Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2002, 18:00
NightmareZ
NightmareZ is offline
De demo van Spiderman: The Movie op het internet gezet. Het spel is natuurlijk gebaseerd op de film die binnenkort ook hier in Nederland te zien zal zijn. Spiderman: The movie is al op maar liefst 5 verschillende systemen uitgekomen namelijk de PC, X-Box, PS2, NGC en de GBA. De systeem eisen zijn als volgend:

· 3-D Hardware Accelerator (32 MB VRAM) with full Transform and Lighting*
· Microsoft® Windows® 98/ME/2000/XP operating system
· Pentium® III 500Mhz processor or Athlon® processor
· 128 MB RAM
· 250 MB of uncompressed hard disk space for game files; plus an additional 100 MB for Windows® swap file
· 100% Windows® 98/ME/2000/XP-compatible computer system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card and input devices)
· DirectX® 8.1
· 100% DirectX® 8.1-compatible 32 MB video card and drivers
· 100% DirectX® 8.1 or higher compatible sound card and drivers
· Quad Speed CD-ROM drive (600 K/sec sustained transfer rate)
· 100% Microsoft®-compatible mouse, keyboard
· 100% Windows® 98/ME/2000/XP-compatible gamepad (optional) (Game controller with 12 or more buttons recommended.)

Dat valt dus wel mee, wat niet mee valt is de 3-D Hardware Accelerator (32 MB VRAM) with full Transform and Lighting dus op een TNT 2 VGA-kaart

De demo weegt 184 MB en dat is toch vrij fors. Gelukkig zijn er ook wat mirrors te vinden, zodat iedereen van deze bekende spinnenvriend kan genieten.

Als de uiteindelijke net zo fijn zal spelen als deze screens er uitzien, zit het wel snor. En als de game dan ook nog eens zo heerlijk zal spelen als de eerdere Spidey-game is dit echt een game om naar uit te kijken.

Meer info (filmpjes/pc-screenshots): http://www.universeofheroes.com/game_themovie.html

nog een paar screenshots:

Maak er a.u.b. geen warez-topic van, alleen inhoudelijk over het spel kletsen en geen vermeldingen van: downloading @ 200kb/s ofzo en helemaal geen sites plaatsen

wat vinden jullie van dit game?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2002, 18:27
micra
micra is offline
oud!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 18:30
1234remco
1234remco is offline
Citaat:
micra schreef:
oud!
oud? maar cool
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 18:41
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
1234remco schreef:

oud? maar cool
idd, zo oud is het ook weer niet , tog het blijft een vette spel graphics, etc besturing is een beetje gaar
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 21:24
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:

idd, zo oud is het ook weer niet , tog het blijft een vette spel graphics, etc besturing is een beetje gaar
toch heb ik em al 2+ maanden...
Oud 01-09-2002, 22:01
Marcade
Marcade is offline
Besturing is heel gaar. Word er gek van.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 15:27
MaakUt
MaakUt is offline
moet je em voor een console kopen.. veel beter te besturen
Oud 03-09-2002, 15:49
slipkit
slipkit is offline
ik vin het een beetje een k*t spel
want als je zoon 'spinne' web schiet blijft het gewoon nerges aan plakke gewoon in de lucht beetje weerd he
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 15:55
MaakUt
MaakUt is offline
DUS is het een kutspel? beetje weird he =/ n00b .. denk je dat de makers niet hebben geprobeerd het anders te doen.. maar hoe wil jij EN een richting op gaan EN punten zoeken om heen te schieten EN te slingeren EN weer je volgende web goed te timen.. dan is het spel niet meer te spelen en DAN is het een kutspel.. zucht.
Oud 03-09-2002, 15:59
slipkit
slipkit is offline
vink wel maar das gewoon mijnn mening
maar als ze gewoon iets anders verzinne dat die webjes op de vloer worde gedumt ofzo..........
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:13
MaakUt
MaakUt is offline
dat zou NOG onrealistischer zijn? is zeker een geintje? of je bent wel heel erg ... nm ... jebus.. kijk.. spinneweb is flexibel.. als hij van een flatgebouw springt en hij schiet web maar de grond.. (die zoiezo al superlaag is (je zit bovenop een wolkenkrabber remember) ) dan flikkert die spiderman er dus gewoon achteraan =/ op de grond dus =/ .. wat jij zegt is net zo doen met een touw slingeren.. alleen dan touw naar beneden gooien en dan 'slingeren' alsof je aant fieljeppen bent =/
Oud 03-09-2002, 16:15
slipkit
slipkit is offline
het was ook een geintje
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:52
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
slipkit schreef:
ik vin het een beetje een k*t spel
want als je zoon 'spinne' web schiet blijft het gewoon nerges aan plakke gewoon in de lucht beetje weerd he
ja hoe anders wou je dan vliegen??
gebouw naar gebouw?? dat zou dan egt heel moeilijk zijn

maar goedd ik vind spiderman nog een vette spel
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 17:12
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Ben ik het alleen, maar HET topic staat ontzettend lomp.
Ik vind DE topic veel beter staan... maar goed...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 17:16
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
DUS is het een kutspel? beetje weird he =/ n00b .. denk je dat de makers niet hebben geprobeerd het anders te doen.. maar hoe wil jij EN een richting op gaan EN punten zoeken om heen te schieten EN te slingeren EN weer je volgende web goed te timen.. dan is het spel niet meer te spelen en DAN is het een kutspel.. zucht.
Dat vind ik, op een of andere manier ook wel jammer hoor, dat je gewoon aan wolkjes kan slingeren zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 17:39
the 6th gate
the 6th gate is offline
heb m ook al n hele tijd, maar speel het nooit meer
Oud 03-09-2002, 17:40
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
Cerberus Rvo schreef:
Ben ik het alleen, maar HET topic staat ontzettend lomp.
Ik vind DE topic veel beter staan... maar goed...
DE staat anders nog lomper.
Tis toch ook het topic
Oud 03-09-2002, 17:44
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Topic is onderwerp. Maar HET onderwerp is niet gelijk HET topic imo. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 17:47
MaakUt
MaakUt is offline
boeie

