Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn ouders zijn uhm, niet echt hip. Mijn mama wil nog wel eens haar eigen kleren maken, wat soms redelijk tot goed uitvalt. En mijn vader, die kleedt zich so called casual. In de zomer wel altijd een petje op, anders verbrandt zijn hoofd.
Vroeger mocht ik niet alles dragen, schedels, zwart, afzakbroeken en blote truitjes waren niet bijzonder geliefd, voornamelijk gehaat door mijn moeder. Maar natuurlijk droeg ik dat als rechtgeaarde puber toch. Nu zijn ze denk ik wat gelukkiger met de kledij, al hebben ze schedels nog steeds liever niet. Ook al zijn ze roze.
|
Verwijderd
|
Mijn ouders zijn ok gekleed, mijn pa beter dan mijn ma, vlot maar wel naar zijn leeftijd. Niets te klagen.
Tot mijn zestiende vonden ze mijn kleding prima, tot ik kaal ging, een bomberjack kocht en in Aussies liep. Ze waren nog minder blij toen de trainingspakken in Lonsdale veranderde en de nikes in boots met opgerolde broekspijpen. Dat is er nooit ingegaan, nu vinden ze het allemaal wel grappig en regelmatig zelfs mooi. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn ouders zijn kakkers, maar niet té. het staat ze eigenlijk wel. en ipv zeggen dat ze m'n kleren lelijk vinden kopen ze gewoon allemaal blousjes en polo's voor me
![]() |
![]() |
|
Mijn moeder kreeg een fleecetrui uit mijn kerstpakket en draagt hem dankbaar. Verder draagt ze lelijke schoenen en kan ze geen kleuren matchen. Mijn vader draagt al 1000 jaar dezelfde kleding. Mijn moeder snapte ook niet dat ik nieuwe kleren wilde toen ik 14 was. Misschien is dit de reden dat ik nu elke week ga winkelen.
![]()
|
Mijn ouders dragen vaak dingen met veel kleuren of diepzinnige teksten als '51 California' of 'bgm-312'. Maar goed, m'n vader koopt z'n kleding niet zelf en ze hebben beiden ook niet alle keus van de wereld, dus dat zie ik allemaal wel door de vingers. Mijn rol bestond er traditioneel uit om te tonen hoe het ook niet moest, maar tegenwoordig krijg ik zowaar wel eens een compliment, wat zo mogelijk nog twijfelachtiger is.
|
Mijn vader draagt altijd een goedkope spijkerbroek en vrij lelijke t-shirts, maar het gaat steeds meer de goede kant op. Oh en natuurlijk ook de eeuwige fleece-trui. Mijn moeder is nogal van de ´arty´ kleding, dus rare grote excentrieke broeken en jasjes en shirtjes. En ze maakte vroeger vaak zelf kleding, ook die van mij en mijn broertje. Houtje-touwtje jassen enzo, dat was wel tof.
Ik had tot mijn dertiende geen idee wat ik aanhad, als het maar makkelijk was, en daarna werd ik hevig alto, maar dan niet zoals mijn moeder het graag had gezien. Altijd ruzie. Nu gaat het prima en als we samen gaan winkelen is het vaak zowaar leuk.
|
Verwijderd
|
Mijn moeder is wel hip, maar een beetje merkengeil. Ze draagt dan uiteraard geen shirts waar in lettergrootte 666 ESPRIT op staat, maar blousjes en colbertjes die afgeprijsd waren van 270,- naar 75,-. Als ze zoiets gevonden heeft dan is ze ook zo blij als een kind en gaat ze me bellen met 'hoiiiii iiiiiiiii ik heb iets gekocht iiii en het is van merk x en iii het kostte nu maar y,- en vroeger was het yyy,- LEUK HE'. Maar op zich heeft ze wel oog voor kleur en vorm, dus het staat allemaal wel bij elkaar.
