Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij vind het raar, maar over het algemeen vinden de zusters (nonnen) op me werk het heel beledigend als ik hier wat over vraag. Dat komt omdat hun het zien als belediging van hun geloof, omdat je iets aantoont wat niet klopt.... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Wat bedoel je precies met verwend, want ik had eigenlijk niet de indruk dat leven in een klooster een enorme luxe is?
En als je gewoon vriendelijk bent en niet van te voren al een negatieve houding aanneemt, kan ik me niet voorstellen dat ze je vraag beledigend vinden. Het is een vraag, geen beschuldiging (breng het dus ook zo). |
![]() |
|
Men heeft trouwens ooit een 'natuurgetrouwe' reconstructie gemaakt van het hoofd van Jezus. Geen idee hoe ze aan de informatie daarvoor komen en het lijkt me dan ook een beetje onzin, maar het is in ieder geval een beter beeld dan de blonde adonis in de westerse kerken.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de gemiddelde jood is gewoon blank, hoor, net zoals de rest van de mensen in het Middenoosten. Maar het is wel waarschijnlijk dat hij donkerder haar had dan de gemiddelde Nederlander, ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mensen in het Midden-Oosten zijn helemaal niet blank. Ze hebben een licht getinte huidskleur. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In het verre oosten heeft hij spleetogen en in Afrika is hij zwart.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is het ook onchristelijk om je fantasie te gebruiken? Dan hadden de schrijvers van de bijbel ook maar beter thuis kunnen blijven. |
![]() |
||
Citaat:
Jezus zegt ook dat mensen die Hem kennen, Zijn STEM zullen volgen en niet zijn uiterlijk... Op de Berg waar hij verheerlijkt werd, veranderde zijn gedaante ook helemaal en ging hij stralen, het lichaam is in die zin een tijdelijke tempel....
||
Citaat:
Ik vraag me bij dit soort gemeentes altijd af of ze weleens verder zijn gekomen dan de kaft van de Bijbel. In Mattheus 6:25 staat het volgende: Daarom zeg ik u: Wees niet bezorgt over uw leven, over wat u eten en wat u drinken zult; ook niet over uw lichaam, namelijk waarmee u zich kleden zult. Is het leven niet meer dan het voedsel en het lichaam meer dan de kleding? Zulke mensen zou je even Mattheüs 6:25 moeten laten lezen, eens zien hoe ze dan reageren. Waarschijnlijk in de trent van: "Maar dat is traditie!" Maar ondertussen kijken ze je aan alsof je een zonde pleegten "hoor" je er niet bij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ras1 (het ~, ~sen) 1 groep mensen, dieren of planten die zich door dezelfde erfelijke eigenschappen onderscheiden van andere groepen van dezelfde biologische soort 2 bevolkingsgroep die zich op andere dan erfelijke wijze onderscheidt 3 dier met zuivere teeltkenmerken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-11-2007 om 13:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
de mens is volgens mij wat de strikte defenitie van soorten betreft niet in verschillende soorten onder te verdelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We zijn toch geen achterlijke stumpers die, omdat racististen de term ras ooit in de mond namen, opeens panisch het bestaan van verscheidene mensenrassen ontkennen? Waar hebben we het dan in godesnaam over? De twee mensen in het eerder geposte plaatje waarvan CaptainCaveman stelde dat ze ook blank waren mogen daar door de weergave van de artiest wellicht enigsinds op lijken, maar vallen onder het Mongolide ras, en niet onder het Kaukasische ras waar de huidskleur blank in de regel op van toepassing is. Einde verhaal.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zoals in zijn post staat, vinden ze het ook onchristelijk. Onzin dus... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De kruisiging en de opstanding van Jezus Paulo | 2 | 11-08-2006 22:18 | |
IS JEZUS(vzmh),'GOD' ? Paulo | 7 | 11-08-2006 22:17 | |
Bewijs opstanding Jezus Sadok | 250 | 24-09-2005 21:14 | |
Is Jezus God? GrijzeWolf | 91 | 04-05-2005 18:28 | |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 | |
Bewijzen tegen de kruisiging (doden) van Jezus. Mujahideen | 56 | 29-01-2002 14:34 |