HET is off topic
Oud 03-09-2002, 18:57
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Jij ook.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:06
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Citaat:
De demo weegt 184 MB en dat is toch vrij fors. Gelukkig zijn er ook wat mirrors te vinden, zodat iedereen van deze bekende spinnenvriend kan genieten.
Wat vreselijk gejat zeg, en wel van hier: www.gamers.nl/nieuws/13547 Dat je een topic opent over 'DEZE' game vind ik uiteraard best, maar de tekst zo schaamteloos kopieren.. tjonge jonge.

Verder heb ik de game niet geprobeerd, het klinkt allemaal niet zo boeiend. De film was okee, maar ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:13
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Cerberus Rvo schreef:
[B]

Wat vreselijk gejat zeg, en wel van hier: www.gamers.nl/nieuws/13547 Dat je een topic opent over 'DEZE' game vind ik uiteraard best, maar de tekst zo schaamteloos kopieren.. tjonge jonge.

Verder heb ik de game niet geprobeerd, het klinkt allemaal niet zo boeiend. De film was okee, maar ook niet meer.
gejat ?? die topic op http://www.gamers.nl/nieuws/13547 heb ik ook geopend op gamers en had geen zin splinter nieuwe TOPIC te openen hier om te schrijven , had ik het gekopiereerd
wat is de probleem dat zijn mijn TOPICS ( hier en op gamers )

Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:14
NightmareZ
NightmareZ is offline
Dat was Off topic begin nou met on topic
anders gata de onderwerp over heel iets anders
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:35
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Oh NightmareZ is een undercovernaam voor Joran Polak (Gepost door Joran Polak)? Nuttig...

Kwas trouwens ook ontopic dat ik het spel niet boeiend vind. De systeemeisen ook niet echt. als je het op scherm wilt toveren met leuke snelheden moet je er wél wat tegenover stellen. Dat je het misschien niet kunt draaien met een PII 450, tja. Dan komen de engines grafisch nooit vooruit natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:39
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Cerberus Rvo schreef:
Oh NightmareZ is een undercovernaam voor Joran Polak (Gepost door Joran Polak)? Nuttig...

Kwas trouwens ook ontopic dat ik het spel niet boeiend vind. De systeemeisen ook niet echt. als je het op scherm wilt toveren met leuke snelheden moet je er wél wat tegenover stellen. Dat je het misschien niet kunt draaien met een PII 450, tja. Dan komen de engines grafisch nooit vooruit natuurlijk.
Nou?? ik zou maar niks meer zeggen
maar ja..

ik kan hem niet spelen op me ( ouwe bak ) Nvidea TNT 2 zeer oud
bij de game Spiderman MOET je een kaart met een lighting effect ofzo hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2002, 19:43
NightmareZ
NightmareZ is offline
ik ben "eerlijk gezegt" met moeite ver gekomen ik ben nu bij de green goblin waar ik tegen em moet vechten, die is een lastige
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 16:53
NightmareZ
NightmareZ is offline
Zijn er ook mensen die de spel al uitgespeeld hebben ( zo ja ) wat is de latse werled dan hoe ziet die eruit
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 20:01
Verwijderd
Had hem uitgespeeld, laatste gevecht was met GG op the brooklyn bridge, moet je eerst Mary-Jane redden. En dan GG afmaken, niet al te moeilijk zodra je doorhebt hoe je het moet doen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 20:30
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Had hem uitgespeeld, laatste gevecht was met GG op the brooklyn bridge, moet je eerst Mary-Jane redden. En dan GG afmaken, niet al te moeilijk zodra je doorhebt hoe je het moet doen.
ik ben nu bij een level waar ik chipes van de obscorp computers moet halen ( ik mag trouwens niet herkend worden )
ik heb er al 3 dus nog 2 te gaan diee is een lastige want ik word dan herkend "de alarm gaat af "en er komen lastige robots jou doden tsja vrij lastig want ik moet me dan verstoppen zodat ze me niet kunnen zien ( pakken ) ik vestop em meestal hoog boven de plafond vaak word ik herkend en doden ze me ( ik kan niet terug vechten zo moeilijk zijn ze ) 3 chipes pak ik zo die andere 2 is moelijk.

maare ben ik dicht bij de laatste level??
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 10:35
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:

ik ben nu bij een level waar ik chipes van de obscorp computers moet halen ( ik mag trouwens niet herkend worden )
ik heb er al 3 dus nog 2 te gaan diee is een lastige want ik word dan herkend "de alarm gaat af "en er komen lastige robots jou doden tsja vrij lastig want ik moet me dan verstoppen zodat ze me niet kunnen zien ( pakken ) ik vestop em meestal hoog boven de plafond vaak word ik herkend en doden ze me ( ik kan niet terug vechten zo moeilijk zijn ze ) 3 chipes pak ik zo die andere 2 is moelijk.

maare ben ik dicht bij de laatste level??
erm..........toch een tijd geleden dat ik het gespeeld heb Volgens mij moet je nog best wel een eindje.....the vulture moet je zeker ook nog verslaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten