Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
In ieder geval heb ik nu van die speciale toastjes waar je dingen in kan doen. Ik dacht zelf aan tonijn met afwisselend een stukje tomaat of komkommer.
Piña colada ingredientn heb ik al bijna. Hoewel ik het nog nooit heb gemaakt dus dat is wel even spannend. Verder kijk ik nog wel. Die broden klonken wel interesant.
||
Citaat:
Heb je wel een frituurpan? Bij de toko een dun soort deeg opzoeken en daar stukjes kaas in rollen, of gehakt met kruiden, of wat je er maar in wilt. En dat frituren. Cigara boregi heet het geloof ik. Turkse vrienden, een verrijking van mijn culinair leven. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
- quiche kant en klaar in puntjes
- courgette rolletje met geitenkaas - crostini's met allerlei beleg - roggebrood,kaas,roggebrood - roggebrood met brie - omeletpuntjes - gevulde eieren - iets frituren - vijgen of dadels met roomkaas - traditionele kaas/ham/zilvervliesui - augurken met ham rolletjes - gevulde tomaatjes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Harembroeken, boyfriendjeans en andere saaie kledij #953 Verwijderd | 500 | 11-04-2010 22:28 | |
Eten & Drinken |
kroketten Skilly | 8 | 10-08-2004 14:25 | |
Eten & Drinken |
Centraal Thema: Borrelhapjes Boogie | 27 | 15-04-2004 13:54 | |
Eten & Drinken |
wat eet je nadat je je hebt bezat? StijnSpoortNiet | 63 | 29-08-2003 22:43 | |
Eten & Drinken |
Centraal thema: Borrelhapjes murwari | 23 | 21-07-2003 09:05 | |
Verhalen & Gedichten |
ik ook dichten Ranzige_Meneer | 21 | 16-05-2002 20:13 |