![]() |
|
De demo van Spiderman: The Movie op het internet gezet. Het spel is natuurlijk gebaseerd op de film die binnenkort ook hier in Nederland te zien zal zijn. Spiderman: The movie is al op maar liefst 5 verschillende systemen uitgekomen namelijk de PC, X-Box, PS2, NGC en de GBA. De systeem eisen zijn als volgend:
· 3-D Hardware Accelerator (32 MB VRAM) with full Transform and Lighting* · Microsoft® Windows® 98/ME/2000/XP operating system · Pentium® III 500Mhz processor or Athlon® processor · 128 MB RAM · 250 MB of uncompressed hard disk space for game files; plus an additional 100 MB for Windows® swap file · 100% Windows® 98/ME/2000/XP-compatible computer system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card and input devices) · DirectX® 8.1 · 100% DirectX® 8.1-compatible 32 MB video card and drivers · 100% DirectX® 8.1 or higher compatible sound card and drivers · Quad Speed CD-ROM drive (600 K/sec sustained transfer rate) · 100% Microsoft®-compatible mouse, keyboard · 100% Windows® 98/ME/2000/XP-compatible gamepad (optional) (Game controller with 12 or more buttons recommended.) Dat valt dus wel mee, wat niet mee valt is de 3-D Hardware Accelerator (32 MB VRAM) with full Transform and Lighting dus op een TNT 2 VGA-kaart De demo weegt 184 MB en dat is toch vrij fors. Gelukkig zijn er ook wat mirrors te vinden, zodat iedereen van deze bekende spinnenvriend kan genieten. Als de uiteindelijke net zo fijn zal spelen als deze screens er uitzien, zit het wel snor. En als de game dan ook nog eens zo heerlijk zal spelen als de eerdere Spidey-game is dit echt een game om naar uit te kijken. Meer info (filmpjes/pc-screenshots): http://www.universeofheroes.com/game_themovie.html nog een paar screenshots: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maak er a.u.b. geen warez-topic van, alleen inhoudelijk over het spel kletsen en geen vermeldingen van: downloading @ 200kb/s ofzo en helemaal geen sites plaatsen ![]() wat vinden jullie van dit game? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik de game niet geprobeerd, het klinkt allemaal niet zo boeiend. De film was okee, maar ook niet meer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat is de probleem dat zijn mijn TOPICS ( hier en op gamers ) ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh NightmareZ is een undercovernaam voor Joran Polak (Gepost door Joran Polak)? Nuttig...
Kwas trouwens ook ontopic dat ik het spel niet boeiend vind. De systeemeisen ook niet echt. als je het op scherm wilt toveren met leuke snelheden moet je er wél wat tegenover stellen. Dat je het misschien niet kunt draaien met een PII 450, tja. Dan komen de engines grafisch nooit vooruit natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ja.. ik kan hem niet spelen op me ( ouwe bak ) Nvidea TNT 2 zeer oud bij de game Spiderman MOET je een kaart met een lighting effect ofzo hebben ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb er al 3 dus nog 2 te gaan diee is een lastige want ik word dan herkend "de alarm gaat af "en er komen lastige robots jou doden tsja vrij lastig want ik moet me dan verstoppen zodat ze me niet kunnen zien ( pakken ) ik vestop em meestal hoog boven de plafond vaak word ik herkend en doden ze me ( ik kan niet terug vechten zo moeilijk zijn ze ) 3 chipes pak ik zo die andere 2 is moelijk. ![]() maare ben ik dicht bij de laatste level?? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|