![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je je té warm kleedt.
Op die manier kan je lichaam niet ademen. Probeer eens een topje met daarover een passende (dus niet strak en niet wijd) fleece trui. Eventueel nog een sjaal om, en gewoon één paar lekker dikke bedsokken. Ik heb het zelf ook altijd extreem koud, heb geen lichaamsvet en beweeg weinig, maar ik heb ook last van het zogenaamde syndroom van Raynaud. Zie http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...rt&art_id=1399. Ik weet niet of het bij jou ook zo erg in de vingers en tenen zit? Want zodra die ijskoud zijn, kan het zijn dat de rest van je lichaam ook niet goed warm meer wordt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zeg bij voorbaat maar alvast dat ik geen tips heb. Ik heb zelf ook nogal last van de kou. Sowieso heb ik van september tot juni steevast koude voeten, waardoor ik moeilijk in slaap kom. Daarnaast is het de afgelopen maand steeds zo dat als ik naar buiten ga ik helemaal begin te bibberen en verkramp in mijn schouders, nek en rug, wat best wel pijn doet. Nee, ik houd niet van de winter.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Kleed je niet te dik aan, als je lichaam het warm heeft, wil het zichzelf afkoelen en dan heb jij het weer koud. Zelf heb ik het niet snel koud, maar dingen van fleecespul is wel lekker warm. Doe een longsleeve aan en daar overheen een fleecevest of hooded sweater en eventueel een sjaal om. Of gewoon een trui aan en daaronder thermo ondergoed aan doen?
Ik heb ooit ergens gelezen dat 80% van de lichaamswarmte via je hoofd weg gaat, dus dan zou je een muts kunnen opzetten. Misschien een beetje vreemd om dat binnen te doen, maar goed, het kan helpen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? # 74 Verwijderd | 497 | 19-11-2007 21:37 | |
De Kantine |
Wat ben jij nu aan het doen? TopDrop | 500 | 21-05-2007 18:37 | |
De Kantine |
hoe hoog staat de thermostaat bij jou thuis? strawberry | 95 | 26-11-2004 18:50 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Lifestyle |
Wat heb Jij Aan Als je Slaapt? Gianluca * | 114 | 03-11-2003 11:48 | |
Lifestyle |
de das/sjaal Marshall | 48 | 21-09-2002 20:26 |