![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn ex-vriend heeft dit gedaan. Hij was er zó kapot van toen t uit was tussen ons dat ie op een gegeven moment dreigde tegen een boom te rijden enzo. Maar daar had hij het lef niet voor dus ik werd ineens midden in de nacht gebeld door een goede vriend van ons dat ik naar de ouders van mijn ex moest bellen omdat hij een overdosis aspirine en ibuprofen had genomen... Natuurlijk schrok ik me dood en heb toen naar t huis van mn ex gebeld. Toevallig bleek dat zijn vader wakker was en die is bij hem gaan kijken, maar 'hij lag gewoon te slapen en er was niks aan de hand'.
De volgende ochtend heeft zijn moeder hem gevonden, hij was niet dood maar ook zeker niet levend... Er lagen meerdere doosjes paracetamol en ibuprofen naast zijn bed. Ik ben er toen met die vriend van ons heen gegaan en hij was helemaal slap en duizelig enzo. Hij is er een week ziek van geweest, heeft veel overgegeven en dat was pikzwart zei die. Uiteindelijk heeft ie er niks aan overgehouden, alleen veel mensen laten schrikken... Als je écht dood wilt is dat dus niet een oplossing, je wordt er alleen heel ziek van. Of je moet nóg meer innemen dan hij heeft gedaan. En wat een eikel was die vader dat hij niet beter heeft gekeken terwijl ik in paniek aan de telefoon hing.. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
overdosis (?) aspirine Verwijderd | 19 | 02-03-2007 18:06 | |
Drugs & Alcohol |
dxm- Dextromethorphan crenshaw | 139 | 31-03-2006 16:45 | |