Mijn vader draagt wat m'n moeder voor 'm koopt, maar het liefste zit hij met een korte broek en een paupershirt achter de pc te hangen. En toen ze jong waren, waren ze echt zo'n jaren '80 rockstelletje. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders vallen wel mee qua hipheid, mijn vader draagt in zijn vrije tijd gewoon een normale jeans of pantalon met een shirt/overhemd whatever. Soms met flashy print er op maar ach wat doe je er aan! En soms draagt hij een pak, het liefst zijn grijze pak met een zwart overhemd er onder, wat hem opzich wel goed staat. Mijn moeder draagt vaak een rok met een blouse of iets er boven, geen flashy kleuren gelukkig, ze draagt altijd hakken en ze heeft sinds kort ballerinas aangeshaft lolz. Ze zijn allebei niet echt merkfreaks wat dat betreft behalve als mijn vader een nieuwe bril wilt, dan moet het er meteen eentje van de beste de beste zijn zz. De conclusie, ze kleden zich best oke voor hun leeftijd.
|
![]() |
|
Mijn moeder heeft meestal leuke kleren aan, meestal van die wijde dingen met een spijkerbroek oid. Bovendien heeft ze goed figuur, dus ze kan veel hebben. Mijn vader draagt vrijwel altijd een geruit overhemd met daarover een lekker warme, wollen trui (behalve in de zomer dan heh). De kleuren die hij draagt zijn: beige, bruin en groen. Zijn sokken matchen ook altijd (maar volgens mij moet dat van zijn vriendin, haha).
Wel grappig, want mijn moeder is behoorlijk pezig en sport heel veel (gevechtsporten) en ze werkt dus bij de politie en mijn vader draagt alleen maar boskleuren en doet ook iets met milieu en hij heeft een baard. Verder mocht ik gewoon alles dragen wat ik wilde.
|
mijn vader is een beetje kak gecombineerd met surf hahaha, omdat ik hem dat aansmeer. hij heeft vansgympen, surfshirts en surfshorts. en voor de rest draagt hij vooral veel overhemden van gant enzo. en vaak nette broeken of spijkerbroeken. daaronder draagt hij bergschoenen, maar dat mag niet meer van mij, dus heeft hij nu een mooi paar nette schoenen gekocht.
mijn moeder heeft wel een leuke, beetje nette stijl en ik dig veel van haar kleding en vooral haar schoenen. maar ik kan het allemaal niet lenen omdat ik bijna 2 x zo lang ben en grotere voeten heb. ![]()
|
![]() |
|
M'n pa zit altijd onder het smeer dus dat stelt verder niet veel voor. Instappers, vormloze spijkerbroek+ overhemd met z'n bedrijfsnaam en dergelijke...
M'n moeder is een ander verhaal. Luipaardprints, leggings, the works. Ze is zeker geen tokkie, verre van, maar ze heeft gewoon geen smaak. Ik vind 't overigens wel komisch. Voor de rest zelf ook geen smaak dus ik kan weinig zeggen. In de 70's waren ze wel gangster though.
|
![]() |
Mijn moeder heeft leuke kleren vind ik, wel vrij casual, maar toch ook weer apart. Kan altijd erg gezellig met haar shoppen en over het algemeen hebben we redelijk dezelfde smaak. Mijn vader ziet er altijd netjes uit. Hij heeft in zn vrije tijd meestal (spijker)broeken en overhemden aan, het staat hem allemaal wel goed. Hij ziet er eecht niet uit als 57 in ieder geval. Wel een dure smaak qua merken, en ik denk dat ik dat toch ook een beetje meegekregen heb. Kwaliteit is belangrijk.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja. Mijn ouders. Mijn vader is gewoon een echte vader met spijkerbroeken en overhemden en 't staat 'm allemaal wel vind ik. In de zomer heeft ie blauwe of rode korte broeken met een polo. Mijn mama is best lievig qua stijl. Ze kleden zich naar hun leeftijd en dat vind ik oké.
|
![]() |
|
mijn ouders zijn niet hip-van-nu maar voor ouders zien ze er prima uit
![]() ik mag altijd zelf weten wat ik aantrek maar mn moeder vind mijn kleren bijna altijd leuk dus dat is nooit een probleem geweest.
|
Verwijderd
|
Mijn moeder draagt wat vooral gemakkelijk zit, en vooral in rokken en tshirt-dingen. ik vind het vreselijk, en qua schoeisel... daar wil ik het niet eens over hebben.
