Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2007, 20:07
XLucifer
XLucifer is offline
Hey,

Ik vroeg me af of er iemand hier ervaring heeft met Rapid White Pro of een soort gelijk product. Werkt dit echt zo goed als ze beweren of is het pure geld klopperij?

Die tandeborstel ziet er niet al te pro uit eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 20:32
Promillage
Promillage is offline
Ik heb geen ervaring maar meeste bleekmiddeltjes hebben dan wel resultaat maar ook bijwerkingen. Je tanden kunnen er heel gevoelig van worden en je glazuur wordt beschadigd. Beter kun je gewoon goed blijven poetsen,op je voeding letten en eventueel naar de tandarts om de boel even goed schoon te laten maken.
Oud 23-12-2007, 09:28
XLucifer
XLucifer is offline
Meer ervaringen?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 16:38
Verwijderd
Wel es white strips gebruikt, geen merknamen maar gewoon zo'n huismerk van een drogisterij. Niet het hele doosje opgebruikt, werkte bij mij erg goed maar je hebt idd dat risico van je glazuur en gevoelige tanden. Maar bij mij waren de resultaten . (Het is niet alleen geldklopperij)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 16:47
Verwijderd
Je tandarts kan je ook iets meegeven waarmee je thuis kan bleken, daar zou ik eerder voor gaan. Je tanden worden er altijd gevoelig van, maar na een tijdje gaat dat gewoon weer over; het beschadigt je tanden dus niet permanent ofzo.
Je kan je tanden ook bij de tandarts laten bleken, dat is natuurlijk wel duurder, maar het resultaat is er meteen en ik geloof ook dat het langer mooi blijft.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 19:47
XLucifer
XLucifer is offline
dankje voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 12:04
Anuz
Anuz is offline
Citaat:
Wel es white strips gebruikt, geen merknamen maar gewoon zo'n huismerk van een drogisterij. Niet het hele doosje opgebruikt, werkte bij mij erg goed maar je hebt idd dat risico van je glazuur en gevoelige tanden. Maar bij mij waren de resultaten . (Het is niet alleen geldklopperij)
Heb je hier misschien een foto van?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 16:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik probeer geen whitenerachtige dingen meer. Ik heb ooit een paar keer met colgate whitener gepoetst en sindsdien zijn m'n tanden veel gevoeliger dus ik begin er niet meer aan.
Oud 26-12-2007, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Heb je hier misschien een foto van?
Zie fotoboek
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 08:22
coopergirl
coopergirl is offline
Een paar jaar geleden stond in de consumentengids een artikel over bleekproducten die vrij verkrijgbaar zijn. De conclusie van het verhaal was dat vrij verkrijgbare bleekproducten niet effectief waren omdat de hoeveelheid ontkleursel door de europese wetgevingen zo laag is, dat het niet aantoonbaar werkt. Ik neem aan dat er in plus/ mines drie jaar niet zoveel veranderd is t.a.v. de wetgeving.
Oud 27-12-2007, 18:23
Verwijderd
Citaat:
De conclusie van het verhaal was dat vrij verkrijgbare bleekproducten niet effectief waren omdat de hoeveelheid ontkleursel door de europese wetgevingen zo laag is, dat het niet aantoonbaar werkt.
Ah. =) Negeer dan mijn ervaring want ik zit natuurlijk aan de andere kant van de plas.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten