals grafisch ontwerpers, architecten, daytraders en ingenieurs geschikt te zijn. Gecertificeerd.. wil niet zeggen dat een systeem zonder certificatie dat niet stabiel draait. Beloftes..
Maargoed laat je pa en ma maar opdraaien, voor de marketing praatjes van Dell.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet waar je werktuigbouw gaat doen. Maar in Delft bieden ze alle eerstejaars een laptop van de TU aan. Ik weet niet of je die nu nog kan krijgen, maar anders kan je misschien beter wachten tot september met aanschaffen, zo hard heb je hem nou ook niet nodig.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|