Mijn pa loopt altijd in een tshirt, een oude spijkerbroek met vooral veel gaten en verfvlekken, en dan een vest/jas en een pet oid, gecombineerd met boerderij-laarzen of sneakers. Soms deze varietie kleding in het net, maar meestal zijn het werkkleren. Mijn ouders zijn totaal niet hip, en soms erger ik me wel eens aan mijn moeder en dan vooral hoe ze haar haar draagt. Mijn pa vind ik wel best, hij werkt veel en hard en hij is ook geen typ om in een pak rond te lopen... Ik draag me compleet anders, ik ben wl een jeans&tshirt mens, en hou ook niet van ubermodieuze fratsen, ik kleed me al jaren naar mijn eigen smaak. Thuis had ik ook nooit echt regels, ik was eerder wat conservatiever dan wat mijn moeder mij graag aan zag doen. |
![]() |
|
M'n ma is heel erg van de zwierige hippie rokken en vrolijk gekleurde topjes. En soms een mantelpakje voor d'r werk. Waar dan een grote tattoo onder vandaan komt, die ze op d'r kuit heeft.
![]() En ze is ook helemaal gek van panter/luipaard print. Als ze iets ziet met zo'n printje moet ze het hebben. Gelukkig draagt ze het nog redelijk subtiel, en niet met een legging ofzo. M'n vader ziet er met z'n 50 jaar nog steeds stoer uit. Helemaal onder de tattoos, worker broeken en Lucky 13 overhemden. Voor als 'ie de biker uithangt. Helaas heeft 'ie de laatste 3/4 jaar ook een boot, waardoor 'ie ook meer dingen als gaastra is gaan dragen. En merkdingen als Ralph Lauren polo's en broeken. En een dik omrande versace bril. Maar die dingen draagt ie dan ook als 'ie gaat sleutelen, dus z'n dure zooi zit vaak ook onder de smeer of scheuren. Boeit 'm helemaal niks. M'n ouders vonden het ook altijd prima wat ik droeg. Al vond vooral m'n moeder dat ik wat minder wijde dingen moest dragen en dames-achtiger moest worden. Dat is enigszins gelukt.
|
sowieso is er genoeg dure zooi die alsnog wel snel uit elkaar valt. bovendien moet je voor kwaliteit naar de productiekosten kijken, niet naar de verkoopprijs.
||
Citaat:
Mijn moeder is wel hip/bezig met uiterlijk, dus die vraagt mijn vader heel vaak: "Wáárom heb je dat aangedaan?" waarop mijn vader alleen maar heel puzzled kan kijken. Meestal bepaalt mijn moeder wat hij aan moet als ze toonbaar moeten zijn.
|
![]() |
Mijn ouders vallen heel erg mee.
Mijn moeder volgt de mode wel een beetje, maar niet te overdreven. Ze kleed zich volgens haar leeftijd en haar figuur. Prima volgens mij. Mijn vader draagt wat mijn moeder voor hem koopt. Dit is meestal een gewone broek met een hemd. En voor zijn vrije tijd een aantal t-shirten of een short. HIj kan zich zelf best wel goed kleden, alleen met combineren heeft hij wel wat moeite ![]() Gisteren moest ik wel lachen met hem omdat hij een t-shirt aanhad met daarop 2 schattige olifantjes en daaronder de tekst take it easy! dit pas totaal niet bij het beeld dat de meeste van hem hebben. |
![]() |
|
|